Spel: Hoeveel ... heb je?
zondag 10 juni 2012 om 18:08
Het is zondag, ik ben lui, ik heb behoefte aan een forumspel (en wellicht kunnen we elkaar zo beter leren kennen ).
Ik begin met een vraag, de volgende stelt een soortgelijke vraag, alleen dan over een ander onderwerp
Komtie: Hoeveel kinderen heb je?
Oja mocht de vraag niet helemaal passen met de formulering 'hoeveel' dan mag het natuurlijk ook een andere vraagstelling zijn, als het maar uitkomt op kwantiteit
Ik begin met een vraag, de volgende stelt een soortgelijke vraag, alleen dan over een ander onderwerp
Komtie: Hoeveel kinderen heb je?
Oja mocht de vraag niet helemaal passen met de formulering 'hoeveel' dan mag het natuurlijk ook een andere vraagstelling zijn, als het maar uitkomt op kwantiteit
zaterdag 15 december 2012 om 17:09
Ontelbaar veel, lekker met chocoladesaus maar wel zwaar en machtig. Laatste keer door oudste en nichtje gemaakt volgens dit recept: http://deliciousshots.blo ... hurros-con-chocolate.html (voor wie van lekker eten houdt: foodgawker.com ).
Hoeveel ons/pond/kilo vleeswaren en kaas gaan er bij jou thuis per week doorheen voor hoeveel personen?
Edit: halverwege een post een dreumes verschonen is niet zo'n goed idee, loop je zo een paar nieuwe posts achter.
Hoeveel ons/pond/kilo vleeswaren en kaas gaan er bij jou thuis per week doorheen voor hoeveel personen?
Edit: halverwege een post een dreumes verschonen is niet zo'n goed idee, loop je zo een paar nieuwe posts achter.
zaterdag 15 december 2012 om 17:13
Haha Leentje, zelfs zonder dreumes verschonen ben ik nog regelmatig te laat in dit topic
Ikzelf zeven keer per week, gezin ong. vijf keer per week. Vegetarisch, that is. Qua ponden vleeswaar en kaas, ik zou het niet weten, ik gok alles bijelkaar een halve kilo. Of is dat gek?
Hoeveel namen uit sesamstraat kun je opnoemen?
Ikzelf zeven keer per week, gezin ong. vijf keer per week. Vegetarisch, that is. Qua ponden vleeswaar en kaas, ik zou het niet weten, ik gok alles bijelkaar een halve kilo. Of is dat gek?
Hoeveel namen uit sesamstraat kun je opnoemen?