Heb jij een vibrator?

15-12-2012 20:31 86 berichten
Even pure nieuwsgierigheid mijnerzijds. Ik heb zelf nooit de behoefte gehad aan een vibrator, of welk seksspeeltje dan ook. En ben heel erg benieuwd hoeveel vrouwen nou eigenlijk zo'n ding hebben.

Daarom een poll!

Edit: eentje moet natuurlijk eendje zijn!

Heb jij een vibrator?

Totaal aantal stemmen: 155

Ja (67%)
Nee (30%)
Nee, maar wel een vibrerend ei/badeentje/iets anders grappig (3%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar maar die liggen in de kast sinds vriend
Als ik zin heb in sex heb ik zin in een persóón. Eentje die je kunt zoenen en aanraken, het gaat niet zozeer om het orgasme. Al scheelt de behoefte aan zoiemand wel als ik niet hitsig ben :P

Voor mij zou een vibrator net zo'n slecht alternatief zijn voor iemand van vlees en bloed dan m'n eigen rechterhand
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ste, een vibrator is niet per se hard. Je kunt hem instellen zoals je wil.
quote:Ste_ schreef op 15 december 2012 @ 21:23:

[...]

Harder is toch niet per se beter? Met een harde douchestraal gaat het bij mij ook sneller, maar het is dan juist weer té hard waardoor het onprettig wordt. Je kan niet echt doseren. Dus vingers zijn wat mij betreft juist perfect, itt een apparaat die het voor jou doet.

Brandspuit

Inderdaad, ik denk dat het vooral om de intensiteit gaat. Bij mij is het ongevoelig bij zowel te zacht als te hard.

Voor de vibo´s: maakt zo´n ding nou veel herrie? Ik ben er nieuwsgierig naar, maar voor een `proefexemplaar´ (waarvan ik niet weet of het me iets doet) vind ik zo´n apparaat te duur.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Brandspuit

Ze zijn hartstikke stil, maar ik zou m niet gebruiken als je vriend naast je ligt te slapen.
quote:steel_schaapje schreef op 15 december 2012 @ 21:12:

Nora, nee, hoor, je krijgt geen eelt op je vagina ofzo Je leert je lijf juist beter kennen.

Famke, bedoel je dat je een man mist of dat je een man bent?Sorry, onduidelijk. Ik bedoel dat ik een man heb.
tsja.....
mannen vinden t doorgaans opwindend om de seksspeeltjes bij de seks te betrekken, als ze ontdekken dat je die hebt
mmm is dat zo? Volgens mij wordt een vibrator ook nog wel eens als concurrent gezien.

Ik zou het zelf bij een eerste logeerpartij ook niet zo flex vinden als er gelijk allerhande hulpstukken tevoorschijn gehaald werden. Laat het me op z'n minst probéren, voor er hulptroepen bij worden gehaald :P
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Bij een vrijpartij zou ik ook niet zo snel een vibrator te voorschijn halen, dan heb ik er geen behoefte aan.
ligt denk ik aan hoe groot en dik de vibrator is
quote:-Nora- schreef op 15 december 2012 @ 21:51:

mmm is dat zo? Volgens mij wordt een vibrator ook nog wel eens als concurrent gezien.

Ik zou het zelf bij een eerste logeerpartij ook niet zo flex vinden als er gelijk allerhande hulpstukken tevoorschijn gehaald werden. Laat het me op z'n minst probéren, voor er hulptroepen bij worden gehaald :PZe vragen er zelf naar als ze weten dat je ze hebt, is mijn ervaring. Je praat toch over wat je leuk/lekker vindt op seksueel gebied voordat je met iemand het bed in duikt, dus weten ze van 't bestaan af.
Overigens gebruik ik ze nooit als ik alleen ben, maar altijd in het spel met mijn partner.

Het is gewoon een grappige toevoeging, beetje bij het voorspel enzo..
quote:del_speciaal schreef op 15 december 2012 @ 21:23:

Jup heb er 1 maar doe er nooit meer iets mee. Tevens zijn de batterijen leeg. Maar geen behoefte een nieuwe erin te duwen.Same here.
Ja wij hebben er een, en mijn vriendin ziet hem absoluut niet als competitie Hij is niet voor inwendig gebruik, alleen voor clitorale stimulatie (Laya van het merk Funfactory). Tijdens het vrijen pakken we hem er wel eens bij, maar soms ook wel eens als we alleen zijn.
Jup, 2. Lekker makkelijk als je wilt klaarkomen zonder gedoe.
quote:Ste_ schreef op 15 december 2012 @ 20:31:

Even pure nieuwsgierigheid mijnerzijds. Ik heb zelf nooit de behoefte gehad aan een vibrator, of welk seksspeeltje dan ook. En ben heel erg benieuwd hoeveel vrouwen nou eigenlijk zo'n ding hebben.

Daarom een poll!

Edit: eentje moet natuurlijk eendje zijn!

Gehad, dood laten gaan en niet vervangen. Mijn lief en mijn vingers kunnen het beter. Ik vond de orgasmes van de viebs echt niet meer bevredigend.

Maar als jonge vrouw had ik er wel 3-4, oef dat klinkt raar. Nee echt, ik was er zooooooooo klaar mee. Mis ze ook niet. Orgasmes waren bijna nep, korte explosie ipv langdurende golven

Het heeft me wel mijn orgasmes leren kennen en toen was het klaar.
Je bent zelf een theepot
Ik heb er één voor de gezichtsmassage
Ik heb er een paar. Ik heb een dildo die ook zeer geschikt is voor anaal, een grote g-spot, die helemaal geweldig is, zo'n soort rabbit voor een snel clitoraal orgasme voor het slapen gaan en een kleintje, gewoon voor extra stimulans als ik geneukt word. Ik gebruik ze tijdens de relatie, nu buiten een relatkie, alleen, tijdens de seks. Mijn handen doen het ook prima trouwens, die gebruik ik ook erg graag. Las iemand zeggen dat ze met haar handen niet bij haar g-spot kon? Ik kan mezelf gelukkig wel klaar krijgen op de manier, ook zonder vieb.
Ik wist niet dat je kon klaarkomen met een douche-kop
quote:blijhoofd schreef op 16 december 2012 @ 11:51:

Ik wist niet dat je kon klaarkomen met een douche-kop Ik vind de combinatie klaarkomen en jouw nick wel tamelijk briljant!
Yep hier ook een vibo in huis. Ook wat andere speeltjes. En ook een man trouwens.

Ik vind het ideaal als ik gewoon even snel klaar wil komen maar geen zin heb ik sex (of man niet voorhanden is). Verder gebruiken we ze ook wel tijdens de sex. Soms wel, soms niet. Ik snap op mijn beurt niet wat er zo lekker is aan een de straal uit een douchekop, daar heb ik he-le-maal niets mee.

En zelf doen? Tja dat lukt toch ook vaak niet echt, dus ik vind het ideaal.
quote:elninjoo schreef op 15 december 2012 @ 21:20:

Ik zie het nut er niet van in het met je vingers te doen, als er veel betere mogelijkheden zijn.

Wat jij als veel betere mogelijkheden beschouwt, hoeft een ander nog niets als veel beter te beschouwen.

Ik vind er echt niets aan, die dingen. Ik heb er geen behoefte aan en vind ze niet prettig, dus zie ik er het nut niet van in er een te hebben.
De douche gebruikte ik als kind... En dan graag op standje kraan. Douchekop is mij niet gericht genoeg. dan zijn er toch echt betere manieren om klaar te komen!
Hier ook speeltjes aanwezig, én een vriend. Speeltjes liggen al een tijd te verstoffen in een la, maar zo af en toe voor de snelle trek vind ik ze wel handig.
Ja maar gebruik het niet vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven