cadeautje op bord

16-12-2012 21:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben opzoek naar een cadeautje voor.de gasten die komen eten. Nou kom ik zelf niet verder dan een chocolaatje of ander snoepgoed. Op internet kom ik steeds bij ideeën om mee te brengen voor de gastvrouw.

Iemand van jullie een creatief/ leuk idee?
Een wijnglas met hun initialen er in gegraveerd. Een placemat met hun foto er op. Een doosje speciale bonbons. Hun eigen doosje met thee, te drinken na het toetje en de rest van de theedoos mee naar huis. Een eigen kerstbal. Een minijaarkalender ,et hun eigen foto's er in. Een mok met eigen foto er op. Een geurkaarsje. Een bord, versierd met porceleinverf, met bv.hun eigen naam er op. Heeft mijn dochter laatst op een partijtje gemaakt, zag er erg leuk uit.
Klein flesje goede olijfolie?
Christmas crackers .

Ziet er leuk uit en is ook feestelijk. Er zijn allemaal verschillende soorten tekoop Luxe met een spreuk en kadootje of wat simpelere met alleen een spreuk. Maar is erg leuk!

Hmm was eigenlijk in de veronderstelling dat het om een kerstetentje ging, maar is misschien niet zo.... Anders misschien gewoon een welkomstcocktail, is een kadootje op zich. Of een mooi waxinelichtje. Wat zijn de gasten van je, vrienden, familie of...?
Een kerstbal, of andere kerstboomversiering?

(Een lekkere maaltijd, maar die had je geloof ik al gepland...)
Het zijn vrienden. Kerstdiner het weekend voor Kerst, dus iets als een bal ofzo is wel leuk. Kaarsje ook ivm de feestdagen. Leuk dat jullie meedenken! Ben benieuwd naar nog meer reacties
Christmas Crackers verkopen ze bij de Hema, ook leuke naamkaarthoudertjes voor de tafelverdeling.

Een mini-vuuwerkpakketje, met sterretjes, knalerwten, ijsfontein etc...

Aanbiedingen afspeuren voor cd met leuke kerstmuziek of kerstfilm.

Een kerstmuts.
Zag vandaag bij de Dio drogist christmascrackers van een wat luxer verzorgingsproduct, zitten per cracker 2 mini's van het product in. Vond ik erg leuk, maar minder voor heren..
Life is too short to waste time matching socks
Je kunt gekleurde wasplaatjes kopen, waarmee je versieringen op kaarsen kunt maken. Met mijn kinderen heb ik daar de afgelopen weken kaarsen heel persoonlijk mee versierd. Met een scherp mesje of koekjesuitsteekvormpjes kun je je erop uitleven. Zelfs een simpel waxinelichtje kan ermee iets bijzonders worden.
Of een klein weckpotje, met daarin ingredienten om kerstkoekjes te bakken (zoiets als hier, maar dan voor een receptje wat meer voor dit seizoen) evt met een kleine koekjesuitstekervorm en een kerstkaartje.
Weet iemand wat er in die crackers zit? Is belemaal nieuw voor mij namelijk

Zo'n weckpotje is ook leuk.
Bij mij zitten er in de crackers tot nu toe een papieren kroontje, een plastic speeltje of een spreuk....Het is ook meer het idee erachter. Kruislings handinhand auld lang syne zingen en trekken en knallen.

Mijn moeder doet ook ieder jaar iets op het bord. Een opwindspeeltje ala kerst voor de kids en bijv. een glazen engeltje met ledlichtje voor de volwassenen bijvoorbeeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven