cadeautje op bord
zondag 16 december 2012 om 21:34
zondag 16 december 2012 om 21:43
Een wijnglas met hun initialen er in gegraveerd. Een placemat met hun foto er op. Een doosje speciale bonbons. Hun eigen doosje met thee, te drinken na het toetje en de rest van de theedoos mee naar huis. Een eigen kerstbal. Een minijaarkalender ,et hun eigen foto's er in. Een mok met eigen foto er op. Een geurkaarsje. Een bord, versierd met porceleinverf, met bv.hun eigen naam er op. Heeft mijn dochter laatst op een partijtje gemaakt, zag er erg leuk uit.
zondag 16 december 2012 om 21:46
Christmas crackers .
Ziet er leuk uit en is ook feestelijk. Er zijn allemaal verschillende soorten tekoop Luxe met een spreuk en kadootje of wat simpelere met alleen een spreuk. Maar is erg leuk!
Hmm was eigenlijk in de veronderstelling dat het om een kerstetentje ging, maar is misschien niet zo.... Anders misschien gewoon een welkomstcocktail, is een kadootje op zich. Of een mooi waxinelichtje. Wat zijn de gasten van je, vrienden, familie of...?
Ziet er leuk uit en is ook feestelijk. Er zijn allemaal verschillende soorten tekoop Luxe met een spreuk en kadootje of wat simpelere met alleen een spreuk. Maar is erg leuk!
Hmm was eigenlijk in de veronderstelling dat het om een kerstetentje ging, maar is misschien niet zo.... Anders misschien gewoon een welkomstcocktail, is een kadootje op zich. Of een mooi waxinelichtje. Wat zijn de gasten van je, vrienden, familie of...?
zondag 16 december 2012 om 22:14
zondag 16 december 2012 om 22:17
Je kunt gekleurde wasplaatjes kopen, waarmee je versieringen op kaarsen kunt maken. Met mijn kinderen heb ik daar de afgelopen weken kaarsen heel persoonlijk mee versierd. Met een scherp mesje of koekjesuitsteekvormpjes kun je je erop uitleven. Zelfs een simpel waxinelichtje kan ermee iets bijzonders worden.
maandag 17 december 2012 om 19:16
Bij mij zitten er in de crackers tot nu toe een papieren kroontje, een plastic speeltje of een spreuk....Het is ook meer het idee erachter. Kruislings handinhand auld lang syne zingen en trekken en knallen.
Mijn moeder doet ook ieder jaar iets op het bord. Een opwindspeeltje ala kerst voor de kids en bijv. een glazen engeltje met ledlichtje voor de volwassenen bijvoorbeeld?
Mijn moeder doet ook ieder jaar iets op het bord. Een opwindspeeltje ala kerst voor de kids en bijv. een glazen engeltje met ledlichtje voor de volwassenen bijvoorbeeld?