Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
maandag 17 december 2012 om 21:54
maandag 17 december 2012 om 22:27
maandag 17 december 2012 om 22:38
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2012 @ 22:27:
Sjeeeezus, gooien ze het forum eruit.....vlak voordat ik hier wilde melden dat de Victoria's Secret modeshow gepresenteerd door Doutzen Kroes op Net 5 was.
En ja, die is nu al afgelopen.Ik word echt niet warm of koud van Doutzen. Nee, da's niet waar; zodra ze spreekt ben ik weg.
Sjeeeezus, gooien ze het forum eruit.....vlak voordat ik hier wilde melden dat de Victoria's Secret modeshow gepresenteerd door Doutzen Kroes op Net 5 was.
En ja, die is nu al afgelopen.Ik word echt niet warm of koud van Doutzen. Nee, da's niet waar; zodra ze spreekt ben ik weg.
maandag 17 december 2012 om 22:39
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 22:38:
[...]
Ik word echt niet warm of koud van Doutzen. Nee, da's niet waar; zodra ze spreekt ben ik weg.
Was niet alleen Doutzen he...het waren alle engeltjes van Victoria.
Maar ja, allemaal hadden ze honger. Althans, zo zagen ze er wel uit
[...]
Ik word echt niet warm of koud van Doutzen. Nee, da's niet waar; zodra ze spreekt ben ik weg.
Maar ja, allemaal hadden ze honger. Althans, zo zagen ze er wel uit
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 17 december 2012 om 22:44
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2012 @ 22:39:
[...]
Maar ja, allemaal hadden ze honger. Althans, zo zagen ze er wel uit das waar beetje jammer. Ook allemaal net iets te gespierd voor het mooie maar verder zou ik er natuurlijk ook gewoon zo uit willen zien
[...]
Maar ja, allemaal hadden ze honger. Althans, zo zagen ze er wel uit das waar beetje jammer. Ook allemaal net iets te gespierd voor het mooie maar verder zou ik er natuurlijk ook gewoon zo uit willen zien
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 17 december 2012 om 22:44
maandag 17 december 2012 om 22:47
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 22:44:
Ik vind slank wel mooi, dat wel. Hongerig is echter ongelofelijk anti-geil.
Het heeft te maken met je eigen ontwikkeling denk ik; toen ik nog echt slank was, vond ik eigenlijk alleen slank mooi. Ik ben nu wat steviger dan slank, en meteen verandert mijn perceptie van 'lekker' Dat heeft te maken met het ouder worden Amand
Ik vind slank wel mooi, dat wel. Hongerig is echter ongelofelijk anti-geil.
Het heeft te maken met je eigen ontwikkeling denk ik; toen ik nog echt slank was, vond ik eigenlijk alleen slank mooi. Ik ben nu wat steviger dan slank, en meteen verandert mijn perceptie van 'lekker' Dat heeft te maken met het ouder worden Amand
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu