Tttot strandhuis. (18)
zondag 16 december 2012 om 21:33
Welkom in ons vakantie huis.
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 18 december 2012 om 08:02
Motnong!
Apa: omdraaien en verder slapen zou ik zeggen. In ieder geval geen scherm erbij, blauw licht maakt je wakker (vooral na rood). Lees een boekje.
Ik word midden in de nacht wakker omdat mijn blaas vol zit... Zelfs als ik weinig drink.
Yv, ik lees dat het al gelukt is. Ik had ooi hetzelfde probleem met itunes, dat is toen opgelost door op een ander acvount aanmaken knopje te drukken, dan had je geen creditcard nodig... rare wereld.
Vandaag ga ik hard aan de slag dus tot vanavond liefjes!
Apa: omdraaien en verder slapen zou ik zeggen. In ieder geval geen scherm erbij, blauw licht maakt je wakker (vooral na rood). Lees een boekje.
Ik word midden in de nacht wakker omdat mijn blaas vol zit... Zelfs als ik weinig drink.
Yv, ik lees dat het al gelukt is. Ik had ooi hetzelfde probleem met itunes, dat is toen opgelost door op een ander acvount aanmaken knopje te drukken, dan had je geen creditcard nodig... rare wereld.
Vandaag ga ik hard aan de slag dus tot vanavond liefjes!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 18 december 2012 om 11:14
Motnong!
Net wakker en piet ligt nog te ronken.
Moet me zo gaan aankleden enzo. Heb een cursus veiligheid en blabla, en daarna dienst.
Veel cursussen binnenkort. Bhv/veiligheid/psychopharmica..
Kreeg kerstpakket, als zijnde 2 kadobonnen. Kon je maar bij klien aantal winkels inleveren. Heb ik mijn cursusboek maar gekocht.
Geneesmiddelen voor de geest... Hoppa ¤20 weg... Damn...
Maar goed, is wel interessant...
Net wakker en piet ligt nog te ronken.
Moet me zo gaan aankleden enzo. Heb een cursus veiligheid en blabla, en daarna dienst.
Veel cursussen binnenkort. Bhv/veiligheid/psychopharmica..
Kreeg kerstpakket, als zijnde 2 kadobonnen. Kon je maar bij klien aantal winkels inleveren. Heb ik mijn cursusboek maar gekocht.
Geneesmiddelen voor de geest... Hoppa ¤20 weg... Damn...
Maar goed, is wel interessant...
dinsdag 18 december 2012 om 11:15
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 december 2012 @ 19:16:
Happy new topic!!
Mooie jurken Missy. Ik vind de eerste 't mooist.
Ik heb deze gekocht. En hij staat me mooi!!!
http://topvintage.nl/nl/v ... fancy-dalilah-dress-blackZit ie goed Pimpelpopje?? Wat leuk. Ik heb m ook nog in het vizier, maar ik heb die top dus ook en twijfel nog, als ik die op een rokje aandoe krijg je het zelfde effect, denk ik. Wat voor maat heb jij (besteld)?
Happy new topic!!
Mooie jurken Missy. Ik vind de eerste 't mooist.
Ik heb deze gekocht. En hij staat me mooi!!!
http://topvintage.nl/nl/v ... fancy-dalilah-dress-blackZit ie goed Pimpelpopje?? Wat leuk. Ik heb m ook nog in het vizier, maar ik heb die top dus ook en twijfel nog, als ik die op een rokje aandoe krijg je het zelfde effect, denk ik. Wat voor maat heb jij (besteld)?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 18 december 2012 om 13:24
Ja hoor. Nu ist t eindelijk (voor een deel) geregeld. Morgen zorgverzekering voor volgend jaar voor mij en lief aanvragen, aanvraag nummer doorgeven aan mijn huidige verzekering zodat ze snappen dat die aanvraag van mij komt en dan ben ik hoop ik van al t gedoe af.
Straks automatisch opwaarderenophalen en dan kan ik tenminste altijd met t ov (als t rijdt)
Nu ff opwarmen want ik kan niet bellen achter mn compu tenzij ik t raam open zet
Ow ja ik moet de was nog uithalen, ophangen, nieuwe er in.
En ff eten.
En over een uur de bus halen
Straks automatisch opwaarderenophalen en dan kan ik tenminste altijd met t ov (als t rijdt)
Nu ff opwarmen want ik kan niet bellen achter mn compu tenzij ik t raam open zet
Ow ja ik moet de was nog uithalen, ophangen, nieuwe er in.
En ff eten.
En over een uur de bus halen
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 18 december 2012 om 13:51
Goedemiddag! Allang wakker maar lui en druk tegelijkertijd haha! Lekker beetje bank hangen, maar ook veel was gevouwen en gestofzuigd enzo. Ben een beetje lui vandaag, moet nog boodschappen doen maar de lift is al een week kapot dus kan telkens 3 dingen meenemen want heb weekje ook mee de trap op en die zit niet stil.