Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

14-12-2012 23:56 176 berichten
Misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie al een kerstpakket gekregen en zo ja wat zit erin? Ik heb er 1 gekregen met een fles drank en nog mooie glazen en krijg er nog 1.
Alle reacties Link kopieren
Hier van de afdeling een klein presentje

Van het ziekenhuis een bon om uit te kiezen. Alleen zijn dat jaar in jaar uit dezelfde spullen. Op den duur heb je dus alle koksmessen, keukenmachines, theepotten e.d. Al. Heb dit jaar dus maar een fotoboekbon gekozen. Van de vakantie kan ik dan een mooi fotoboek maken .
Kaas en wijn.

Mijn allereerste kerstpakket ooit. (Nou ja, iig van een werkgever).
Liever elitair dan een pauper!
quote:jl1986 schreef op 17 december 2012 @ 13:01:

Ik had een italiaans etenspakket gekregen met nog een kleine ovenschaal erbij... ik heb juist liever een bon zodat ik zelf iets kan kiezen, dat kregen we de voorgaande jaren wel, dan kon ik teminste iets kiezen waar ik echt wat aan heb en echt leuk vind..

Hé wat klinkt dat ondankbaar.

Een werkgever hoeft je niks te geven..

(en nu quote ik deze als voorbeeld maar zo las ik er meer)

Iets met een gegeven paard in de bek kijken enzo.
Ik krijg altijd een irischeque en dat is natuurlijk prima.

Maar stiekem heb ik altijd al een echt ouderwets kerstpakket gewild. Zo een als mijn vader vroeger kreeg. Bijna te groot om door de deur te tillen, met van dat opvul-hooi erin en wel twintig of dertig potjes, pakjes, zakjes.

Wij mochten dan de doos uitpakken en kijken wat er allemaal in zat.

En ja, minstens een derde stond een jaar later nog steeds achterin de voorraadkast.

Maar het gevoel dat ik als kind van kreeg (het is gróót! het is véél! het is gezellig! het is spannend! het is kérst!) dat krijg ik gewoon niet van een bon.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Mensen bij mij in de bus hadden een sneeuwman in hun kerstpakket ???

Heerlijke gespreksstof.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
¤ 50,- aan vvv-bonnen

Ben er heel blij mee, ik leef normaal van 40 euro in de week dus dit voelt echt als een enorm bedrag dat ik zomaar aan iets leuks mag uitgeven :-D
Van mijn mans wek een Italiaans pakket met wijnen, kaasjes, worst, ham, chocolade etc. Heerlijk want ik ben echt fan van Italiaans eten. Morgen krijg ik mijn pakket.....
quote:Snoesje666 schreef op 18 december 2012 @ 20:21:

Mensen bij mij in de bus hadden een sneeuwman in hun kerstpakket ???

Heerlijke gespreksstof.

Die heb ik ook langs zien komen inderdaad! Ik vraag me af welk genie dat nou weer bedacht heeft....

Zelf heb ik zo'n ouderwets vreetpakket gehad. Erg lekker en leuk. Flesje wijn valt altijd in de smaak.
quote:Broedkippetje schreef op 18 december 2012 @ 20:14:

Ik krijg altijd een irischeque en dat is natuurlijk prima.

Maar stiekem heb ik altijd al een echt ouderwets kerstpakket gewild. Zo een als mijn vader vroeger kreeg. Bijna te groot om door de deur te tillen, met van dat opvul-hooi erin en wel twintig of dertig potjes, pakjes, zakjes.

Wij mochten dan de doos uitpakken en kijken wat er allemaal in zat.

En ja, minstens een derde stond een jaar later nog steeds achterin de voorraadkast.

Maar het gevoel dat ik als kind van kreeg (het is gróót! het is véél! het is gezellig! het is spannend! het is kérst!) dat krijg ik gewoon niet van een bon.Jaaaaaaa daarom vind ik dus ook een traditioneel pakket het leukst. Jeugdsentiment enzo
Ik mocht zelf kiezen uit een aantal dingen, ik heb gekozen voor 3 bioscoopbonnen.
het is wat het is
Ik krijg elk jaar een bon en een bedankkaartje van mijn directeur. Ik vind dat wel fijn. Ik kies dan echt iets uit om mezelf te verwennen. Maar ben ook blij met het gebaar.

Heb 1x zo'n ouderwets pakket gehad en vond dat óók leuk, vooral vanwege het uitpakgevoel.

Digiman kreeg vroeger megapakketten van zijn werkgever, vol met leuke en luxe spulletjes. Dat was echt feest! Maar zijn collega's vonden dan de helft van het pakket stom en gaven het dan óók aan hem. Gevolg was dat we heel veel dingen dubbel hadden (zijden stropdassen, olijvenbakjes etc.). Ik was altijd zo verbaasd dat mensen hun kerstpakket weggaven aan

'n collega omdat ze de inhoud niet leuk vonden!
Wij hebben een loterij waarin alle relatiegeschenken en promoties verloot worden. Op ieder lotje, een per persoon, valt een prijs. Er liggen altijd de meest fantastische prijzen, mp3's, senseos, portable dvdspeler, camera's, maar ook flessen wijn etc.

Ik heb vandaag toch echt wel het meest fantastische cadeau van allemaal gewonnen: een elektronische ijskrabber met inplugsnoer voor de auto! Let wel met slotontdooier: dus om mijn slot te ontdooien, kan ik deze ijskrabber met het extra lange snoer bij een andere auto inpluggen en dan de boel ontdooien. :D
Man een tradditioneel pakket; idd leuk om uit te pakken en dit jaar was hij leuker dam vorig jaar.

Meer eten wat je ook daadwerkelijk eet en niet maar in de kast blijft staan.

Plus een hele mooie lantaarn!

Ik krijg nooit een pakket maar altijd een bonus; dit jaar een 13e maand.

Man krijgt ook 13e maand maar das cao geregeld.

Met alles heel blij natuurlijk!
Mijn man kreeg een boekje waar hij zelf een cadeautje uit mocht zoeken. Na ampel beraad hebben we gekozen voor een stofzuiger , aangezien onze huidige stofzuiger op sterven na dood is. Niet echt een voor de hand liggend kerstcadeautje, maar we zijn er wel blij mee.
Bij een van mijn opdrachtgevers mogen we zelf shoppen op een markt met lokale producten. Hiervoor krijgen we muntjes.

Dit jaar is er voor het eerst een kraam van de voedselbank waar je overgebleven munten kunt inleveren... De mijne gaan er linea recta allemaal naar toe...

Zij kunnen het beter gebruiken dan ik

Van mijn tweede opdrachtgver krijg ik niks. Van mijn eigen werkgever heb ik een pluim...van die laatste had ik niets verwacht, dus dat was een fijne verrassing
Van onze relaties hebben we tot nu toe 2 doosjes wijn gehad, een doosje met servies, 2 kommen beschilderd, ook leuk. Vanmiddag komt er iemand langs met een verrassing.

Vind het altijd leuk om iets te krijgen, vooral de wijn .

Gisteren heb ik ook zelf een megapakket in elkaar geknutseld voor de voedselbank. Onze kdv doet een inzameling voor de allerkleinsten. Vond ik een super initiatief. Ik realiseerde me ineens dat er hier in NL inderdaad baby's worden geboren waarvan ouders niet vanzelfsprekend alles in huis hebben.

Gelukkig hebben meer ouders een giga pakker gedoneerd want de hele hal stond vol met babyproducten en babyvoedsel. Fijn!
Ik heb een Italiaansachtig vreetpakket gehad. Pasta, pastasaus, olijfolie, snijplankje, saladeschaal, wokpan, pesto, overhandschoen, fudge, bonbons en nog meer eten.

Vriend heeft een dinerbon gehad van 45 euro, twee vouchers voor naar bioscoop met een zak popcorn.

Wij zijn er heel blij mee. Had helemaal niet raar opgekeken dat ivm de economische tijden we dit jaar niets hadden gekregen.
Veel leuke dingen heb ik al gezien die jullie hebben gekregen!

Vanmiddag kerstborrel bij mijn vrijwilligerswerk, en krijg dan ook een kerstpakket. Ik ben benieuwd wat erin zit!
quote:Sidhe schreef op 19 december 2012 @ 22:06:

Wij hebben een loterij waarin alle relatiegeschenken en promoties verloot worden. Op ieder lotje, een per persoon, valt een prijs. Er liggen altijd de meest fantastische prijzen, mp3's, senseos, portable dvdspeler, camera's, maar ook flessen wijn etc.

Ik heb vandaag toch echt wel het meest fantastische cadeau van allemaal gewonnen: een elektronische ijskrabber met inplugsnoer voor de auto! Let wel met slotontdooier: dus om mijn slot te ontdooien, kan ik deze ijskrabber met het extra lange snoer bij een andere auto inpluggen en dan de boel ontdooien. :D briljant!
De relatiegeschenken worden bij ons op de eerste werkdag van het nieuwe jaar verloot. Dus dan maak ik nog kans op een fles wijn of douchegel. Helaas geen dvd spelers en camera's...
vrijwilligerspakket: 4 mokken

baan 1: pakket met een lege koekjestrommel en een toastroaster.

baan 2: boekje waar je iets uit kan kiezen
Mijn vriend komt tussen de middag strontchagrijnig thuis. Hij en collega's werken zich kapot maar het kerstpakket is gedowngrade tot een kutkerststol (volgens mij ook echt dezelfde als die bij lidl verkocht wordt). En een blijk van waardering kan er ook niet af.

Goed. Ik hoop dat zijn werkgever vanavond op zijn bek gaat als hij door zn gloednieuwe badkamer loopt
Oh hier tot dusver nog steeds niks gekregen. Ik reken er ook niet meer op.
Ach Orzoo, een kerststol is beter dan niks . Maar ik kan me wel voorstellen dat je baalt, het gaat niet eens om het cadeau maar om de blijk van waardering.

Ik ben dit jaar erg verwend. Naast het zeer bruikbare vreetpakket van mijn werkgever (schoonmaakbedrijf) heb ik vandaag ook nog een boekenbon gekregen van de school die ik namens mijn werkgever tracht schoon te houden. Het is maar een tientje, maar ik vind het toch heel leuk dat ze aan ons gedacht hebben.
Nja het is mijn werkgever niet maar die van vriend. Maar vriend baalt terecht vind ik. Het kerstpakket is toch DE gelegenheid om te laten zien dat je je werkgevers waardeert. Als je dan moet bezuinigen ivm nieuwe badkamer. Nee, dat is flauw van mij daarop zeg dan gewoon dat je de inzet van het afgelopen jaar waardeert maar het er helaas niet in zit om een groter kerstpakket mee te geven dan was er niks aan de hand geweest. Maar nee hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven