*165* Bar Too Much *165*

donderdag 8 mei 2008 om 22:50
Nou, om te beginnen een roestig kruiwagentje, broodbakmachine, naaimachine, oude fiets, lekke step, allang vervangen driewieler, oud papier, glasbakglas, gebroken terraskachel, statiegeld wegbrengen, botte grasmaaier, doos kleren voor de kringloop, doos babyspeelgoed voor de kringloop, 2 wiebelstoeltjes...
donderdag 8 mei 2008 om 22:55
quote:Winx68 schreef op 08 mei 2008 @ 22:38:
Ooooh Hela, ik ga je zoenen. Dan ben ik bijna klaar, de laatste spaar ik er nog wel bij. Mail maar wat je ervoor terug wilt hebben en voor de postzegels enzoooooWinx, wil je mijn (inmiddels 18?) zegeltjes nog hebben? Of heb je daar niks meer aan?
Ooooh Hela, ik ga je zoenen. Dan ben ik bijna klaar, de laatste spaar ik er nog wel bij. Mail maar wat je ervoor terug wilt hebben en voor de postzegels enzoooooWinx, wil je mijn (inmiddels 18?) zegeltjes nog hebben? Of heb je daar niks meer aan?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 8 mei 2008 om 22:56
En natuurlijk het parasol-anker dat 2 zomers geleden gebroken is, maar dat manlief wil bewaren omdat het niet goedkoop was en best makkelijk gemaakt kan worden als we iemand zouden kennen die kon lassen. Dat laatste is dus niet het geval. Weggooien lijkt me een praktische oplossing. Of zal ik een oproepje plaatsen op het prikbord?