*165* Bar Too Much *165*
dinsdag 6 mei 2008 om 13:04
Met alleen een hemdje en sokken hoef je je in elk geval geen zorgen te maken dat je met je slaperige kop je broek op die gore pleevloer laat zakken
Had vandaag drie dingen op het programma: iedereen zou zijn zooi opruimen, vervolgens zou ik op een terras met speeltuin neerstrijken en tot slot op datzelfde terras avondeten. Vrees alleen dat we in het eerste stadium blijven hangen.
Had vandaag drie dingen op het programma: iedereen zou zijn zooi opruimen, vervolgens zou ik op een terras met speeltuin neerstrijken en tot slot op datzelfde terras avondeten. Vrees alleen dat we in het eerste stadium blijven hangen.

dinsdag 6 mei 2008 om 13:42
Ik verzorg deze vakantie 2 katten die naast de C wonen, dus doe ik af en toe ook maar mijn boodschapjes bij de C. Winx, straks moet je een heel nieuw keukenblok aanschaffen om al dat bestek te kunnen opbergen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 6 mei 2008 om 23:16
Heeeeeeeeey Meis in de bar!! Kusssss
Ben blij met jullie zegels!! Moet nog 2,5 kaart en dan kunnen er hier 6 personen netjes eten.
Solomio!! schaam je, géén zegels tsssss
Yette, relaaaax tis vakantie!
Hela lekker genieten op de campong.
Mik bedankt voor je mail
Muuuuuch
Verders hou ik hier gewoon vakantie. Zit/lig in de tuin en als ik de kans krijg dobber ik in het zwembad. Is vandaag al 1x gelukt. Heb de kinderen eruit gegooid en ben zelf gaan dobberen. Helaas kwamen er toen wolken, toen eruit gegaan toen kwam de zon weer. Maar toen zat het bad alweer vol.
Vanaaf bad bijgevuld, gechloord dus morgen weer nieuwe kansen.
Heb wel een probleem.........kan mijn stretcher niet vinden......loop ik met een wit achterkantje......tis wat he.
Ben blij met jullie zegels!! Moet nog 2,5 kaart en dan kunnen er hier 6 personen netjes eten.
Solomio!! schaam je, géén zegels tsssss
Yette, relaaaax tis vakantie!
Hela lekker genieten op de campong.
Mik bedankt voor je mail
Muuuuuch
Verders hou ik hier gewoon vakantie. Zit/lig in de tuin en als ik de kans krijg dobber ik in het zwembad. Is vandaag al 1x gelukt. Heb de kinderen eruit gegooid en ben zelf gaan dobberen. Helaas kwamen er toen wolken, toen eruit gegaan toen kwam de zon weer. Maar toen zat het bad alweer vol.
Vanaaf bad bijgevuld, gechloord dus morgen weer nieuwe kansen.
Heb wel een probleem.........kan mijn stretcher niet vinden......loop ik met een wit achterkantje......tis wat he.
woensdag 7 mei 2008 om 00:17
Nog even een voor-het-slapen-gaan-upje. Niet dat het nodig is, want de bar stond hoog genoteerd.
Winx, ik heb inmiddels al wel weer 6 zegeltjes voor je, maar ja, dat had dus het dubbele kunnen zijn.
Trusten.
Winx, ik heb inmiddels al wel weer 6 zegeltjes voor je, maar ja, dat had dus het dubbele kunnen zijn.
Trusten.
David Dunning
David Dunning
woensdag 7 mei 2008 om 10:33
Goedemorgen. Ik heb al weken een nieuw internetmodem in huis, maar het aansluiten stelde ik alsmaar uit. Want mijn ervaring is dat de kans dat het misgaat erg groot is. Maar zie, nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken en binnen 10 minuten werkte het. Ik ben goeoeoeoeoed.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 mei 2008 om 10:33