Gezondheid alle pijlers

8 weken na bevalling nog bloedverlies

20-12-2012 14:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dit nog normaal? Ik blijf maar vloeien na mijn bevalling nu bijna 8 weken geleden. In eerste instantie leek het minder te worden na zo'n 5 weken en toen is het 2 dagen helemaal over geweest. Toen gewoon weer sex gehad en een dag erna begon het weer... Inmiddels alweer 3 weken en nu blijft het helderrood en qua hoeveelheid zoveel als een flinke menstruatie, soms met wat stolseltjes. Echter, een menstruatie van 3 wkn lijkt me wel erg lang.. En het wordt ook maar niet minder :( ik word er echt een beetje moedeloos van want er komt geen eind aan...

Moet ik hier iets mee verder (huisarts oid) of heeft dat ook weinig zin?

Iemand ervaring met langdurig bloedverlies na bevalling? Bedankt alvast!
Bel anders je huisarts even.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hier tot ver over de 20 weken nog bloed verloren, door gyn nagekeken en nog een paar keer terug geweest.

Ik zou het advies van Nouschi opvolgen en naar de huisarts gaan
life ain't a perfect story, write it while you live it
Ik had na beide bevallingen nog een maand of drie dat ik bleef vloeien. Nooit mee naar de huisarts geweest. Het ging uiteindelijk vanzelf over.
Dit is normaal. Ook dat het weer erger wordt als je je normale leven meer oppakt. Dan ben je meer in beweging en daardoor ga je weer meer bloeden.

Twee dagen nadat ik mijn verloskundige erover gebeld had (rond de zeven weken) hield het bij mij opeens op. Maar vervelend is het wel.
Was laatst nog een topic over...

Ik heb zestien weken gevloeid. Wel laten controleren, eerst naar de huisarts en toen naar de gynaecoloog. Maar de conclusie was dat het gewoon 'normaal' was. Er bleek niks raars aan de hand. Alleen een wat verstoorde zuurgraad waarvoor ik kortdurend met Lactacyd moest spoelen (op advies van de gyn dus, na een kweek).

Ik zou het als ik jou was wel even laten checken. Maar waarschijnlijk is het ook normaal en moet je het uitzitten. Die zes weken zijn ook een gemiddelde hè! Gemiddeld duurt het zes weken, maar veel korter of langer kan dus net zo goed!
Bij mij duurde het ook langer dan 'normaal'. Ik weet niet meer precies hoe lang, maar ik geloof een week of 10.
Het kan heel goed normaal zijn en niks aan de hand.

Maar laat het toch even nakijken want het gebeurt wel eens dat er een klein stukje placenta achterblijft en daar blijf je dan ook van bloeden. Maar in de meeste gevallen is er niks aan de hand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven