Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
@Claire: Volgende week pas......... helaas. Maar geen invloed op dus gaat het zoals het moet

Ben benieuwd naar de reactie van je vriendin. Ervaring leert dat mensen best flexibel zijn wat dat betreft. Vriendschap mag toch ook zijn dat je elkaar af en toe wat minder spreekt? Ik heb sowieso wel vriendinnentjes die ik de ene keer dagelijks en de andere keer pas weer na drie maanden spreek. Als de basis van de vriendschap goed is moet dat geen probleem opleveren volgens mij (maarja...wie ben ik )

@Soleil: O ja..geen balkon of tuin..dat was ook zo. Sorry! Je bezoek klinkt wel heel leuk trouwens! Als je mensen zo sporadisch ziet is het wel heel speciaal als ze langskomen. En leuke vrienden meenemen is altijd goed natuurlijk

Kan me wel voorstellen trouwens dat het raar was hoor om twee mannen in je huisje te hebben. Zeker omdat ze idd ook nog de taal van je ex spraken. Ik heb sowieso altijd al een beetje moeite met mensen in mijn huis. Mijn huis is echt van mij. Dat is mijn plekje waar ikke helemaal ikke kan zijn. Vind het lastig om dat te delen voor meer dan een paar uur.

En ja, ik doe luchtig over moeilijke man omdat ik er niet meer 'gewicht' aan wil geven dan nodig is voordat er wat duidelijkheid is. Dus beetje luchtig houden maakt dat ik hem nog beetje op afstand hou. Maar jullie horen er zeker meer over!
anoniem_50800 wijzigde dit bericht op 08-05-2008 21:55
Reden: was de helft weer vergeten...
% gewijzigd
gewoon uitleggen soleil...vond het ook wel eng..maar toch luchte het me op. Heb nog geen reactie op mijn laatste mailte maar dat zien we dan wel weer....( zeg heel flink ahum). Schijt soms wel bagger hoor ;)

Ja ik ben erg veel alleen...omdat ik het wil...omdat het soms niet anders kan...omdat ik mensen niet erg dichtbij durf te laten...helemaal in depressieve periodes.

Verder ben ik wel bezig om een daginvulling te zoeken( staat ook in mijn topic).

Ik weet dat het anders steeds slechter met me kan gaan...en ik vertik het om weer helemaal af te glijden. Heb niet voor niets zo geknokt ( ik praat mezelf ff moed in haha).

Maar je bent echt geen zielepoot hoor! Ook niet als je alleen het bos in gaat of naar de zee oid. Maar goed heel makkelijk is dat natuurlijk ook niet......vooral niet wanneer je je klote voelt. Heb soms ook het gevoel dat iedereen het aan me kan zien...dat ik me dan alleen voel. maar dat is natuurlijk gelul.

Wat ik wel uit ervaring weet dat als je een daginvulling hebt je je echt veel beter gaat voelen....je hebt dan ook eens iets anders te melden...dat vind ik persoonlijk erg prettig. Dat is ook een van de redenen dat ik naar die zorgboerderij heb gebeld.

vrijwilligers werk heb ik ook een lange tijd gedaan en dat gaf me ook erg veel voldoening...allleen liep ik toen vast omdat ik het één en ander op een rijtje moest ( moet) zetten. Maar het werken op zich vond echt wel fijn.

Jij kunt dat misschien ook gewoon zeggen, dat je aan het solliciteren bent, maar dat je je graag nutig wilt maken, voor nu.

voor de rest denk ik dat je misschien ook eens met iemand kunt gaan praten ( proffesioneel). Je hebt een enorme klap te verwerken en ik denk dat je dat een beetje onderschat. Tenminste voor zover ik dat kan lezen en beoordelen. Het is ook niet niets wat jou is overkomen.

Misschien zie ik het helemaal niet goed...kan heel goed ...

Dat filmpje wat je op mijn topic hebt gezet geld natuurlijk ook voor jou!
ja ikke zelfbescherming?!

je hebt ook helemaal gelijk....je ziet (voelt) het wel. Al is het zeker niet makkelijk denk ik.

Toch goed dat je gesprek wel aangaat. Ik kan jullie beiden denk ik wel begrijpen...voor zover dat kan via dit forum
iry en bb hoe is het met jullie???
quote:claire123 schreef op 08 mei 2008 @ 22:13:

je hebt ook helemaal gelijk....je ziet (voelt) het wel. Al is het zeker niet makkelijk denk ik.

Toch goed dat je gesprek wel aangaat. Ik kan jullie beiden denk ik wel begrijpen...voor zover dat kan via dit forum nou ja iig je scharrel denk ik....
quote:claire123 schreef op 08 mei 2008 @ 22:13:

Toch goed dat je gesprek wel aangaat. Ik kan jullie beiden denk ik wel begrijpen...voor zover dat kan via dit forum

Jazeker dat dat zelfbescherming is! Zonder enige twijfel Ben de laatste jaren te vaak op mijn spreekwoordelijke bek gegaan.

En ja, ik denk idd dat (zeker) jij beide kanten wel snapt. En ook ik snap zijn kant. Echt. De vraag is alleen of ik voldoede geduld heb om aan de zijlijn te gaan staan. En of dat ook iets is wat ik moet willen. En daar heb ik wel een beetje input van hem voor nodig. Dus tja..in mijn optiek kan ik niet anders dan het gesprek aangaan. Het alternatief is rigoreus loslaten..en daar ben ik nog niet klaar voor.
quote:claire123 schreef op 08 mei 2008 @ 22:23:

[...]

nou ja iig je scharrel denk ik....Denk het ook. Je beschreef hem namelijk heel mooi in je eigen topic. Alleen had je het over jezelf
Geduld is één ding. maar het moet/ mag wél van beide kanten komen. Mocht het echt zo zijn dat hij jou niet toe kan laten...je niet terug kan geven wat jij hem kan bieden...dan houd het op. Heel hard. Maar wel duidelijk.

Maar goed volgende week dus...

je bent al vaker op je bek gegaan....

was dat het zelfde verhaal? Je hoeft geen antwoord te geven hoor...Kijk maar...
quote:Ikke1971 schreef op 08 mei 2008 @ 22:24:

[...]

Denk het ook. Je beschreef hem namelijk heel mooi in je eigen topic. Alleen had je het over jezelf Jaja "claire is mijn scharrel"
quote:Ikke1971 schreef op 08 mei 2008 @ 21:54:

Ben benieuwd naar de reactie van je vriendin. Ervaring leert dat mensen best flexibel zijn wat dat betreft. Vriendschap mag toch ook zijn dat je elkaar af en toe wat minder spreekt? Ik heb sowieso wel vriendinnentjes die ik de ene keer dagelijks en de andere keer pas weer na drie maanden spreek. Als de basis van de vriendschap goed is moet dat geen probleem opleveren volgens mij (maarja...wie ben ik )

Ik hoop dat de vriendschap zo diep zit dat dit kan.

En wie ben jij???

Jij ben ikke

= gelijk aan... lief en begripvol mens...
haha..ja idd..jij bent..(zal het niet meer zeggen )

En jazeker moet het van twee kanten komen..krijg net mailtje dat dit weekend echt niet gaat lukken. Hij gaat weekendje weg. Net besloten. Nou. Ja. Dan houdt het even op he? En moet ik in ieder geval geduld hebben tot volgende week

En nee hoor, eerder op mijn bek niet zo'n zelfde soort verhaal. Maar wel steeds weer een stukje vertrouwen weg. En weer een stukje moeilijker om onbevangen in iets nieuws te stappen. En als iets nieuws dan ook nog 'moeilijk' is (sorry..dat klinkt niet leuk naar jou) tja..dan wordt de zelfbeschermingsmuur heeeeel hoog opgetrokken. Grote jongen die hem weer af kan brokkelen. Maargoed..hij krijgt een kans (of ik krijg een kans..is net hoe je het wilt zien).

Dit is trouwens wel een beetje wat ik bedoelde met dat ik het niet wist of het nou goed of slecht was dat dat gesprek pas volgende week zou zijn. Goed omdat ik er nog even over na kan denken wat ik er nou mee wil (moet tenslotte uitgaan van wat IK wil en niet van wat hij wil) maar tegelijkertijd ook slecht omdat ik er VEEL te veel over na kan denken
foutje in de quote..ik ga in de herkansing
quote:claire123 schreef op 08 mei 2008 @ 22:51:

[...]

En wie ben jij???

Jij ben ikke

= gelijk aan... lief en begripvol mens...

Thnx!

En nu wordt het tijd voor...luchtigheid! Spekken! Scharrels zonder complicaties! Soleil (die de zon komt brengen..soleil..waar ben je??).

O ja..over scharrels..Claire..hoe is het met jou ONS afgelopen eigenlijk? Wil je daar nog wat over kwijt?
Ik zou hoe dan ook ( ik makkelijk lullen) het uit gaan zoeken...juist omdat je er toch mee bezig bent. maar dat doe je ook!

Verder denk dat wanneer je eerdere realties hebt gehad je niet meer echt onbevangen in een relatie kunt stappen ( zeg ik ook ff tegen mezelf)..

Ook hoorde ik of las ik ergens... dat je in een realie niet je eigen identiteit moet verliezen dus idd mag kijken wát jij wilt.

Wat jij nodig bent.

Ook om het gelijk waardig te houden. Dat is waar ik heel erg tegenaan loop. Ik wil geen "redder" wel heel erg verleidelijk maar dat houd geen stand denk ik.

Als hij ook naar jou problemen kan luisteren en er ook voor jou kan zijn is het oke denk ik.
quote:Ikke1971 schreef op 08 mei 2008 @ 22:58:

[...]

Thnx!

En nu wordt het tijd voor...luchtigheid! Spekken! Scharrels zonder complicaties! Soleil (die de zon komt brengen..soleil..waar ben je??).

O ja..over scharrels..Claire..hoe is het met jou ONS afgelopen eigenlijk? Wil je daar nog wat over kwijt?

nou als je luchtigheid wilt dan niet over mijn ONS haha

Nou heel luchtig...lekker weer hè?
of stront scheppen haha

zo zit ik er straks misschien wel bij
Grappig dat je dat zegt dat je geen redder wilt, dat dat niet zal werken. Een vriendinnetje zei van het weekend tegen mij 'ikke...je bent zo goed in het zorgen voor anderen..laat nu eens iemand er zijn voor jou en niet andersom' of in ieder geval iets van die strekking. Dat heb ik heeeel goed in mijn oren geknoopt. Daar komt inderdaad ook het bedenken wat IK wil vandaan. Ik weet altijd heel goed wat ik wil. Maar wil daarin weleens teveel schipperen. En je weet wat ze zeggen over alles waar TE voor staat

Enne..als je het niet heul erg vindt...ga ik geen stront scheppen met dit weer

Maar idd mooi weer buiten!!
Dan moet je nog wel shoppen dit weekend voor zo'n rokje en die klompen! Is vast te krijgen (als je het niet erg vindt om even naar Roemenie te gaan om te winkelen )
Ikke is toch wel goed gevonden dus!

haha jahaa die outfit is gewoon niet te koop in NL vrees ik. Potver weer een probleem erbij. Ik wil alleen zo melken en niet anders! Ik zie het al voor me....ONS die vlak bij me woont...en dat ie me dan zo ziet hahahaaa..En ruikt...
quote:Ikke1971 schreef op 08 mei 2008 @ 23:14:

Grappig dat je dat zegt dat je geen redder wilt, dat dat niet zal werken. Een vriendinnetje zei van het weekend tegen mij 'ikke...je bent zo goed in het zorgen voor anderen..laat nu eens iemand er zijn voor jou en niet andersom' of in ieder geval iets van die strekking. Dat heb ik heeeel goed in mijn oren geknoopt. Daar komt inderdaad ook het bedenken wat IK wil vandaan. Ik weet altijd heel goed wat ik wil. Maar wil daarin weleens teveel schipperen. En je weet wat ze zeggen over alles waar TE voor staat

Misschien zoek je hem daarom op?? ( sorry niet echt luchtig...misschien ook niet op zijn plaats).
Dat ga ik ook doen, Claire, gewoon uitleggen. Maar ik moet nog even wat moed verzamelen en de juiste woorden vinden.

Deze vriendin heeft net een baby gehad en ik ben nu even heel gespannen als het om babies gaat. Die vermijd ik, maar ja, dat is natuurlijk niet zo leuk voor haar en niet zo aardig van me. Ik heb dus wel een leuk cadeautje voor haar liggen, ik moet het alleen nog met een briefje erbij opsturen

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft een dagvulling. Wat zijn de dagen lang nu zeg. Pfff. Maar er zijn zoveel dingen die ik moet regelen steeds en zoveel sollicitaties te schrijven en te versturen, dat ik er niet echt aan toe kom om een alternatief te zoeken.

Nou ja, als ik eerlijk ben is het misschien geen kwestie van ertoe komen, maar meer van er geen puf voor hebben. Ik heb voor veel dingen geen puf...

En iedereen roept maar: je móet dit doen en je móet dat bellen en je móet daarheen schrijven en... en... en mijn hoofd loopt daar een beetje van over. En ik ben het overzicht kwijt. Dus laat ik sommige dingen maar een beetje zitten eerlijk gezegd.

En soms weet ik gewoon niet goed hoe ik dingen geregeld moet krijgen en ik heb ook nergens hulp bij. iedereen roept (of schreeuwt) alleen maar wát ik allemaal moet doen, maar niemand wijst de weg.

Ik weet wel dat ik geen zielepoot ben als ik dingen alleen doe hoor. Ik doe ook genoeg dingen met anderen samen. Maar ik vind dingen alleen doen gewoon niet zo prettig, dan ben ik zo alleen met mijn gedachten en ik kom ik eigenlijk slechter thuis dan dat ik weg ging.

Misschien heb je ook wel gelijk over dat met iemand praten, ik weet het niet. Soms komt het ook wel in me op, maar op andere momenten lijkt me dat echt verschrikkelijk.

Ik weet ook hierbij niet zo goed hoe ik dat moet regelen. Mijn huisarts wilde me hier niet bij helpen.

Of ik het onderschat? Ik weet het niet. Als ik mijn omgeving moet geloven til ik overal juist veel te zwaar aan en had ik al lang weer vrolijk rond moeten lopen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je topic even niet gevolgd heb. Daar zal ik eens bij gaan lezen.

Hoe gaat je AAT?
Dat van die nick..heeft dan ook maar weer zo moeten zijn..

Enne... dan sla je wel direct twee vliegen in 1 klap natuurlijk. Je hebt en je outfit voor het strontscheppen/melken helemaal op orde (helemaal hip..kijk maar volgend jaar..echt waar!) en je bent ook direct van 'probleem' ONS af... Dan wil hij gewoon niet meer dichtbij komen, hoef je daar ook niet meer over na te denken
heejjjj soleil

ga nu je bericht goed lezen
quote:claire123 schreef op 08 mei 2008 @ 23:24:

[...]

Misschien zoek je hem daarom op?? ( sorry niet echt luchtig...misschien ook niet op zijn plaats).

Luchtig lijkt niet echt te gaan lukken vandaag. Heb net ook Soleil haar post gelezen..kom ik zo nog op terug.

Maar nee, dat is niet waarom ik hem opzoek. Toen ik hem leerde kennen was hij namelijk nog niet begonnen met ELW en was hij nog de Happy Leuke Man die me vreselijk aan het lachen maakte en lekker zorgeloos was. Daar bleek 1 en ander onder schuil te gaan dat nu heel snel en heel heftig aan de oppervlakte komt. En moet wel zeggen 1ste reactie was 'aaah..kom maar moppie...het komt wel goed', maar 2e reactie was dat hij het echt zelf moet doen. En dan ben ik weer terug bij die ruimte die daar al dan niet bij is voor mij. En hoe ik daarmee om kan en wil gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven