Ik ben er nog!?

21-12-2012 08:15 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Wat nu?

Hier had ik me niet op voorbereid.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Yraatje schreef op 21 december 2012 @ 10:36:

[...]

Wie zegt dat???Alle mensen die menen dat zij betrouwbare info kunnen geven: onbetrouwbaar imo.
Ik wil idd ook wel een onderbouwing zien. Heb je een link naar het onderzoek voor ons, No Nick?
quote:NummerZoveel schreef op 21 december 2012 @ 10:35:

Thanks, Rara!

Tia, begrijp ik dat goed: we krijgen warm weer met een zonnetje en vakantie omdat we niet meer kunnen werken?! Wat heerlijk!!! Zie je, we gaan toch naar de hemel! Zoals Sting al zong "To search for perfection is all very well, but to look for heaven is to live here in hell"
wdr; ik val niet op gynaecologen hoor! Mandarijntje?
quote:Tia.Dalma schreef op 21 december 2012 @ 10:42:

[...]

Zoals Sting al zong "To search for perfection is all very well, but to look for heaven is to live here in hell" Mss omdat heaven and hell eigenlijk hetzelfde is? Goed bestaat niet zonder kwaad, licht niet zonder donker...
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 10:44:

wdr; ik val niet op gynaecologen hoor! Mandarijntje? Ik heb nog, dank. Blijf gewoon fruit aanbieden hoor, is altijd gezond
quote:Tia.Dalma schreef op 21 december 2012 @ 09:41:

[...]

Dat schijnt veel mensen niet uit te maken, getuige de vele 'o la la mijn collega'-topics op Seks en Relaties. Kortom: ...dús? Hmm.. tja... maar ik zit hier op mijn stukje alleen met 2 vrouwen... Dus dat wordt hem niet... een eindje verder zitten wel twee mannen, maar om die nou te gaan bespringen.............
Sting zat er naast hoor, ik voel me er goed bij!

@yraatje

Als ze er leuk uitzien, gewoon doen! Wordt hoogstens nog een paar uur over gesproken en daarna hoor je niemand er meer over, dus wat kan jou het schelen!
quote:roodpaars schreef op 21 december 2012 @ 10:38:

[...]

Alle mensen die menen dat zij betrouwbare info kunnen geven: onbetrouwbaar imo.Oh, ik dacht zo'n pipo die vorig jaar ook al het eind der tijden had voorspeld...
quote:NummerZoveel schreef op 21 december 2012 @ 10:52:

Sting zat er naast hoor, ik voel me er goed bij!

@yraatje

Als ze er leuk uitzien, gewoon doen! Wordt hoogstens nog een paar uur over gesproken en daarna hoor je niemand er meer over, dus wat kan jou het schelen!

Ach, ze komen vanavond op de borrel bij mij... dus ik kan er nog even over nadenken

Dan is het net iets meer privé he? Niet iedereen komt namelijk...... op de borrel dan...
In dat geval: veel plezier vanavond!
quote:Tia.Dalma schreef op 21 december 2012 @ 10:29:

Las net, op zoek naar apocalyptisch nieuws, dat één van de theorieën is dat er binnenkort een zonne-maximum bereikt gaat worden (zonnevlammen, -stormen, etc) en dat de eerste outbursts ons vandaag zouden moeten gaan bereiken. En dat dat biljarden dollars zou moeten gaan kosten wegens uitvallende en kapotgaande electronica. Dat waar zo'n beetje alles nu op draait.Ja mag het ook een keertje, we hebben verdorie al jaren geen zomer gehad en maar mekkeren over global warming.
quote:NummerZoveel schreef op 21 december 2012 @ 11:03:

In dat geval: veel plezier vanavond! Dank je... maar op de een of andere manier verwacht ik niet dat het zo'n vaart zal lopen
quote:NummerZoveel schreef op 21 december 2012 @ 11:03:

In dat geval: veel plezier vanavond! Heee... nummertje maken voordat de wereld vergaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven