Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

14-12-2012 23:56 176 berichten
Misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie al een kerstpakket gekregen en zo ja wat zit erin? Ik heb er 1 gekregen met een fles drank en nog mooie glazen en krijg er nog 1.
Alle reacties Link kopieren
Orzoo, ik kan me goed voorstellen dat jij/je vriend baalt.

Hier een klant die he-le-maal niets doet. Geen kerstkaart, geen mail.

Voordat ik naar huis ging, hing dat mens aan de telefoon (zogenaamd druk) en geen beste wensen.

Ik had (gelukkig) ook geen relatiegeschenk voor dat mens meegenomen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik kreeg bon waarmee je zelf online je kerstpakket kan samenstellen. Leuk idee, maar dan krijg je het pas in januari.
Ik wacht m van mijn werkgever nog af. De opdrachtgever waar ik nu zit kreeg ik niks van want inhuur maar ben wel uitgebreid bedankt voor mn hulp en inzet en kreeg een uitnodiging voor de borrel dat vond ik fijn want dat is ook niet overal zo.
Bij andere klanten geef ik een geschenk + kaart met daarin de beste wensen en een prettige voortzetting van onze samenwerking en vice versa.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wij hadden een best leuk pakket. Wat eten en een electrisch apparaat er bij. Ik zie er al veel van te koop staan op marktplaats, ongebruikt nieuw in de doos, uit mijn omgeving

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet kan gebruiken. Maar het idee was leuk.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik heb een bbq set gekregen. Inclusief portable bbq en spulletjes. Moest even schakelen omdat het echt een zomerpakket is, maar vind het wel leuk. Vind het sowieso leuk om iets te krijgen
Een mok met koffie en chocolademelk uit van die zakjes... Ach, beter iets dan niets!

Vriendlief een grote doos met allerlei eten en drinken plus een setje kaarsen. Vind het ouderwetse kerstpakket nog het allerleukste!
wij hebben gisteren zelf een pakket samengesteld voor ons personeel. Het is een ouderwets eet pakket...

Inhoud ; notenkraker en walnoten, ragout en bakjes, jam, croissants, roomboter, ontbijtkoek, salami, chips, prosecco met 2 glazen,

diverse theesoorten, soep, ananas, douchegel, sinaasappelsap, edammer kaas, ferrero, wilhelmina pepermunt,

oliebollenmix, poedersuiker en een kerststol. Dit zit allemaal in een box waar je je kerstballen in kan doen...

Zelf gekregen ; Kerstkransjes. ..zijn al op inmiddels.
Super kerstpakket Zandkorrel!

Een lekkere ouderwetse met zeker bruikbare producten.

Zo een had ik er ook wel gewild!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
dank je Broedkippetje! We hopen dat het in de smaak valt...

Het is voor ons ook echt een blijk van waardering, dus ik kan me wel voorstellen dat sommigen het jammer vinden niets te krijgen.
Klinkt goed zandkorrel!

Hier had ik eigenlijk niets bijzonders verwacht, maar we kregen een kistje met twee goede flessen wijn en waardebonnen voor 50E. Leuk en veel beter dan vorig jaar (toen was het echt een waardeloos kerstpakket). Sowieso een 13e maand en bonus, dus ik ben heel blij. Verder van zakelijke relaties een (kook-)boek, fles champagne en een bon voor een kerststol van een hele goede banketbakker.

Ik las hier meerdere keren dat mensen hun pakket naar de voedselbank brengen en wilde ook iets doen (maar die kerststol krijgt niemand, gheghe ).

Wat zou beter zijn? Doos met spullen of geld storten?
Sinds ik weet dat mijn collega op het forum zit, durf ik niets meer te posten laat staan te vertellen wat mijn kerst pakket was. We zijn enorm verwend, erg blij mee!
quote:Ilja74 schreef op 21 december 2012 @ 15:34:

Sinds ik weet dat mijn collega op het forum zit, durf ik niets meer te posten laat staan te vertellen wat mijn kerst pakket was. We zijn enorm verwend, erg blij mee! Je collega weet niet dat jullie samen op het forum zitten?
Hier voor het eerst sinds jaren een pakket waardoor ik me niet beledigd voel

En voor mijn eigen personeel ben ik ondanks de crisis helemaal los gegaan. Het gaat dan wel niet zo lekker, maar op die paar kerstpaketten zal ik niet failliet gaan. En ze hebben het echt verdiend!
Hier 3 pakketten. Kleintje van man met wijn, paté, brie en toastjes. Grote van mijn werk met allerlei dingen zoals chocolade, wijn, sap, snoepgoed, toast etc. Teveel om op te noemen en van school nog een pakket vanwege de inzet van het afgelopen jaar.
Voor mijn inzet op school heb ik ooit hooguit een flesje wijn gehad.

Ooit zaten mijn vriendinnen te miepen over hun tegenvallende kerstpakket; ik werd er niet goed van. Ik kreeg tenslotte niks... toen heeft mijn man een pakket voor me samengesteld: mooie handdoeken, badspullen, lekkere dingetjes. Heerlijk toch!
Haha Xanluca, dat doet mijn partner ook altijd voor mij

Maar dit jaar hoeft het niet, heb eindelijk wat leuks!
Vandaag ook een pakket gehad. Dienblad met amuse lepeltjes en schaaltjes etc..

Spul om op toastjes te smeren, dadels, chips met dipsaus, kookboekje.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@zandkorrel: dat weet ik niet! Heb ook geen idee of ze een Nick heeft, schrok ervan toen ik een tijd geleden op haar scherm het forum open zag staan!
Ik heb een pakket gekregen...maar kon het niet meenemen. Nog niet opengemaakt, maar het is een grote doos met daarop voedselbankpakket. Iemand enig idee wat dat is?
Een bon. Kan je online uit allerlei stomme dingen kiezen. Zo zonde van het geld die bonnen
quote:Star schreef op 21 december 2012 @ 17:37:

Een bon. Kan je online uit allerlei stomme dingen kiezen. Zo zonde van het geld die bonnen

Zat er ook geen goed doel bij dan?

En Pruttel, wat lief dat je als werkgever je personeel ondanks dat het niet zo goed gaat toch in de watten legt!!
Life is too short to waste time matching socks
quote:Annasophia schreef op 21 december 2012 @ 17:41:

[...]

Zat er ook geen goed doel bij dan?

En Pruttel, wat lief dat je als werkgever je personeel ondanks dat het niet zo goed gaat toch in de watten legt!!

Bij die van man wel

Maar die van mij volgens mij niet.
Hm, da's dan dubbel jammer, Star. Eerlijk is eerlijk, ik kies dan het liefst wel voor mij/ons wat uit, maar als dat er niet is, dan ga ik niet tegen heug en meug wel wat bestellen, maar doe ik het goede doel.. Maar als dat er ook niet is. :s
Life is too short to waste time matching socks
Wat leuk Pruttel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven