Odorex deodorant (spray)
zaterdag 22 december 2012 om 01:19
Hallo allemaal,
Ik gebruikte eerst altijd de dry lotion van Odorex. Dus dat ene spul die je met een watje voor het slapen gaan op je gewassen oksels 'dept' en de volgende ochtend weer uitspoelt. Daarna heb je ongeveer 2 a 3 dagen geen last meer van zweet. Vond dat echt een geweldige spul! Maar laatst waren de spray deo's van Odorex in de aanbieding, dus kocht ik gelijk 2 bussen in de hoop dat ze net zo goed zouden werken als de lotion, maar helaas. Ik krijg van die natte zweet plekken bij mijn oksels op mijn shirt. Ik gebruik trouwens de 'natuurlijk fris' versie (groene letters). Ik ruik niet naar zweet, maar krijg wel zweetplekken terwijl het heel duidelijk 'extra werkzaam zodra je lichaam dat nodig heeft' staat vermeld op de verpakking. Is dit ook het geval bij jullie? Welke andere spray deo van odorex is wel een aanrader?
Ik gebruikte eerst altijd de dry lotion van Odorex. Dus dat ene spul die je met een watje voor het slapen gaan op je gewassen oksels 'dept' en de volgende ochtend weer uitspoelt. Daarna heb je ongeveer 2 a 3 dagen geen last meer van zweet. Vond dat echt een geweldige spul! Maar laatst waren de spray deo's van Odorex in de aanbieding, dus kocht ik gelijk 2 bussen in de hoop dat ze net zo goed zouden werken als de lotion, maar helaas. Ik krijg van die natte zweet plekken bij mijn oksels op mijn shirt. Ik gebruik trouwens de 'natuurlijk fris' versie (groene letters). Ik ruik niet naar zweet, maar krijg wel zweetplekken terwijl het heel duidelijk 'extra werkzaam zodra je lichaam dat nodig heeft' staat vermeld op de verpakking. Is dit ook het geval bij jullie? Welke andere spray deo van odorex is wel een aanrader?
zaterdag 22 december 2012 om 01:50
Ik gebruikte vroeger ook odorex ivm veel zweten en ontdekte pr toeval vichy roller. Terwijl ik rollers haatte en baalde toen ik zag dat ik roller had gekocht maar man ik ben blij!!
Al twee jaar en het is het extra geld en de moeite (apotheek niet drogist) tiendubbel waard.
Ik gebruik die met die lichtgroene dop.
Al twee jaar en het is het extra geld en de moeite (apotheek niet drogist) tiendubbel waard.
Ik gebruik die met die lichtgroene dop.
zaterdag 22 december 2012 om 07:24
zaterdag 22 december 2012 om 07:32
quote:rodesokken schreef op 22 december 2012 @ 01:19: Ik ruik niet naar zweet, maar krijg wel zweetplekken terwijl het heel duidelijk 'extra werkzaam zodra je lichaam dat nodig heeft' staat vermeld op de verpakking. Is dit ook het geval bij jullie?
Dat komt omdat de lotion een antitranspirant is en de spuitbus een deodorant. De eerste maakt het zweten minder, de tweede maskeert alleen de geur.
Odorex heeft ook nog een crème (antitranspirant) voor de gevoelige huid, misschien is dat iets voor jou?
Dat komt omdat de lotion een antitranspirant is en de spuitbus een deodorant. De eerste maakt het zweten minder, de tweede maskeert alleen de geur.
Odorex heeft ook nog een crème (antitranspirant) voor de gevoelige huid, misschien is dat iets voor jou?
zaterdag 22 december 2012 om 10:24
Iemand ervaring met die maximum protection van Rexona maar dan de mannen versie? Die roller (ervaring van partner dus
)
Mijn vriend zweet heel erg, vooral op z'n stage en op koude dagen als hij een vest aan heeft, onder z'n jas en dan dingen doen.
Zo erg dat ik hem soms moet vragen om te douchen omdat ik misselijk word van zijn geur.
Heb nu die Rexona gekocht voor hem en ben benieuwd of deze echt zo goed werkt?
Mijn vriend zweet heel erg, vooral op z'n stage en op koude dagen als hij een vest aan heeft, onder z'n jas en dan dingen doen.
Zo erg dat ik hem soms moet vragen om te douchen omdat ik misselijk word van zijn geur.
Heb nu die Rexona gekocht voor hem en ben benieuwd of deze echt zo goed werkt?
Internagelaktisch
zaterdag 22 december 2012 om 10:36
waarom vraag ik eigenlijk ook naar ervaringen. De een vind het een goed terwijl bij de ander het waardeloos is. Ik heb hier 2 rexona maximum protection deo's liggen 2 keer gebruikt maar aangezien het niet hygienisch is moet ik ze eigenlijk wel weg gooien.. Wat een troep.
Deoleen heb ik 1 x gebruikt nooit meer, even niet gebruikt een paar weken en het spul is wit als je het er uit spuit en je kan er dus niks meer mee
Deoleen heb ik 1 x gebruikt nooit meer, even niet gebruikt een paar weken en het spul is wit als je het er uit spuit en je kan er dus niks meer mee
zaterdag 22 december 2012 om 10:42
quote:Pinkelot schreef op 22 december 2012 @ 01:50:
Ik gebruikte vroeger ook odorex ivm veel zweten en ontdekte pr toeval vichy roller. Terwijl ik rollers haatte en baalde toen ik zag dat ik roller had gekocht maar man ik ben blij!!
Ik gebruik die met die lichtgroene dop.Welke is dat? Kan je eens een plaatje plakken?
Ik gebruik die met die lichtgroene dop.Welke is dat? Kan je eens een plaatje plakken?
zaterdag 22 december 2012 om 10:48
Ik heb ook veel last van overmatig zweten en stink al gauw een uur in de wind.
Odorex en syneo5 ben ik overgevoelig voor.
Jaren deoleen gebruikt, maar ben er nu een soort van immuun voor geworden.
Afgelopen week heb ik hidro fugal gekocht en het werkt echt!
Ff afkloppen, want gebruik het nog maar een week, maar ik stink echt niet meer.
Zweet nog wel maar dat vind ik veel minder erg.
Ik heb trouwens de 'forte' variant.
Odorex en syneo5 ben ik overgevoelig voor.
Jaren deoleen gebruikt, maar ben er nu een soort van immuun voor geworden.
Afgelopen week heb ik hidro fugal gekocht en het werkt echt!
Ff afkloppen, want gebruik het nog maar een week, maar ik stink echt niet meer.
Zweet nog wel maar dat vind ik veel minder erg.
Ik heb trouwens de 'forte' variant.
zaterdag 22 december 2012 om 16:19
quote:SeptemberGirl schreef op 22 december 2012 @ 10:42:
[...]
Welke is dat? Kan je eens een plaatje plakken?http://www.vichy.nl/licha ... 48u-deodorants/p1524.aspx
[...]
Welke is dat? Kan je eens een plaatje plakken?http://www.vichy.nl/licha ... 48u-deodorants/p1524.aspx