Medicatie is wel nodig, maar volgens mij word ik er raar van
zaterdag 22 december 2012 om 11:26
Ik neem nu soort antibiotica, weet zo even niet hoe het heet.
Maar nu ben ik gisteren de hele dag (en nacht) vaag geweest, net of ik een joint gerookt had ofzo.
(wat ik nooit zal doen)
Ik had het smorgens ingenomen, en voelde mij de hele dag raar.
De dag ervoor voelde ik mij ook zo, maar minder erg.
Nu moet ik ze eigenlijk weer innemen...
Zou het kwaad kunnen als ik dat vanavond pas doe, zodat ik niet de hele dag zo raar voel?
Of word die "spiegel" dan niet goed opgebouwd?
Ik wil niet weer de hele dag van de wereld zijn.
Maar nu ben ik gisteren de hele dag (en nacht) vaag geweest, net of ik een joint gerookt had ofzo.
(wat ik nooit zal doen)
Ik had het smorgens ingenomen, en voelde mij de hele dag raar.
De dag ervoor voelde ik mij ook zo, maar minder erg.
Nu moet ik ze eigenlijk weer innemen...
Zou het kwaad kunnen als ik dat vanavond pas doe, zodat ik niet de hele dag zo raar voel?
Of word die "spiegel" dan niet goed opgebouwd?
Ik wil niet weer de hele dag van de wereld zijn.
zaterdag 22 december 2012 om 11:33
Bij antibiotica gebruik is nhet belangrijk dat je dit om geregelde tijden neemt, ineens van de ochtend naar de avond verzetten dat zou ik niet zomaar doen.
Je hebt toch een bijsluiter gekregen, staan daar jouw klachten ook bij de bijwerkingen?
Je kan inderdaad even informatief bellen met de HAP, dan wel even je doosje met antibiotica bij de hand houden zodat je precies kan vertellen wat je krijgt en hoeveel.
Je hebt toch een bijsluiter gekregen, staan daar jouw klachten ook bij de bijwerkingen?
Je kan inderdaad even informatief bellen met de HAP, dan wel even je doosje met antibiotica bij de hand houden zodat je precies kan vertellen wat je krijgt en hoeveel.
zaterdag 22 december 2012 om 11:38
zaterdag 22 december 2012 om 11:48
quote:nellaaa schreef op 22 december 2012 @ 11:29:
DOLORES BEL MET DE HAP EN STOP ZO FUCKING EIGENWIJS TE DOEN. JE BENT EEN MOEDER EN MOET JE VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN.
en dan nog maar even voor de kracht van de herhaling.
DOLORES, HEB JE AL GEBELD?
DOLORES BEL MET DE HAP EN STOP ZO FUCKING EIGENWIJS TE DOEN. JE BENT EEN MOEDER EN MOET JE VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN.
en dan nog maar even voor de kracht van de herhaling.
DOLORES, HEB JE AL GEBELD?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 22 december 2012 om 11:49
zaterdag 22 december 2012 om 12:33
Nu je antibiotica innemen! Niet fucken met je medicijnen.
En ja, ik kreeg dat vage gevoel ook bij (zware) antibiotica.
Niet alleen is het slecht voor jou om die antibiotica niet volgens voorschrift te nemen, maar het is ook nog een waanzinning asociaal: Doordat je een klein beetje neemt, worden de bacteriën die je probeert te bestrijden, resistent en moet de volgende met jouw ontsteking meer nemen. Totdat de antibiotica niet meer werken. Dus bedankt namens alle volgende patiënten!
En ja, ik kreeg dat vage gevoel ook bij (zware) antibiotica.
Niet alleen is het slecht voor jou om die antibiotica niet volgens voorschrift te nemen, maar het is ook nog een waanzinning asociaal: Doordat je een klein beetje neemt, worden de bacteriën die je probeert te bestrijden, resistent en moet de volgende met jouw ontsteking meer nemen. Totdat de antibiotica niet meer werken. Dus bedankt namens alle volgende patiënten!