Orgasme vriend voelen

20-12-2012 11:00 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje een rare vraag misschien, maar voelen jullie het als je partner een orgasme krijgt?

Bij mijn vorige partners kon ik het wel merken aan hun reacties e.d. maar bij mijn huidige vriend voel ik het echt.

Dat heb ik eigenlijk nooit eerder bij iemand gehad. Ook mijn vriend heeft nooit eerder gehad dat iemand zijn orgasme voelde.

Ik voel het een paar seconden voordat hij echt klaarkomt. Dus niet alleen het moment zelf, maar ook net iets ervoor. Alsof zijn penis dan iets groter wordt ofzo? (geen idee hoor, dit is een gok van wat het zou kunnen zijn)

Herkent iemand dit?

Ps. Ik moet zo werken tot vanavond laat, dus kan niet veel reageren.
Ik wil het oooooook voelen
quote:schouderklopje schreef op 22 december 2012 @ 00:02:

Ik wil het oooooook voelen

Ik ook, neuken dan maar?

Je kan geen nee zeggen met zo een motto. haha!
Vooral oraal kan ik het voelen aankomen, prepare to swallow
Heb t aan mijn man gevraagd of hij weet hoe t kan dat de 1 t niet voelt en de ander wel.. Hij denkt dat t komt omdat hij vaak een tijdje voor hij klaarkomt z'n 'ding' al soort van 'aanspant'. Kan het niet goed uitleggen maar schijnt t zelfde te werken als hij tijdens t plassen ineens stopt met plassen, en dat dan vasthoudt..

Als hij dat niet doet kan hij wel klaarkomen maar dan heeft ie niet dat kloppende gevoel en ook niet t idee dat ie nog even dikker wordt .

Dus gek gezegd; als je vriend lui achterover ligt en klaarkomt voel je t niet aankomen, als hij lekker actief meedoet zou je t wel moeten voelen!
Ik hem mijn man al instructies gegeven voor vanavond newlyweds. Merci

Mijn man ja, scorpid
Haha, graag gedaan! Laat ons even weten of t gewerkt heeft en hoe t was

Veel plezier!
Hopelijk werken de instructies schouderklopje

Newlyweds, dan doet mijn vriend altijd actief mee! Ik bof!

Maar zou goed kunnen dat het daardoor komt. Mijn vriend heeft zelf geen idee. Fijn dat jouw man het ze duidelijk uit kan leggen.
@schouderklopje;

Is het gelukt?! Ben benieuwd hoe je avond was
De seks was niet zo stomend als het had moeten zijn. Meer een verplicht nummertje. Dus de testfase bewaren we maar even voor een betere keer.

Maar dank voor de interesse ; )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven