Meelezers, verenig u!
zaterdag 22 december 2012 om 23:38
En meldt je eens hier aan als meelezer!
Als je durft
En dan vraag ik direct, waarom meelezen en niet meeschrijven.
En welke topics lezen jullie mee en welke klikken jullie weer weg?
Welke dingen vinden jullie leuk aan dit forum en welke dingen minder ( geen beleidszaken of andere bugs, want die zijn er genoeg)?
Als je durft
En dan vraag ik direct, waarom meelezen en niet meeschrijven.
En welke topics lezen jullie mee en welke klikken jullie weer weg?
Welke dingen vinden jullie leuk aan dit forum en welke dingen minder ( geen beleidszaken of andere bugs, want die zijn er genoeg)?
zaterdag 22 december 2012 om 23:52
zondag 23 december 2012 om 00:03
Ik ben een half jaar meelezer geweest voordat ik een account aan gemaakt heb. Ik kwam ooit via een googlezoektocht op het forum en ben blijven lezen.
Ik lees vooral de pijlers geld en recht, overige en thuis.
Ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt omdat ik iets tegen kwam waar ik graag op wilde reageren, nu reageer ik heel af en toe, maar ik blijf vooral een meelezer!
Ik lees vooral de pijlers geld en recht, overige en thuis.
Ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt omdat ik iets tegen kwam waar ik graag op wilde reageren, nu reageer ik heel af en toe, maar ik blijf vooral een meelezer!
zondag 23 december 2012 om 00:04
Hoi
Ik lees sinds enkele weken mee. Ik heb misschien 2x gereageerd op iets ofzo. Waarom niet vaker? Tja ik zie vaak dat er op de onderwerpen die ik mee lees al zo veel gereageerd is dat ik denk als 'nieuwkomer' daar nog niet zo veel aan toe te kunnen voegen. Ik vind het wel leuk om mee te lezen, ik steek van de adviezen die ik tot nu toe heb gelezen zelf ook nog wel wat op!