Meelezers, verenig u!

22-12-2012 23:38 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
En meldt je eens hier aan als meelezer!

Als je durft

En dan vraag ik direct, waarom meelezen en niet meeschrijven.

En welke topics lezen jullie mee en welke klikken jullie weer weg?

Welke dingen vinden jullie leuk aan dit forum en welke dingen minder ( geen beleidszaken of andere bugs, want die zijn er genoeg)?
ik reageer altijd zonder te lezen. HOe heet dat?
Nope, geen meelezer. Ik hoor onderhand bij de inboedel, met nick vier inmiddels. Al reageer ik ook lang niet overal op. When all is said...ga ik niet extra zitten typen.
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2012 @ 00:15:

ik reageer altijd zonder te lezen. HOe heet dat?Buitengewoon hoogsensitief
Nerd, jij bent een meeschrijvende meelezer.
Ik lees ook al tijden mee op het forum en vooral, zoals ook dixie_chick zegt, voor het slapen gaan.

Nu ik al 4 weken ziek thuis ben lees ik ook overdag meerdere keren mee en dan vooral de topics met recente reacties en de nieuwe topics. Het maakt mij niet uit wat voor onderwerp, ik vind het meeste wel leuk om mee te lezen! Dit is mijn allereerste bericht die ik plaats en wie weet volgen er meer
.
anoniem_170899 wijzigde dit bericht op 23-02-2014 16:01
Reden: prive
% gewijzigd
Ik las heel lang mee voor ik ging mee posten. Als er toen zo'n topic was geweest had ik me misschien wel eerder aangemeld. Het is toch een soort uitnodiging
.
Ik lees wel eens iets en soms blijkt dan dat ik totaal finaal niet snap waar het over gaat, dus gewoon weer dichtklikken.
Ik lees best veel -meestal ook 's avonds of in het weekend- maar af en toe reageer ik ook wel eens.
.
Heel soms komt een meelezerT uit de anonimiteit. Ik vind dat altijd leuk, want je hebt geen idee wie er allemaal meelezen en waarom. Ik ben daar zelf ook altijd benieuwd naar. Kan me dus helemaal vinden in dit topic.

Toch voel ik me niet aangetrokken tot sites waar je kan zien hoeveel mensen je "liken" of "volgen". Meelezers ook belangrijk, hebben hun eigen rol hier, of het nu veel of weinig mensen zijn, of je je ervan bewust bent of niet. Ik denk dat veel mensen meelezen en niet echt behoefte hebben om te reageren, maar het voor hun bijdraagt, herkenning vinden, willen weten hoe anderen over bepaalde onderwerpen denken, zelf meeleven, of alleen al vermaak is. Allemaal prima, iedereen komt hier uit eigen redenen en die verschillen per persoon..

Leuk dat mensen zich wel aanmelden trouwens!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2012 @ 00:15:

ik reageer altijd zonder te lezen. HOe heet dat?Ongeleid projectiel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb van die periodes dat ik ineens weer mee lees, stom hè.
Je tampon recht gaan trekken

En ook de reactie van Slempie

Is sowieso iedereen die schrijft ook een meelezer? Ik reageer lang niet op alle topics die ik lees.
Het Viva forum is papaja.
quote:dixie_chick schreef op 23 december 2012 @ 00:12:

Coeur, dat klinkt herkenbaar. Vaak bedenk ik een reactie die ik vervolgens al lees van iemand anders. En trashtopics gaan mij altijd véél te snel ;).

Maar al wel zo'n twee jaar een hele trouwe meelezer, met name 's avonds voor het slapen .Hier hetzelfde
quote:dixie_chick schreef op zondag 23 december 2012 00:12 Coeur, dat klinkt herkenbaar. Vaak bedenk ik een reactie die ik vervolgens al lees van iemand anders. En trashtopics gaan mij altijd véél te snel ;).

Maar al wel zo'n twee jaar een hele trouwe meelezer, met name 's avonds voor het slapen .
.... blijkt dat het me niet eens lukt om fatsoenlijk te reageren!! Duidelijk geval van gebrek aan ervaring!!

Ik wilde dus aan de quote toevoegen:

"dit geldt voor mij precies zo. vaak wordt iets wat ik zou willen zeggen al genoemd en tja, waarom hetzelfde herhalen? En dan word/blijf je meelezer."
..
ik heb onder vorige nicks wel een paar topics geopend en soms gereageerd, maar eigenlijk lees ik vooral mee. Waarom? Sommige topics zijn interessant, maar heb ik nx aan toe te voegen, soms lees ik om me te verbazen over de gedachtegang van mensen of om inspiratie op te doen over wat te eten.
En ik vind het wel prima zo...
quote:Naara schreef op zondag 23 december 2012 06:59 Wat mij verbaasd is dat veel mensen toch nog vreemd aankijken tegen het fenomeen topless zonnen maar geen enkel probleem hebben met borstvoeding in het openbaar.

Mij maakt het allemaal niet uit hoor, just saying....
Waar zit de any-key?
Dan ben je spontaan geen meelezer meer, als je voor dit topic een nick aanmaakt.

Pff.. nutteloos gedoe zeg.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven