Betaalbare kapper Utrecht
zondag 23 december 2012 om 14:05
Ik ben op zoek naar een betaalbare kapper in Utrecht (stad of omgeving).
Ik ben eerder weleens (niet in Utrecht) naar een blackhairkapper geweest en op zich beviel me dat wel. Hoor ook wel goede verhalen over Turkse kappers.
Aangezien ik moeilijk haar heb vind ik het wel altijd fijn om van te voren op een website te kijken maar ik merk dat ik weinig kan vinden.
Heeft iemand misschien tips?
PS: het liefst wel een kapper waarbij er parkeermogelijkheden in de buurt zijn.
Ik ben eerder weleens (niet in Utrecht) naar een blackhairkapper geweest en op zich beviel me dat wel. Hoor ook wel goede verhalen over Turkse kappers.
Aangezien ik moeilijk haar heb vind ik het wel altijd fijn om van te voren op een website te kijken maar ik merk dat ik weinig kan vinden.
Heeft iemand misschien tips?
PS: het liefst wel een kapper waarbij er parkeermogelijkheden in de buurt zijn.
zondag 23 december 2012 om 14:22
Ik vind Cosmo vooral 'snel klaar, gebakken lucht', hoor.
De site stelt niet veel voor, maar deze kapper is technisch goed, ook met 'moeilijk' haar:
http://www.kruizingakapsalon.nl/kruizinga_kapsalon.html
De site stelt niet veel voor, maar deze kapper is technisch goed, ook met 'moeilijk' haar:
http://www.kruizingakapsalon.nl/kruizinga_kapsalon.html
zondag 23 december 2012 om 15:31
Ik heb heel makkelijk en dik haar.
Sinds een jaar of twee ga ik eens in de 3 maanden naar een Turkse kapper, in de middelgrote plaats waar ik woon.
Zonder veel woorden word ik in vlot tempo zeer goed geknipt.
Als ik koffie wil, moet ik het zelf even pakken uit de koffiekan.
Het knippen (zonder wassen) kost ¤ 10!
Na 10 keer knippen is mijn spaarkaart vol en mag ik de 11e keer gratis (dan trakteer ik op een koekje bij de koffie).
Je zult begrijpen dat ik er zéér tevreden over ben.
Sinds een jaar of twee ga ik eens in de 3 maanden naar een Turkse kapper, in de middelgrote plaats waar ik woon.
Zonder veel woorden word ik in vlot tempo zeer goed geknipt.
Als ik koffie wil, moet ik het zelf even pakken uit de koffiekan.
Het knippen (zonder wassen) kost ¤ 10!
Na 10 keer knippen is mijn spaarkaart vol en mag ik de 11e keer gratis (dan trakteer ik op een koekje bij de koffie).
Je zult begrijpen dat ik er zéér tevreden over ben.