Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Mopsie41 schreef op 10 december 2012 @ 17:42:

Ik heb net even getest en het plaatjes plakken gaat gewoon. (dit n.a.v. een plaatje die door een nieuwe TO geplakt was in "vriend is naar een hoer gegaan")

Alhoewel ik hier al een tijd rondhang, kan ik me niet herinneren dat ik bij jullie toestemming op mijn account heb aangevraagd om te plakken. Ik vind het prima hoor, daar niet van.

Maar een nieuwe TO kan het voorlopig helemaal niet totdat de 200 posts zijn gehaald. Toch????Bij een aanpassing van de site (vorige week) was er inderdaad iets gewijzigd aan de rechteninstellingen, waardoor tijdelijk iedereen weer plaatjes kon plakken. Gisterenavond hebben we dit echter weer gecorrigeerd. Als het goed is kan het nu alleen weer als je de rechten hebt aangevraagd en toegekend hebt gekregen.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Topic Last menstruatiepijn en bijdragen aan de wetenschap? is verwijderd.

mvg,

Junior.
Het topic 'oogontsteking met of zonder oogzalf behandelen' is verwijderd ivm het stellen van/vragen naar diagnoses of geven van aanwijzingen over medicijn- gebruik.

Goed gehandeld zeg!
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 december 2012 @ 10:57:

Topic Last menstruatiepijn en bijdragen aan de wetenschap? is verwijderd.

mvg,

Junior.Hij staat er weer. Ik zal ff staffen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 december 2012 @ 11:26:

[...]

Hij staat er weer. Ik zal ff staffen.

Bedankt, weer verwijderd, hopelijk nu de laatste keer. Ik heb de mod gevraagd maatregelen te nemen.

mvg,

Junior.
Het topic Korte enquete voor studie Input van diëters nodig is verwijderd

met vriendelijke groet,

Junior
Hoi mod,

We hebben weer een topic vol gekletst. Deze mag dicht
Het topic Borsten dochter is verplaatst naar Lijn & Lijn

met vriendelijke groet,

Junior
Hoi Juun, kun je ook even kijken bij het topic over "Er is geen crisis in Nederland... Als je een kamper bent". De TO doet racistische uitspraken en provoceert (en is denk ik ook alleen om die reden aangemeld). Dank!
quote:NummerZoveel schreef op 11 december 2012 @ 21:03:

Hoi Juun, kun je ook even kijken bij het topic over "Er is geen crisis in Nederland... Als je een kamper bent". De TO doet racistische uitspraken en provoceert (en is denk ik ook alleen om die reden aangemeld). Dank!

Ik heb het doorgegeven aan de moderators. Bedankt voor je melding.

met vriendelijke groet,

Junior
he dank je wel.
Wat is het toch verschrikkelijk irritant dat er reclame over de 'nieuwe topics' staat. Kan daar niks aan gedaan worden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 december 2012 @ 21:10:

Wat is het toch verschrikkelijk irritant dat er reclame over de 'nieuwe topics' staat. Kan daar niks aan gedaan worden?eens! zelfs met addblock blijft dat nuwerk er doorheen staan.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Badr en Estelle hebben een nieuw topic, deze mag een slotje.
Mods, op de kinderpijler staat het topic mekaar een kerstkaarten bom bezorgen ( zoiets).

Kan deze verplaats worden naar overig? Denk dat hij daar beter past.

Ik ben niet de to, maar heb het gevraagd daar en ze vind het goed als hij verplaatst zou worden.
Beste mods, zouden jullie even willen kijken naar het topic op aktueel, over de PVV, naar de postings van twinkle, zij betrekt forummers in haar vuilspuiterij, die helemaal niet aan dat topic deelnemen, ze speelt op de man en gaat ver over de grens van normaal forumen.

Bvd.....
quote:Pixxx schreef op 11 december 2012 @ 17:52:

Hoi mod,

We hebben weer een topic vol gekletst. Deze mag dicht

Hij is gesloten, veel plezier in het nieuwe deel.

mvg,

Junior.
quote:Frizzy schreef op 11 december 2012 @ 21:38:

Badr en Estelle hebben een nieuw topic, deze mag een slotje.

Het topic is gesloten. Veel plezier in het nieuwe deel .

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 december 2012 @ 22:33:

[...]

Het topic is gesloten. Veel plezier in het nieuwe deel .

mvg,

Junior.Dat gaat zeker lukken
quote:NummerZoveel schreef op 11 december 2012 @ 21:03:

Ik ga zo even checken of mijn collega's er al niet naar hebben gekeken, anders kijk ik ernaar.

mvg,

Junior.

Edit, zie andere posting, het topic is offline gehaald.
quote:yasmijn schreef op 11 december 2012 @ 22:34:

[...]

Dat gaat zeker lukken , wilde eerst wat anders zeggen maar ja .....
quote:Nouschi schreef op 11 december 2012 @ 21:10:

Wat is het toch verschrikkelijk irritant dat er reclame over de 'nieuwe topics' staat. Kan daar niks aan gedaan worden?

Als ik mij niet vergis heb ik daar antwoord op gezien in het bugtopic, dat ze het gaan proberen te verhelpen.

mvg,

Junior.
quote:Italie_Meisje schreef op 11 december 2012 @ 21:42:

Mods, op de kinderpijler staat het topic mekaar een kerstkaarten bom bezorgen ( zoiets).

Kan deze verplaats worden naar overig? Denk dat hij daar beter past.

Ik ben niet de to, maar heb het gevraagd daar en ze vind het goed als hij verplaatst zou worden.

Ik ga ernaar kijken nu.

mvg,

Junior.

Edit, ik heb het verplaatst naar het Prikbord Contact.
quote:wiesje123 schreef op 11 december 2012 @ 22:28:

Beste mods, zouden jullie even willen kijken naar het topic op aktueel, over de PVV, naar de postings van twinkle, zij betrekt forummers in haar vuilspuiterij, die helemaal niet aan dat topic deelnemen, ze speelt op de man en gaat ver over de grens van normaal forumen.

Bvd.....Topic Er is geen crisis in Nederland ... als je een kamper bent. is ter beoordeling van de moderators offline gehaald. Bedankt voor het melden.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven