Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Oh, ik ook. Overdag zo net onder het vriespunt en 's nachts zo tussen de -5 en -10.

Hoewel dit gedruil wel lekker is voor de kerstlichtjes. Maar ja, ik heb toch geen boom staan, dus daar hoeft het ook niet voor. Het is ook echt warm vandaag trouwens.

Goede bezigheidstherapie die hond dan

Zo, ik heb nog even wat inkopen gedaan (niet kerstgerelateerd). Kom ik thuis, ben ik de helft vergeten

Lekker bezig Blondie!

Dus ik ga zo nog maar even naar de winkel. Gelukkig hoef ik de supermarkt niet meer in.
Geen kerstdingen hier maar wel lekker eten vanavond.

Ik heb ook geen boom staan, wel wat andere kerstdingetjes.

Even het dorp in geweest op de fiets (kwartiertje fietsen en terug), wat winkels gekeken, de neppe ijsbaan gezien in het centrum (niet eens echt ijs!), en bij Intertoys een hanger met wat dingen eraan gekocht (echte veer, andere veer, hartje etc.) om dat zwarte lint te gebruiken voor het vredesteken wat ik al vanaf mijn jeugd heb. Dat wil ik weer gebruiken, maar de ketting waar dat aan hangt is niet mooi meer. Dus ik ga straks wat knutselen en frutselen..

Keimoe trouwens, pijn in rug, overal, blegh.

Manlief is aan het koken, ik zit.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 24 december 2012 @ 17:28:

Keimoe trouwens, pijn in rug, overal, blegh.

Manlief is aan het koken, ik zit.

Dan schud ik je de hand

Ik heb breiarmen, auw, maar ik moet nog even. Hier ook man in de keuken. Ovenschotel, dus man hoeft ook niet heel hard te werken daar.
Vandaag de hele middag gaan 'vilten' bij iemand die dat kan. Leerzaam en leuk! het was alleen teveel werk om het af te krijgen. Het ligt nu daar nog te drogen op de verwarming. Omdat het niet helemaal lukte met het vilt en de zeep (en het prikken), gaat ze over 3 dagen (dan is het ongeveer droog) kijken of ze het nog een beetje kan herstellen mbv droog-prik-technieken. Voor mij was het sowieso geslaagd; vond het leuk om te doen en te leren. Heb ook alle vertrouwen in het eindresultaat, ookal zag het er nu nog half-af uit.

Verder is m'n Tablet-omslag-bescherm-boek-kist-doos-ding ook klaar. (EINDELIJK!!!) Was een erg frustrerend proces waarbij ik het hele ding tot 3x toe na uren arbeid weer uit elkaar heb moeten slopen omdat het dan weer nèt niet paste of gammel was , etc.

Maaarrrrr...de aanhouder wint, en na de papieren versie (waardeloos!) en de kartonnen versie met vilt (paste NET niet!GRRR! ) Heb ik er dus nu één met hout, vilt, verf en zelfs wat stof en klei, die WEL stevig en redelijk goed gelukt is.

Nog steeds geen pronkstuk, maar hij is stevig en het past. Opzet geslaagd.

FIJNE KERSTDAGEN trouwens iedereen hier!!!!

Met de beste knutselwensen voor het komende nieuwe jaar!!!

(Nee, bovenstaande niet zelfgemaakt; zelf gecopieerd van google )
Balen EV, dat je zo'n pijn hebt. Voor jou en Zwarte kat: Ikbenik, fotootje? ben benieuwd! Steph, is je kamer al een beetje kerstig?

En dan voor iedereen hier:

fijne kerstdagen met veel gezelligheid en ontspanning!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Even gejat voor de knutselaars:

Akakia, nee totaal niet. Dan dit jaar maar niet, geeft niets het gaat om het samenzijn *kotssmiley* :wink:
Meezingplaatje van eerder vandaag: hoera, de Top2000 is weer begonnen! Lekker meegalmen. Eindelijk fatsoenlijke muziek in plaats van al die zoetsappige kerstliedjes.
(En die twee honden op het plaatje vind ik helemaal geweldig! Die kijken net zo blij als de mijne.)
Hoi allemaal,

Ik zou graag een canvasdoek willen maken, met dit soort letters er op: Canvas

Nu vroeg ik mij of jullie misschien weten waar ik eventueel dit soort letters zou kunnen vinden?

Fijne kerstdagen!

Groetjes
Hoi Lotje,

Ik heb zoiets gezien bij de Gamma. Ik weet niet welke grootte jij wilt en welke groottes ze bij de Gamma hebben. De Xenos heeft ook letters, maar volgens mij zijn dat alleen kartonnen grote letters. En de pipoos heeft ze wellicht ook in het assortiment. Verder misschien zoeken bij scrapbookwinkels?
Van mij ook fijne kerstdagen! Ik mag alleen geen plaatjes plakken...

Fijne kerst en oud&nieuw iedereen!
Sfeervol plaatje Chat!
Voor die letters zou ik als ik jou was ook de Action eens inlopen. Zou me niet verbazen als ze die daar gewoon hebben liggen. (*Maar ja; ik grijp elke gelegenheid aan om nog maar eens de Action in te klunnen lopen* )

Het zijn denk ik van die felgekleurde plakletters van dat foamspul, waar al een plak/stickerlaagje op zit dat je er dan af moet pulken, en daarna hebben ze er gewoon wit overheen geverfd. (Over canvas en letters) Kun je mss ook wel gewoon bij een Blokker of speelgoedwinkel kopen. Ik heb ze wel eens gezien maar weet zo 1-2-3 niet meer waar.

Wat een GE-WEL-DIG-E kitcherige kerstplaatjes, hahahahahaha! Nog eentje dan om het niet af te leren en dan kunnen we vuurwerkplaatjes gaan posten
.
Ja leuk, nog een plaatje.

Zooooooveel gepraat vandaag dat ik zelfs niets meer te schrijven heb. Interview. Leuk!
Hahaha! Lechat telt af voor nieuwjaar..: 10-9-8.....7................6..............................................4.................zzzzzzzzzzzzz!

Leuk,EV; een interview..? Over je ehm...situatie..? Over je glas-in-lood..? Buurtkrant?
Voor het blad Vriendin, Ibi. Over de situatie inderdaad.
Iedereen goede kerstdagen gehad? Ik wel. 1e kerstdag was acceptabel, 2e echt gezellig.

As we speak zit ik vogelhuisje nr. 10 t/m 15 in elkaar te bouwen. Ben er wel weer ff klaar mee. Dat mijn lijm bijna op is, en ik dus steeds minutenlang zit te wachten tot de lijm uit de pot komt (terwijl ik dus met 1 hand dit bericht type) draagt ook niet bij tot het knutselplezier.

Maar Snjo, er gaan er morgen of overmorgen 2 voor je op de post. Hopelijk overleven ze de reis een beetje, komen er niet teveel zware poststukken op te liggen en propt de postbode ze niet hard door de brievenbus. Je zal ze nog wel een beetje in elkaar moeten lijmen.
spannend, er komt een pakketje deze kant op.

Ik kan jullie vertellen dat ik in de trein Nijmegen-Zwolle 1 wantje heb kunnen breien; Zwolle-Leeuwarden was goed voor de duim van bovengenoemde wantje en op de boot heb ik het andere wantje kunnen breien (weer zonder duim)....
Snjókorn falla, á allt og alla
Yes Snjo, vanmorgen is het gepost! Jij hebt ook hard gewerkt in de trein. Leuk!
Snjo&Ak: Wat leuk; dat uitwisselen van knutselprojecten..! Super!

EV: word je dan niet juist verdrietig van het laten afnemen van zo'n interview..? Of geeft het juist wat ruimte doordat je het nog eens allemaal onder woorden kan brengen..?

Hier schandalig veel gevreten met kerst en ook gisteren weer uitgebreid uit eten geweest . ...Dus vandaag dan toch maar de stoute (sport-)schoenen aangedaan. Zat inmiddels dun laagje stof op...Nog eeeeven tijdrekken op het forum, en dan ga ik toch maar even richting fitness...
Goed bezig ikbenik! Ik ben sinds gisteren op rantsoen, voelde mezelf helemaal plofferig!

Ik vind de uitwisseling ook helemaal grappig!

EV, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af als ikbenik. Het lijkt me moeilijk alles weer te vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven