Sv not into me?

22-12-2012 13:15 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halo,

Afgelopen weekend seks gehad met een jongen waar ik al eens eerder seks mee had gehad.

Dit was alweer 2 maanden geleden en nadat dat toen gebeurde was hij helemaal into me, hij smste vaak en belde soms ook.

Na een paar keer seks gehad te hebben, gaf ik aan dat ik gevoelens had voor hem en dat het beter was om te stoppen.

We willen allebei geen relatie met elkaar nl.

Dus tijdje geen contact gehad tot vorig weekend dus.

Fantastische seks gehad en lekker bij elkaar gelegen (hij bleef slapen).

Nu hebben we alleen dinsdag even gesmst en nu hoor ik helemaal niks meer van hem...

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen?

Is het raar dat ik het raar vind dat we seks hebben maar daarna vervolgens geen contact meer hebben? (Terwijl hij eerst juist elke dag contact zocht)
Mmm je trekt wel rare conclusies. Ik had net als jij wel ook verwachtingen van mijn sv´s over contact en zo en die verwachtingen konden de betreffende mannen niet vervullen.

Ik heb het ook raar opgeschreven zie ik nu oops.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Haha ok, ik begrijp je nu, thanks voor de uitleg.

Ik ga geen contact meer opnemen, zelfs als sv wil ik wel gewoon af&toe een leuk berichtje of whatever...

Is me nog steeds een raadsel waarom dat nu niet meer is en eerst wel maar goed, dat laat ik nu maar los.

quote:viva-amber schreef op 24 december 2012 @ 21:04:

Mmm je trekt wel rare conclusies. Ik had net als jij wel ook verwachtingen van mijn sv´s over contact en zo en die verwachtingen konden de betreffende mannen niet vervullen.

Ik heb het ook raar opgeschreven zie ik nu oops.
Ik heb het idee dat je deze sv een beetje te goed hebt getraine. Wij mannen zijn goed te trainen hoor, zeker als het casual sex betreft. Deze denkt dat je alleen maar sex wilt en verder niets. Kun je nu gewoon de boel afkappen door zelf geen contact te zoeken. Of duidelijk maken dat je eigenlijk meer op zoek bent naar een "friend with bennefits." Met de nadruk op friends. Weet hij gelijk waar hij aan toe is.
Dat snap ik even niet, als hij meer zou willen dan dit, dan zou hij toch zelf ook wel meer contact zoeken?

Hij weet dat ik wilde stoppen omdat ik bang was dat het ingewikkeld zou gaan worden, dat er gevoelens zouden komen. Toen vroeg hij zelfs of ik al gevoelens had en heb ik bekend dat dat wel zo was.. Hij antwoordde daar alleen maar op dat ie dat mooi vond (??!) Zijn ego was gestreeld denk ik.

quote:bigc208 schreef op 24 december 2012 @ 22:44:

Ik heb het idee dat je deze sv een beetje te goed hebt getraine. Wij mannen zijn goed te trainen hoor, zeker als het casual sex betreft. Deze denkt dat je alleen maar sex wilt en verder niets. Kun je nu gewoon de boel afkappen door zelf geen contact te zoeken. Of duidelijk maken dat je eigenlijk meer op zoek bent naar een "friend with bennefits." Met de nadruk op friends. Weet hij gelijk waar hij aan toe is.
Ik vind ook dat je met een SV best af en toe even contact mag hebben.

Niet elke dag, dat is way too much..maar zo nu en dan even een berichtje (hoeft niet eens seksueel getint te zijn, liever niet zelfs). Af en toe contact maakt nog geen relatie, daar is echt wel meer voor nodig. Maar anders is het helemáál zo koel en koud. Ik hou daar ook niet van.

Gewoon een beetje leuk doen, en elkaar af en toe wat aandacht geven, daar is niets mis mee volgens mij.
Ja zo denk ik dus ook Marsepeintje..

Daarbij komt dat we wel zullen moeten contacten om elkaar weer te zien, we komen elkaar niet overal tegen namelijk..

Maar misschien hebben we het zelf wel verpest door dingen gelijk zo duidelijk uit de doeken te doen..

quote:Marsepeintje schreef op 25 december 2012 @ 00:22:

Ik vind ook dat je met een SV best af en toe even contact mag hebben.

Niet elke dag, dat is way too much..maar zo nu en dan even een berichtje (hoeft niet eens seksueel getint te zijn, liever niet zelfs). Af en toe contact maakt nog geen relatie, daar is echt wel meer voor nodig. Maar anders is het helemáál zo koel en koud. Ik hou daar ook niet van.

Gewoon een beetje leuk doen, en elkaar af en toe wat aandacht geven, daar is niets mis mee volgens mij.
Als iemand jou echt leuk vindt of verliefd op je is, verpest je niet zo snel iets.
quote:Marsepeintje schreef op dinsdag 25 december 2012 12:06 Als iemand jou echt leuk vindt of verliefd op je is, verpest je niet zo snel iets.Ja dat denk ik ook, ik bedoel meer, zoals iemand anders hier ook al zei, dat het ongedwongene er vanaf is...

Als ik meer wil, zal ik het initiatief moeten nemen. Maar ik wil niet achter hem aanlopen.
Alleen begrijp ik het niet helemaal. Jullie hebben beiden aangegeven geen relatie te willen.

Maar jij hebt toch gevoelens. Hoezo heb je dan aangegeven dat je geen relatie wilde? Dat wil je dus wél..?

Je hebt aangegeven dat je wilde stoppen. Misschien is dat iets te voorbarig geweest. Misschien was het beter geweest om aan te geven dat je, ondanks dat je in het begin geen relatie wilde (of net deed alsof je geen relatie wilde, want dat denk ik eerlijk gezegd meer), je toch gevoelens voor hem hebt gekregen en hem toch beter wil leren kennen. Met de vraag of hij dat wil of niet. Als hij aangeeft: nee dat wil ik niet, dán kan je beter stoppen. Maar heeft hij dat daadwerkelijk aangegeven?

Als jij hebt gezegd dat je wilde stoppen, dan vind ik het niet zo raar dat hij wat terughoudend is met contact zoeken. Dan zal het initiatief inderdaad meer van jou moeten komen.
Na het akkefietje wat ik hier eerder beschreef, dat ik hem op een moment gesmst had dat ik er klaar mee was en hij dit opgevat had als dat ik klaar was met hem, zei hij eerst dat hij hoopte dat ik daar nog op terug zou komen.

Daarna verkondigde hij keihard dat hij echt geen relatie met me wilde, want dan moest hij zijn leven omgooien enz.

Ik was nogal verbaasd dat hij dit zei, aangezien het me logisch leek dat wij geen relatie gingen krijgen, gezien de manier hoe wij met elkaar in bed waren beland enz.

Dus ik heb gezegd dat ik zijn eerlijkheid kon waarderen en dat ik het idee had dat we allebei niet uit waren op een relatie.

Toen zei hij dat hij op zich wel een relatie zou willen, maar niet met mij.. Omdat ik een totaal ander leven leid dan hij.

Prima, daarna is hij nog langs geweest maar ik merkte dat ik toch teveel met hem bezig was en daarom gezegd dat het me beter leek om te stoppen.

quote:Marsepeintje schreef op 25 december 2012 @ 14:53:

Alleen begrijp ik het niet helemaal. Jullie hebben beiden aangegeven geen relatie te willen.

Maar jij hebt toch gevoelens. Hoezo heb je dan aangegeven dat je geen relatie wilde? Dat wil je dus wél..?

Je hebt aangegeven dat je wilde stoppen. Misschien is dat iets te voorbarig geweest. Misschien was het beter geweest om aan te geven dat je, ondanks dat je in het begin geen relatie wilde (of net deed alsof je geen relatie wilde, want dat denk ik eerlijk gezegd meer), je toch gevoelens voor hem hebt gekregen en hem toch beter wil leren kennen. Met de vraag of hij dat wil of niet. Als hij aangeeft: nee dat wil ik niet, dán kan je beter stoppen. Maar heeft hij dat daadwerkelijk aangegeven?

Als jij hebt gezegd dat je wilde stoppen, dan vind ik het niet zo raar dat hij wat terughoudend is met contact zoeken. Dan zal het initiatief inderdaad meer van jou moeten komen.
Ach lieverd, ik herken best veel in jouw verhaal.

Ik heb ook een sv waar ik eerst veel contact mee had (zijn initiatief) en nu bijna niet meer omdat ook ik wilde stoppen.

Ik denk dat je echt goed op 1 lijn moet zitten wil je een "sv relatie" aan kunnen gaan...

Juist doordat het zo vaag is, ga jij twijfelen.

Ik denk dat jij in de war bent gebracht doordat jullie toch weer met elkaar de nacht hebben doorgebracht en daarna geen bevestiging krijgt, klopt dat?

Zoals ik het lees, vindt hij jou wel leuk, anders zou hij niet nogmaals bij je komen.. Maar hij laat het van jou afhangen, omdat jij eerder een grens hebt aangegeven.

Ik vind dat hem dat siert.

Nu is het aan jou wat jij ermee wilt...
Ik had jouw post helemaal nog niet gezien, excusez moi!

Ik denk dat het inderdaad om aandacht gaat, daarnaast vind ik hem leuk en aantrekkelijk maar we zitten allebei in een totaal andere levensfase.

quote:wdr schreef op 24 december 2012 @ 21:03:

Ik zou zeggen daarom is het ook een SV. Hij is niet echt into you, anders was hij wel je vriendje. En jij bent ook niet echt op hem zeg je, waarom boeit het je dan dat hij je geen aandacht meer geeft?

Wil jij soms stiekum meer? Of gaat het je om de aandacht?
@Ruby-Ann: Ik denk dat je gelijk hebt, ik vind het alleen lastig om hem rechtstreeks te vragen, toch bang dat ik afgewezen word ofzo... Ik weet nl. dat ie ook gewoon seks heeft met anderen..

En dat recht heeft hij ook natuurlijk.

Heb hem wel een berichtje gestuurd met fijne kerstdagen en ik kreeg een (kort) lief berichtje terug..
Eens met Ruby, het lijkt erop dat de bal nu bij jou ligt. He's playing hard to get, dat doet ie blijkbaar goed want jij bent in verwarring.

Vraag is wat je echt wilt. Verschillende levensfasen zijn er om op elkaar aangepast te worden. Das geen echt argument lijkt mij.
Ha, neversurrender, crosspost! Zie je wel, hij is haske into you.

Goed voor je ego, maar dan.. Wat ga je nu doen?
Haha thanks Anouar, waarom denk je dan dat ie haske into me is??

Omdat ie een berichtje terugstuurde?

Pfffff ik weet het niet hoor.... Heb je mijn vorige posts wel gelezen?

quote:Anouar schreef op 26 december 2012 @ 13:20:

Ha, neversurrender, crosspost! Zie je wel, hij is haske into you.

Goed voor je ego, maar dan.. Wat ga je nu doen?
Jahaaa, daarom juist. Precies wat Ruby-Ann zegt. Hij laat het nu van jou afhangen, jij hebt eerder een grens aangegeven. Dat siert hem.

Tja, hij blijft natuurlijk niet aan de gang, he. Maar goed ook, want dan was hij niets voor jou natuurlijk ;)

Al warm berichtje terug gestuurd, geef-je-nooit-over? Geweldig toepasselijke nick trouwens;)
Hihi thanks Anouar...

Ik heb alleen een kusje teruggestuurd....

Al een paar uur geleden....

quote:Anouar schreef op 26 december 2012 @ 13:30:

Jahaaa, daarom juist. Precies wat Ruby-Ann zegt. Hij laat het nu van jou afhangen, jij hebt eerder een grens aangegeven. Dat siert hem.

Tja, hij blijft natuurlijk niet aan de gang, he. Maar goed ook, want dan was hij niets voor jou natuurlijk ;)

Al warm berichtje terug gestuurd, geef-je-nooit-over? Geweldig toepasselijke nick trouwens;)
Nou, dan kan daar nog best een berichtje achteraan. Tssssk , NS, een kusje is wel heel magertjes. Die stuur ik ook naar m'n oudtante van 83 met kerst.

You can do better, girl;)
wat had ik dan moeten sturen??

Nog een berichtje er achteraan lijkt wel wat wanhopig toch?

Gatver, lijkt wel alsof ik weer 12 ben...

quote:Anouar schreef op 26 december 2012 @ 13:40:

Nou, dan kan daar nog best een berichtje achteraan. Tssssk , NS, een kusje is wel heel magertjes. Die stuur ik ook naar m'n oudtante van 83 met kerst.

You can do better, girl;)
Hahaha, is dat niet juist de charme ervan? Nou, iets over mistletoe en dat je het wel zou weten als hij er toevallig onderstond?

Of iets a little more naughty, hij is tenslotte je sv dus je kunt je toch wel wat meer permiteren?
Kijk! Als ie niet into you is, dan stuurt hij ook niks terug..

Dat doet ie wel dus....

Kom op NS, stuur idd iets liefs/leuks/ondeugends!

*ben zelf ook geen held in dit soort dituaties dus ik snap je wel hoor...*
Hij zegt geen relatie met jou te willen, heel duidelijk. Waarom zitten hier dames te zeggen dat hij wel into you is?

Ik kan gek zijn maar ik wat ik allemaal lees,haal ik er gewoon uit dat je leuke meid voor hem bent,maar niet relatiemateriaal.

Ookal zou hij je wel willen, vind ik het op deze manier niet echt gepast of leuk hoe hij er mee omgaat.

Maar goed, its your call.
Wie heeft het hier over een relatie gurly3?
Ik heb niks meer gestuurd, hij kan toch ook reageren op mijn kusje immers?

Dat heeft ie niet gedaan, geeft ook niks..

Maar als ie dat wel had gedaan, dan had ik nog wel een 'gewaagde' opmerking durven te plaatsen...

Ben ik nu een mietje?? haha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven