Herfsttetters!
dinsdag 25 december 2012 om 14:39
Het is eigenlijk niet gourmetten. Maar wij noemen het pannen. Het is zo'n teppan yaki panding en daar flikkeren we het vlees op. Ik vind het gezellig en lekker eten. Gourmetten vind ik dan weer minder, dat gehannes met die bakjes, niks voor mij. Veel te ongeduldig voor.
Bieb, veel plezier!
Geen idee eigenlijk of hier morgen winkels open zijn. De Appie is dicht. Hoogvliet ook. C1000 is ook dicht. Dus... geen kipfilet voor mij.
Bieb, veel plezier!
Geen idee eigenlijk of hier morgen winkels open zijn. De Appie is dicht. Hoogvliet ook. C1000 is ook dicht. Dus... geen kipfilet voor mij.
dinsdag 25 december 2012 om 23:01
Ik heb ook wel genoeg gehad. Lig nu lekker op de bank. K is al een tijdje aan het slapen met een dekentje over zich heen. Dochter en vriendje zijn nu naar haar moeder. Die staat erop dat ze er zijn met het kerstontbijt...
vriendje was wel heel lief, hij heeft voor K en mij een cadeautje gekocht terwijl we niet aan cadeautjes deden dit jaar. Ik heb Pink, pretty pink parfum gekregen (niet eens zo heel vies) en K wat van Mario. Lief van hem.
Hoe is het bij de anderen? Lekker gegeten? Geen ruzie geweest? Onenigheid? Lekker gelachen? Ik heb me op zich wel vermaakt. Nu verveel ik me een beetje. Ga zo maar naar bed denk ik. Poezen nog wat lekkers geven, een kuipje Sheba.
vriendje was wel heel lief, hij heeft voor K en mij een cadeautje gekocht terwijl we niet aan cadeautjes deden dit jaar. Ik heb Pink, pretty pink parfum gekregen (niet eens zo heel vies) en K wat van Mario. Lief van hem.
Hoe is het bij de anderen? Lekker gegeten? Geen ruzie geweest? Onenigheid? Lekker gelachen? Ik heb me op zich wel vermaakt. Nu verveel ik me een beetje. Ga zo maar naar bed denk ik. Poezen nog wat lekkers geven, een kuipje Sheba.
dinsdag 25 december 2012 om 23:16
Lief Rat! Hij heeft toch wel vaker van zulke lieve acties, net als toen met die broodjes halen 's ochtends?
Bij ons was het gezellig en lekker. We zaten met z'n 4en in een wijnkelder, heel grappig. Ik had om een rustig plekje gevraagd, en omdat er een open verbinding naar het restaurant was, zaten we niet weggestopt. Heerlijk gegeten, 6 gangen. Met bij het dessert een perentaartje van kruimeldeeg. Dat was super!!
Dus helemaal goed. Geen ruzie, dat hebben we een paar jaar geleden gehad bij mijn ouders thuis. En sindsdien doen we geen familiekerstdiners meer.
Bij ons was het gezellig en lekker. We zaten met z'n 4en in een wijnkelder, heel grappig. Ik had om een rustig plekje gevraagd, en omdat er een open verbinding naar het restaurant was, zaten we niet weggestopt. Heerlijk gegeten, 6 gangen. Met bij het dessert een perentaartje van kruimeldeeg. Dat was super!!
Dus helemaal goed. Geen ruzie, dat hebben we een paar jaar geleden gehad bij mijn ouders thuis. En sindsdien doen we geen familiekerstdiners meer.
woensdag 26 december 2012 om 09:17
Ja, dat is wel heel verdrietig. Mijn 'ergste' kerst was bij mijn toenmalige schoonouders toen M net overleden was. En ik weet niet meer of er een aanleiding was maar ik kreeg het even te kwaad, huilbui, naar de keuken gelopen, en toen werd de deur achter mij dicht gegooid. Toen ik de tranen had gedroogd en terug kwam, lag zijn foto plat en er werd vooral NIET over gepraat. Ik heb me nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld. Ik ben voor het toetje weggegaan, naar mijn ouders, waar ik als een klein kind bij mijn moeder in haar armen heb gejankt, en zij mij heen en weer wiegde, net als vroeger.
Maar geen ruzie he? Geen ruzie
Maar geen ruzie he? Geen ruzie
woensdag 26 december 2012 om 10:21