sexpartner

26-12-2012 12:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

mijn sexpartner wil niet dat ik met andere mannen naar bed ga

egoistisch ja of nee
Misschien.
Wil jij seks met anderen? Heeft hij dan meerdere sekspartners? Is het wel echt alleen een sekspartner? Of doen jullie samen alsof?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goed, ook nog even een serieuze reactie.

Wat voor afspraken hebben jullie met elkaar gemaakt wat betreft exclusiviteit?
En wat vind jij daarvan?
Neuh... Hij is blijkbaar beetje jaloers.

Wat vind jij ervan?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hij kan wel zoveel willen.
Wat Enn vraagt.
Als het je sex partner is,hoef je hem toch geen verantwoording af te leggen of wel?

Als het nu je partner was,vind ik het wat anders,maar als je alleen sex met hem hebt,zou ik niet eens toestemming vragen.
hij heeft wel sex met anderen wanneer hij dat wil. maar hij wil niet dat ik dat doe, dat gedachten maak hem misselijk zeggt hij. ik zou zeggen een egocentrishe zak.
Lekker gelijkwaardig. Als hij mag, mag jij ook! Ik zou op zoek gaan naar een ander sv, want dit wordt al bijna net zo gecompliceerd als een echte relatie!
quote:kyalie schreef op 26 december 2012 @ 13:03:

hij heeft wel sex met anderen wanneer hij dat wil. maar hij wil niet dat ik dat doe, dat gedachten maak hem misselijk zeggt hij. ik zou zeggen een egocentrishe zak.

Je geeft zelf al een antwoord op je vraag, denk je dat wij hier anders over denken?

Lekker vent heb je overigens. Ik neukte zoveel andere kerels dat hij ze niet meer op een hand zou kunnen tellen. Wat een strontzak zeg!
Waarom open je hier een topic over als je al weet dat je hem een egoist vindt?
wou het delen
heeft het te maken mischien met het cultuur? hij is marokaans
Grapje zeker? Dit gaat tegen elke cultuur in. Nee dus.
Geloof me: in elke cultuur heb je een categorie mannen: 'Niet-Leuke Mannen'... je hebt er nu een getroffen.

Kap het af lieverd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nee hoor, het is niet cultuurgebonden. Meer karaktergebonden, en daar ontbreekt het hem kennelijk aan.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
ja dat is de juiste beslissing, .......maar hij is zo verdomd verslavend, kennen jullie dat ? dat je zo naar iemand verlang dat je verstand niet mee wilt werken
quote:kyalie schreef op 26 december 2012 @ 13:22:

ja dat is de juiste beslissing, .......maar hij is zo verdomd verslavend, kennen jullie dat ? dat je zo naar iemand verlang dat je verstand niet mee wilt werkenNee, ken ik niet. Daar heb ik gelukkig totaal geen last van.
Ik ken dat gelukkig niet. Lijkt me ook niet prettig om die controle zo te verliezen dat je anderen over je grenzen laat denderen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:jaschenca_2 schreef op 26 december 2012 @ 13:27:

[...]

Nee, ken ik niet. Daar heb ik gelukkig totaal geen last van.pffff.....kon ik dat maar.
Je kan toch ook gewoon tegen hem liegen?
quote:kyalie schreef op 26 december 2012 @ 13:03:

Nou hij kan in ieder geval wel houden van.

Dat dit alleen van zichzelf is lijkt me een afknapper.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:kyalie schreef op 26 december 2012 @ 13:29:

[...]

pffff.....kon ik dat maar.

Gewoon een emmer koud water over je heen als het weer zover is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven