Goedkoop badkamermeubel

28-12-2012 19:29 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor onze badkamer zijn we op zoek naar een betaalbare badkamermeubel. Qua afmetingen denken wij aan maximaal 60cm breed en 40 cm diep. Wie o wie heeft suggesties?
Ikea
Been there, done that, got the T-shirt.
Bouwmarkt.
badkamermarkt.nl
tip: bij de Gamma en Praxis hebben ze nu van die sticker kortingen (20-25% korting op 1 product naar keuze)
Marktplaats.

Wat is trouwens " betaalbaar "?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leen Bakker
Leenbakker en Ikea, hebben vaak goedkope en mooie badkamermeubelen, vaak ook in aanbieding.. Bouwmarkt zou je ook eens kunnen kijken maar die zijn vaak toch net wat prijziger, of er moet wat in de aanbieding zijn.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
"Betaalbaar" houdt in dat we van plan zijn om voor een badmeubel (wastafel en onderkast) circa 400 tot maximaal 500 euro uit te geven.

Met een spiegelkast erbij zijn we bereid om 500 tot 650 euro uit te geven.
Bva auctions, daar hebben wij hem gekocht. Is een veilingsite, wij hebben eigenlijk op die manier al heel veel aangeschaft.

Moet nu regelmatig mijn man afremmen
die site is gaaf donewithit werkt dat een beetje goed?Wij hebben ook vaak op die site gekeken namelijk en moeten nog best wat doen in huis haha
Pff... de wereld waarin iets van 400-650 euro "goedkoop" wordt genoemd..

Bij Ikea kan het sowieso goedkoper..
Ik zag een leuke bij IKEA en zocht em op Marktplaats. 15 euro ipv 69.
Ik heb er een bij Gamma gekocht, in dezelfde afmeting. Voordeel is dat je nu 20 - 30% korting krijgt. Badkamerkasten zijn erg duur, in het algemeen. Die van Ikea zijn niet van zo'n goede kwaliteit.
quote:Bergje65 schreef op 28 december 2012 @ 20:05:

Ik heb er een bij Gamma gekocht, in dezelfde afmeting. Voordeel is dat je nu 20 - 30% korting krijgt. Badkamerkasten zijn erg duur, in het algemeen. Die van Ikea zijn niet van zo'n goede kwaliteit.Wij hebben er 1 van karwei, wat een bagger
Betaalbaar zei je?
Sanitairwinkel.nl

Weet niet wat je budget is maar vind zelf 199 voor meubel + spiegel niet duur!
Ja, het werkt goed als je ook een beetje tijd hebt om er boven op te zitten. Kwestie van aanmelden, bieden of eerst naar een kijkdag en hopen dat je de enige bent wij hebben bv onze douche ( heel uitgebreid ding) voor 110 euro opgehaald in België net over de grens. Nieuw in doos, goed verpakt met garantie! Ok..ok er kwam nog 35 euro aan verreden gas bij, maar dan nog!
Mosterdvloertje erbij?
Ik wilde Ikea zeggen, dat is wat de meeste mensen betaalbaar noemen. Jij kunt gewoon elke kast kopen die je tegenkomt. Sanitairwinkel!
quote:laylalala schreef op 28 december 2012 @ 19:58:

Pff... de wereld waarin iets van 400-650 euro "goedkoop" wordt genoemd..

Bij Ikea kan het sowieso goedkoper..Dat is goedkoop voor een badkamermeubel. Er zijn mensen die meer dan dat uitgeven aan een eenmalig iets als een trouwjurrekie maar he dat mag. Mensen mogen hun geld uitgeven aan dat wat ze zelf willen van mij. Maar blijkbaar niet van iedereen.....
quote:camomille schreef op 28 december 2012 @ 20:21:

[...]

Dat is goedkoop voor een badkamermeubel. Er zijn mensen die meer dan dat uitgeven aan een eenmalig iets als een trouwjurrekie maar he dat mag. Mensen mogen hun geld uitgeven aan dat wat ze zelf willen van mij. Maar blijkbaar niet van iedereen.....

Schuldig

Maar we zijn nu wel heel erg op verschillende topics dezelfde discussie aan het houden
Ikea
BVA Auctions
Wij zijn geslaagd in eindhoven bij een soort sanitair dump achtige zaak. Wel merkspul maar dan goedkoper dan elders. Zaak heet budget, heeft ook een website.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven