Werk & Studie alle pijlers

uitzendbanen

28-12-2012 22:15 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit op dit moment in de stress. Binnenkort moet ik heel snel werk vinden waarbij ik minimaal 1000 euro per maand netto verdien.

Door ziekte heb ik een gat in mijn CV van bijna twee jaar.

Kort iets over mezelf:

Ik heb een HBO en een bachelor universiteit gedaan. HBO-opleiding is er een in de lijn van SPH/MWD. Universiteit was heel algemeen, ik verwacht hieruit geen werk te vinden.

Nu zou ik graag willen weten of er mensen hier zijn die ervaring hebben met het snel moeten vinden van een inkomen en hoe je dat dan hebt gedaan.

Alvast bedankt!
je hebt sph gedaan schrijf je heb je al gesolliciteerd als flexmedewerker bij een gehandicapten instelling in je buurt?Ik had ook een gat van 5 jaar en werk nu alweer 3 jaar als flexmedewerker en heb genoeg werk want er is altijd wel iemand ziek zwanger vrij etc!
Met een ochtendschoonmaakbaan, een avondschoonmaakbaan en tussendoor een stuk of vier folderwijken zit je ook zo op dat bedrag.

Het moet dus best te doen zijn!
Eens met @ Vloerkleed.

Voor de functie waar je voor geleerd hebt;

Heb je al bij alle bedrijven geinformeerd, internet gezocht, kranten doorgelezen, open sollicitaties gedaan ( al is het maar voor oproepkracht, of invaller!) noem maar op. En zo niet, dan maar een beroep in een andere richting, dat moet al helemaal makkelijk te doen zijn.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven