Entertainment alle pijlers

Doe maar!

28-12-2012 22:39 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh, Doe maar op RTL4.....wat een nostalgie!

Mijn eerste echte concert; met zweetbandjes uren voor aanvang al voor de deur staan. Eindelijk vooraan tegen de dranghekken in de zaal en dan flauwvallen

Ik zit luidkeels mee te brullen nu! Ken alle teksten nog! (en dat is best sneu ja)
Ik ben van '91 èn ik ben naar Symfonica in Rosso geweest. Ik ben fan xD
quote:Rara70 schreef op 28 december 2012 @ 22:45:

Mijn kind is naar boven gevlucht met de mededeling dat het ouwe lullen zijn: "minstens 70" is zijn tekst....die jeugd van tegenwoordeg, pffff.

Nou........... volgens mij was ik 10 ofzo (kan de bom ook wel zonder hulp zingen ). Zullen zij toch 20 geweest zijn? Ik ben nu 40 dus de 50 zullen ze toch wel halen.

Nog lang geen oude lullen maar in de ogen van de jeugd natuurlijk wel.

Vorige week de Bom nog eens op de radio gehoord, in de auto. Dochter (12) vroeg zich serieus af van welke planeet haar moeder is
Dit nummer ken ik ook niet goed.....
Nachtzuster!
Doe maar werd bekend toen ze al 30 waren, voor zover ik meen te herinneren!

Ik ben in oktober voor de 2e x geweest, in 2000 in Ahoy! Ze blijven gewoon leuk!!
Hahaha, dat helium ballon effect....
Ik ben vorige concertronde geweest, waar was het, in de kuip of zo? Toch ook al wel 12 jaar geleden zeker? Ik weet het, want ik gaf nog borstvoeding. Werd mijn tas gecontroleerd op heavy stuff, komt die borstpomp eruit. Hilarisch momentje, haha!

Waanzinnig goed concert trouwens. Kolven ging ook prima;)
Ik was 16 toen ik naar 'n concert ging. Samen met 'n vriendin na afloop nog in de kleedkamers geweest, buiten om, want via de officiele kant werd niemand toegelaten, maar omdat 'n neef van mij organisator was van dat concert mochten wij lekker wel. Dus kussen gekregen van Hennie en Ernst-Jan. Ik was stiekem verliefd op Ernst-Jan, maar Hennie bleek eigenlijk het meest sympathieke. Leuke herinnering
Vorig jaar nog naar CCC Inc geweest,dan heb je toch ook bijna Doe Maar gezien :p

Vandaag kijk ik niet, maar ik het de LP's en CD's en zing alles mee

(En de Bom hebben we toen ik kleuter was ooit nog met de hele klas geplaybackt voor de weeksluiting)
Volgens Wikipedia is Henny van 1948......ziet ie er best goed uit (mn vader ziet er slechter uit!)
Elninjoo; de beste man heet Ernst Jansz
Helemaal geweldig!! Iedereen is hier gevlucht!! Kind lief vind het oude bagger en man lief kijkt me aan of ik gek geworden ben!!! Nou dan heb je toch weer je trouwe hond die gewoon bij je komt liggen en je af en toe aankijkt , maar denkt och laat haar maar,
Ik heb ooit als puber de tekst van ruma saja helemaal uitgeschreven x-d
Poep, wie heeft jou gescheten?
@Nien, en dat heb je allemaal zonder flauwvallen of hysterisch te worden ondergaan? Tsss
Aaifoon; zelfs de hond is hier gevlucht!

En kind probeert boven mij en de tv uit te komen met een cd van Nickelback :-)
quote:elninjoo schreef op 28 december 2012 @ 22:58:

Ik was 16 toen ik naar 'n concert ging. Samen met 'n vriendin na afloop nog in de kleedkamers geweest, buiten om, want via de officiele kant werd niemand toegelaten, maar omdat 'n neef van mij organisator was van dat concert mochten wij lekker wel. Dus kussen gekregen van Hennie en Ernst-Jan. Ik was stiekem verliefd op Ernst-Jan, maar Hennie bleek eigenlijk het meest sympathieke. Leuke herinnering Echt?? Mazzelaar!
quote:Rara70 schreef op 28 december 2012 @ 23:02:

Aaifoon; zelfs de hond is hier gevlucht!

En kind probeert boven mij en de tv uit te komen met een cd van Nickelback :-)Hahaha, zie het voor me, Rara! Arme buren...
Sjors en Reanne: jullie broekies mogen blijven!

Mannen zijn trouwens al half vijftig zestig!!
Ik heb als 10 jarige de ogen uit mijn kop gejankt toen ik hoorde dat ze er mee stopten! Was ook veel te jong om ooit naar een concert te gaan.... En nu ben ik oud genoeg maar doe ik t niet. Dan maar de tv!
Niederwiet geweldig!
Molly; maak er maar half 60 van! Zie wikipedia
quote:louise1 schreef op 28 december 2012 @ 23:01:

Ik heb ooit als puber de tekst van ruma saja helemaal uitgeschreven x-dVast betere tekst als van Nederwiet....tjonge jonge eigenlijk.
quote:molly74 schreef op 28 december 2012 @ 23:05:

Sjors en Reanne: jullie broekies mogen blijven!

Mannen zijn trouwens al half vijftig.Half 60 dus.... Als Hennie van 1948 is... Net zo oud als mijn vader! Oei....
"Ernst Jansz wordt op 24 mei 1948 geboren in Amsterdam."
Wij zijn ook naar het Geldredoom geweest, man en ik zaten samen ergens bovenin, oudste zoon stond helemaal vooraan

Nu dus met z'n allen aan het nagenieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven