doorgeefvraag
zaterdag 10 mei 2008 om 01:24
zaterdag 10 mei 2008 om 01:42
Waterman: wow! (zou het iets te maken hebben met water en vuur??) Schorpioen ook niet slecht.. Weet verder echt niet wie welk sterrenbeeld had..
Laatst boek gelezen over meisje dat alle sterrenbeelden ging uitproberen - erg grappig, maar of er nou eentje uitsprong?
Sterrenbeelden die je dan wel hebt uitgeprobeerd, welke was het minst leuk?
Laatst boek gelezen over meisje dat alle sterrenbeelden ging uitproberen - erg grappig, maar of er nou eentje uitsprong?
Sterrenbeelden die je dan wel hebt uitgeprobeerd, welke was het minst leuk?
zaterdag 10 mei 2008 om 01:44
zaterdag 10 mei 2008 om 01:50
Oei, da's moeilijk om van mezelf te zeggen! Maar belangrijkste is wel (denk ik) dat ik niets te bewijzen of te verliezen heb. Verder vind ik het leuk te luisteren en te kijken hoe ze reageert op wat ik doe. Dat is het globaal wel.
Is dat een acceptabel antwoord of kun je er niks mee?
Is dat een acceptabel antwoord of kun je er niks mee?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 10 mei 2008 om 02:00
zaterdag 10 mei 2008 om 02:06
Daar kon ik op wachten natuurlijk... Je hebt gelijk, best lastige vraag... Het hangt er denk ik ook een beetje van af met wie ik het bed deel. Bij nieuw iemand ben ik eerder iets afwachtend, maar kan ook wel helemaal losgaan. Hou eerder van wild, speels dan van teder.
hou het even voor gezien, bed lonkt!
Heb je zelf een voorkeur voor hoe je bedpartner moet zijn?
hou het even voor gezien, bed lonkt!
Heb je zelf een voorkeur voor hoe je bedpartner moet zijn?
zaterdag 10 mei 2008 om 09:38
Vanuit mijn slaap besprongen?
Bedoel je een soort slaapwandelen? maar dan neuken?
Of wakker worden en gelijk er op?
Dat eerste niet, dat laatste wel:-)
Maar ja.. wat voor keus heb je als je wakker wordt en
- je bedpartner is met zichzelf aan het spelen
en
- je hebt -traditiegetrouw- toch al een erectie
Wel eens wakker geworden in een bed waarbij je geen idee had hoe je daar terecht gekomen was?
Bedoel je een soort slaapwandelen? maar dan neuken?
Of wakker worden en gelijk er op?
Dat eerste niet, dat laatste wel:-)
Maar ja.. wat voor keus heb je als je wakker wordt en
- je bedpartner is met zichzelf aan het spelen
en
- je hebt -traditiegetrouw- toch al een erectie
Wel eens wakker geworden in een bed waarbij je geen idee had hoe je daar terecht gekomen was?
zaterdag 10 mei 2008 om 14:16
ik laat niet veel meer zien dan mijn borsten, ik vind masturberen voor een partner leuk, maar voor een webcam heb ik daar wat meer moeite mee. Degene met wie ik cam, heeft daar dan weer totaal geen moeite mee
Het geilste vind ik als je iemands gezicht ook ziet.
Ik laat de vraag staan, ben te nieuwsgierig naar wat men wel en niet doet voor een webcam.
Het geilste vind ik als je iemands gezicht ook ziet.
Ik laat de vraag staan, ben te nieuwsgierig naar wat men wel en niet doet voor een webcam.