***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
ach jee mich dat is zeker een verschil! Mijn 1ste bevalling duurde bijna 6uur met iets van 15min persen...Hmm dan hoop ik ook stilletjes dat de 2de ook snel, of nog sneller mag gaan!

Inderdaad shit dat je nog naar het ZH moest! Daarom wil ik nu thuisbevallen omdat ik ook geen zin heb om een kind in de auto te baren!!Maar ja, dan moet er natuurlijk geen meconium in het water zitten..is zoiets trouwens levensbedreigend? Ik bedoel, moet het kindje dan ineens binnen een bepaalde tijd geboren worden?

Zucht.... ben enorm benieuwd hoe mijn bevalling zal gaan! Het gekke is dat ik smiddags altijd zin heb om te bevallen, en het savonds weer totaal niet zie zitten!
Dan zal het bij jou nu ook wel zo snel gaan! Tommy was twee weken voor de uitgerekende datum toch? Heb je het gevoel dat deze weer eerder komt?

Icke, ik vind dat juist zo schattig, dat wijzen en dat of die zeggen! Het duurt nog wel een tijdje voor je een beetje een gesprek op niveau met je kind kan voeren hoor!
Lara en Puk GEFELICITEERD!!!!! Een hele gezellige verjaardag toegewenst!

Spitsmuis, je bent inmiddels al weg, maar toch nog heel veel plezier in NY!

Ik heb ook meegedaan met MvM, maar men o men wat een lucht kwam er uit die flessen. Ik werd er zo misselijk van. Maarja, het was voor een goed doel!
Lara en Puk gefeliciteerd!!!! en wat een heerlijke dag hebben jullie! Veel plezier in Artis.

Ik heb ook meegedaan met mvm, maar inderdaad wat een lucht kwam er uit die flessen!

Luna slaapt, dus ik ga ff genieten van het mooie weer met een kopje koffie en een boekje in de tuin,kom later nog wel buurten!
haha die Ick! Ik vertel ook braaf aan Tommy wat ie allemaal aanwijst hoor! "schaap" "lamp" Zo grappig hoe plots hij ineens naar iets gaat wijzen! En dan zegt ie altijd "dàh!"

Mich, Tommy was 10 dagen eerder...Dus wk 38...Ik denk nu ook dat deze ietsjes eerder gaat komen...Begin vocht vast te houden, en ik heb veel harde buiken op momenten dat ik niets doe. Mijn lichaam is zich aan het klaarmaken!
Ik maak Tommy tegenwoordig na 3uur slapen maar wakker.

Hij slaapt nu elke dag van 10:30tot13:30! (of langer als het aan hem ligt) Terwijl hij ook al een lange nacht maakt van 19:00tot8:00!

Vind het wel heel relaxt hoor, maar er moet toch ook gegeten worden enzo?
Jeetje, Finn slaapt alweer sinds 11.15. Duidelijk nog niet helemaal 100%.

Ik was dus om 5 uur op omdat hij toen wakker werd. Normaal gesproken laat ik hem dan even liggen (valt vanzelf weer in slaap), maar nu wil ik zijn temp goed in de gaten houden. Dus schone luier en een flesje melk. Meestal poept hij direct zijn luier vol, dus ik dacht dat ik daar even op kon wachten, vandaar de vroege posting (hij viel echter direct in slaap).

Spannend hoor Framboos, het gaat nu wel heel snel.

Hier ook continu dah, dah. Wij wonen in de buurt van het vliegveld en zien dus veel vliegtuigen, die herkent hij duidelijk dus zodra hij er een hoort is het dah (met vingertje in de lucht wijzen). Zo schattig vind ik dat!

Lekker Leen, even in het zonnetje. Daar kan ik ook echt van genieten, kopje koffie op het terras.

Ik ga de dokter eens bellen, denk dat ze niks gevonden hebben
Kreeg net gedeeltelijke bloed uitslag, het zijn in ieer geval niet de mazelen! Joepie!

Finn heeft ook geen koorts meer (nou ja 37.8), alleen slaapt hij al bijna de hele dag en weigert hij nog steeds te eten en (normaal) te drinken. Hij heeft ongeveer 600 ml melk op en een paar hapjes fruit met yoghurt en een paar stukjes kräcker. Hij was in 2 dagen 200 gr afgevallen. Ik hoop wel dat dat er snel weer aankomt.
Swissie fijn dat het geen mazelen zijn! Maar komt er nog een ander gedeelte van de uitslag dan?

600cc melk is in ieder geval wel heel goed! In opvolgmelk zitten tenslotte ook genoeg bouwstoffen.

Die kilootjes haalt hij wel weer in! Ik heb hier wel eens verhalen gelezen over bunkerende jongetjes die wat in te halen hadden na hun ziekte! Puk kon er ook wat van toch laar?
hoihoi., ik heb vandaag mijn eerste treinervaring samen met Fleur opgedaan en dat was eens en nooit meer.... Totdat ze kan lopen... Jeetje wat een gedoe zeg. Ze hebben in E geen lift, dus ik moest Fleur met wagen en al de trap aftillen. Nu ben ik niet zo'n bangerd en kan ik het ook best wel tillen. Maar leuk was het niet. Ik ging naar de stad voor sandaaltjes voor haar en heb niks gevonden Wel een leuk hoedje en een zwempakje en dat was dan ook meteen alles. Voor mezelf ook niet geslaagd. kan mezelf nog steeds niet zien in de spiegel met al die extra vouwen en plooien en blubbels...

Maar goed, wel lekker genoten van het goede weer en nog even wat gedronken met een vriendinnetje. Vanmiddag lekker in de tuin gespeeld en Fleur in de zandbak gezet. daar is ze wel even zoet mee.
och Dropneus wat een dramatisch verhaal! En dan ook nog met die hitte van vandaag! Arme jij! (en fleurtje) Beetje raar hoor geen lift op het station???

Hmmm tis hier wel een beetje stil...Tja, dat krijg je als enige hoogzwangere hier achter de pc!

Vriend is zijn moeder aan het helpen met verhuizen...Wilde net even bellen, kreeg ik zijn Voicemail! Denk dat zijn batterij leeg is, maar kan hier op dit moment slecht tegen! Stel dat ik moet bevallen???Kan ik vriend gewoon de hele avond niet bereiken!

Bah!
Swiss : fijn dat het niet de mazelen zijn.

Zoals al gemeld ben ik niets afgevallen, de job is trouwens maar een job geweest voor een dag via een uitzendbureau, wel goed betaald hoor. Het was werken in een fabriek van friesland foods.

Ze hebben mij vandaag ook nog gebeld om te vragen of ik de nacht wou doen deze week. Wel na deze ervaring, denk ik wel dat ik het ga doen, hopelijk is de baan niet ingenomen.
Dropneus, wat een drama die trein, ik zou er ook niet zo snel voor kiezen om met kinderwagen met het openbaar vervoer te reizen. Je moet maar net afwachten of er hulpvaardige mensen zijn die je willen helpen om de wagen in en uit de trein te tillen. Balen ook dat je geen sandaaltjes kon vinden, maar misschien stom van mij, die heeft ze toch nog niet nodig zolang ze niet kan lopen? Ik heb maar weer een paar Zootjes besteld (zooo schattig, roze met een wit/roze geruit randje afgezet) Ook als ze kan lopen zijn die wel handig voor in huis natuurlijk.

Witch, fijn dat het werken goed bevallen is (en dat het goed betaalt natuurlijk) Hopelijk kun je volgende week ook aan de slag. Jammer dat je niets bent afgevallen, maar je bent in ieder geval niet aangekomen. Het is nu ws even een kwestie van doorzetten, en dan proberen om niet te zondigen, en dan zul je volgende week wel weer afgevallen zijn.

Framboos, ik heb nu al een buikje maar ik maak nog geen foto's hoor, volgens mij zijn het gewoon mijn darmen hahaha. Misschien over een maandje ofzo. Eigenlijk schaam ik me om het te zeggen, maar ik ben er helemaal niet zo mee bezig. Ik voel me soms best schuldig naar dat kindje in mijn buik toe (die het natuurlijk helemaal niet doorheeft) omdat ik er veel minder mee bezig ben als met Zahra. Ik denk dat ik in een later stadium maar weer zoiets als yoga ga doen, zodat ik dan in ieder geval iedere week eventjes een moment met het kindje in mijn buik heb.
How ik ben percies wel afgevallen, weegschaal deze ochtend gaf aan 110.9 )))))))))). Dat betekend 800 gr eraf . En nu hopen dat ze er niet meer bijkomen. Ik hoop echt dat ik woensdagnacht mag werken, dan heb ik weer heel veel beweging, en gaat er wschlk weer wat af
Lekker Witchke, komt natuurlijk mede door werken. Lekker dat je volgende week weer mag.

Layla, je moet je niet schuldig voelen hoor, ik denk dat het gewoon even moet duren tot je je weer geheel "bewust" bent van de nieuwe baby. Nu heb je ten eerste Zahra al rondlopen en dus "minder tijd" om bezig te zijn met een tweede. Daarnaast was je de vorige keer waarschijnlijk zenuwachtiger, ook vanwege die miskraam. Als je over een tijdje de baby voelt gaat het vast weer anders.

Drop, wat irritant zeg. Wij hebben hier ook een aantal stations zonder lift. Ik ben nu trouwens erg makkelijk met de bugaboo, die rij ik dus wel de trappen op en af. Beetje onhandig, kost even tijd, maar het lukt wel.

Framboos, is alles nog goed gegaan gisteren? Heb je je man even vriendelijk verteld dat hij zijn telefoon altijd aan moet hebben?

Finn is nu alleen nog maar verkouden, hij heeft weer enorm veel slijm vastzitten wat tot gevolg heeft dat het regelmatig lijkt of hij stikt, verder lijkt alles weer normaal.

Lekker lang weekend, heerlijk.
Bah, bah, bah, Ickeman is alweer weg vandaag. Vind het niet leuk meer:(

Iedere avond aan het klussen aan die boot en nu op zaterdag ook nog. Moeten we maandag ook nog naar mijn ouders "omdat het zo verwacht wordt". Bah, bah, bah.

Ik heb last van hormonen geloof ik........

Iedereen een leuke en zonnige zaterdag!
He bah Icke, ik hoop dat je desondanks nog een leuk weekend hebt. Gaan jullie de hele maandag naar je ouders, of kan je ook bijvoorbeeld alleen voor de koffie gaan en daarna iets leuks doen met man en kind?
Fijn dat Finn weer beter is swiss.

Ik weet nog niet zeker dat ik woensdag mag gaan werken, weet dit enkel pas dinsdag.
Fijne zaterdag allemaal!

Icke, waarom verwachten je ouders dat je maandag langskomt? Dat moeten jullie toch zelf weten? Stom dat je man weg is vandaag.

Swissie, fijn dat Finn weer aan de beterende hand is.

Dropneus, wat een drama op het station zeg. Jammer dat je ook niet geslaagd bent, klinkt niet echt als een succesvolle actie.

Vriend kwam gisteren thuis met een cadeau voor moederdag, en ik heb ook al een tas gekregen en we gaan morgen ook nog eens wat leuks doen! Beter dan vorig jaar, toen kreeg ik niks. Ja, ruzie omdat ik het zo stom vond dat ik niks kreeg!

Layla, als je de baby goed gaat voelen groeit waarschijnlijk ook het besef. Zo ging het hier ook de tweede en derde keer. Komt goed, niet schuldig voelen, baby merkt er niks van.

Even Morris naar bed brengen!
Dropneus, wat ik nog wilde vragen: waarom kan je het wel shaken om de rest van het jaar zwanger te worden als Fleur nog niet kan lopen? Ik snap het niet zo goed, vindt je man dat of zo? Dat heeft toch niks met elkaar te maken?
Lara en Puk gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!

Hebben jullie een leuke dag gehad? Het weer was helemaal fantastisch.

Framboos de laatste loodjes! Spannend! Lekker hoor dat tommy zo goed slaapt.

finn nog niet helemaal fit, kom op jochie. Het is mooi weer dus je kunt lekker naar buiten als je beter bent.

zo mich, dat is inderdaad stukken beter dan vorig jaar. De ruzie heeft dus wel indruk gemaakt.

Witchke, zo dat gaat lekker met het afvallen en ook een leuke job.

Icke balen zeg dat ickeman nu juist met dit mooie weer zoveel weg is.

Slapen is hier echt een ramp. Ruim een uur in de weer voor Vincent eindelijk slaapt en dan 's nachts nog een paar keer wakker. Als wij hem bij ons in bed nemen gaat hij vrolijk staan, zittten, kruipen spelen, als de dood dat hij uit bed kukelt dus van slapen komt dan ook niets.

ga nu even boodschappen doen en dan genieten van het mooie weer.
Esan, wat een vreselijke nachten zeg. Ging het altijd slecht bij jullie of is het ook een tijdje beter gegaan? Hopelijk komt er snel verbetering in.
Mich, hij staat nu ook te brullen in zijn bedje. zolang je in zijn kamertje bent is het goed maar owee als je vertrekt. Hij heeft echt een beetje last van verlatingsangst. Maar ja wat doe je er mee. Met feline was het hetzelfde euvel. Uit eindelijk liep dat een beetje uit de hand. wij zaten vaak tot half negen, negen uur naast haar bedje voor ze sliep. Nu willen wij het anders maar hoe??? We gaan nu om de vijf minuten naar hem toe leggen hem neer en gaan weer. geen circus alleen neerleggen en zeggen 'lekker slapen'. voor je de trap af bent staat hij dan al weer in zijn bedje.

Ik moet wel zeggen dat ze allebei heel energiek zijn. Hebben niet veel slaap nodig en zijn gewoon gezellie ook op de late avond.
Esan, hier is het hetzelfde met het naar bed gaan 's avonds, overdag is er niks aan de hand, dan gaat ze gelijk slapen, maar 's avonds gaat ze iedere keer weer zitten en staan in haar bedje. Gisteren had ik geen zin om weer een half uur heen en weer te lopen zoals de paar avonden daarvoor dus ik zei heel resoluut dat ze moest gaan slapen. Ik hoorde haar nog wel even mopperen, maar volgens mij snapte ze het wel want ze viel vrij snel in slaap. Het was denk ik echt de toon waarop ik het zei, het klonk best streng maar ik denk dat dat de clou was. Ze is nu echt op een leeftijd dat ze je uitprobeert.
Wij laten Finn echt wel zo'n 15 min huilen voordat we terug zijn kamer ingaan. Finn is duidelijk aan het uitproberen hoe ver hij kan gaan. Ik doe hem altijd met een slaapzak in bed, het liefst een van de Hema, daar heeft hij niet zo heel veel bewegingsvrijheid in, dus kan hij niet zo makkelijk staan. Meestal gaat hij dan even zitten, en laat zich even later opzij vallen in zijn bedje.

Heerlijk weer hier, net lekker even gaan fietsen met Finn achterop (eerste keer). Finn vond het eerst heel leuk, na een tijdje viel hij in slaap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven