Entertainment alle pijlers

A'dam E.V.A.

06-03-2011 22:15 400 berichten
Wie heeft er net ook gekeken?

Wat een ontzéttend leuke serie lijkt me dit! Schitterende muziek ook. Nog even afwachten wat aflevering 2 gaat worden maar ik vind het echt veelbelovend!

Alle reacties Link kopieren
Leuk: nieuwe afleveringen
Heel leuk! Maar het duurt dus nog een jaar voor ze op tv komen... Jammer!
Oh, februari, ik ben blij, dacht, dat ik het gemist had.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat jammer dat we nog zo lang moeten wachten Ik vind het zo'n leuke serie!
Ik kijk naar de foto en denk 'huh, hij zat toch in een rolstoel?'. Ik begin series en NL acteurs door elkaar te halen. Tijd dat het vijvertje om uit te vissen weer wat groter wordt

Maar ik ga ook vast weer kijken. Dat dan weer wel.
Wat leuk dat er een nieuw seizoen komt...

http://tvgids.mobi/11764577-Adam-EVA.html
Oh leuk. Ik vond 't een superserie.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ja, is een leuke serie.

Wat heeft zo'n 2e serie wel lang op zich laten wachten zeg
Inderdaad, eindelijk komt seizoen 2. Leuke serie en een ode aan Amsterdam.
Hey, bedankt voor de tip. Hoef ik niet te zoeken wat ik vanavond ga kijken. Is er ook een herhaling?

Ik kom alleen dit tegen op facebook _ na google_

https://nl-nl.facebook.com/MakingOfAdamEva2

Voor het overige krijg ik die dating in het naakt. Waarbij de dames meestal onder de denkbeeldige gordel kijken wat er aan komt.
Maar vanavond komt de herhaling van seizoen 1.

Er is een film en daarin zit dat bankje. Nu begrijp ik waarover dat bankje ging. Daar hadden ze het een tijd geleden over.

Er is een film waarin dat bankje een belangrijke rol speelt. Dat was weg. Het is er weer en nu begrijp ik waarom.

Het bankje weet ik niet meer, maar de serie wel en die was leuk.
Dit??

Duizenden tieners zijn in de ban van een Amerikaanse film die hier nog niet eens in de bioscoop is: de tranentrekker The Fault in Our Stars, voor een flink deel opgenomen in Amsterdam.

Het Amsterdamse bankje uit de filmhit heeft sinds gisteren zijn eigen Twitter-account. Op @BenchTFIOS kunnen fans van gedachten wisselen over het verdwijnen van de gemeentebank op de Leidsegracht.

Bankje

Het houten kleinood, dat een belangrijke rol speelt in een boek en film over twee terminaal zieke tieners, werd onlangs vermoedelijk gestolen. De mysterieuze verdwijning van het bankje, die vorige week werd opgemerkt door de Volkskrant, was de afgelopen dagen wereldnieuws en werd van Hollywood tot India door vele honderden media gemeld. De gemeente Amsterdam heeft besloten een nieuw bankje te gaan plaatsen om fans van de jeugdroman en de bijbehorende bioscoopfilm een plezier te doen.
Open ik gewoon mijn eigen topic hier van jaren geleden

Ik ga lekker alle herhalingen kijken de komende tijd, tot de nieuwe serie begint!
Heb de aflevering net ook gezien; leuke serie!

Had de serie nog nooit gezien.

Weet iemand wanneer die herhalingen uitgezonden worden? Elke zondagavond voortaan?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Super genoten weer van de serie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Thanks voor de tip. Ik pak het in november weer op! Leuk!
Vorige week was aflevering 1 en nu wilde ik vanavond de volgende opnemen, maar volgens mijn digitale tvgids is het afl 5?? Beetje jammer....
Volgens de VPRO-gids is het vanavond aflevering 2.
Leuk, eindelijk een nieuw seizoen! De herhalingen ga ik niet kijken, 1 keer vind ik wel genoeg.
Hm dan zal de gids fout zitten...ik neem het gewoon op en zie wel.
quote:Starshine schreef op 31 augustus 2014 @ 22:13:

Hm dan zal de gids fout zitten...ik neem het gewoon op en zie wel.

Het was gewoon aflevering 2 hoor Star.

Veel kijkplezier!
Afl. 2 van seizoen in de herhaling gemist.

Ja, dat bankje (zie stukje terug). Dat bedoel ik.

Het is dus een andere film. Bedankt, nu ben ik weer bij.
Joepie, aanstaand zondag is het zover. Deel 2 begint!
YES! Ik heb alle afleveringen van seizoen 1 gekeken en ben naar de marathon van seizoen 2 geweest en ik zal geen spoilers weggeven. Ik kan alleen zeggen dat het absoluut de moeite waard is om (weer) te gaan kijken! :D
Wat een leuke aflevering!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven