bijzondere hotels

01-01-2013 21:19 19 berichten
Lang geleden heb ik foto's gezien van een bijzondere hotel. De kamers, of eigenlijk appartementen, waren op het water. Je kon door het vloer het water zien. Weet iemand welke hotel dat is? Ik meen me te herinneren dat het in Oceanië was. Ken je misschien andere bijzondere hotels, zoals het iglo dorp in Finland?
Alle reacties Link kopieren
Ha, heksje!

Eftelinghotel?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zowel op de Malediven als in het Stille Zuidzee gebied hebben ze heel veel hotelkamers op palen in zee, met glazen ramen in de vloer om naar de vissen te kunnen kijken.
Ga je romantisch doen Mefs?

Kan je verder niet helpen trouwens.
Mijn lieveling krengetje (niet boos worden op me, ik ben gek op jou)

Ik dacht wat verder weg dan de Efteling, maar ik geloof wel dat het bijzonder is
Een onderwaterhotel misschien?

http://www.hotelclub.com/blog/top-five- ... er-hotels/

Ga je surfen, mefs?

http://www.templates.com/ ... hboard-by-Joerg-Warda.jpg
http://3.bp.blogspot.com/ ... DH8sI/s1600/sized_Incanto+Images,+Winter+Efteling,Efteling,Kaatsheuvel,sprookjesbos,Marerijk,+hans+en+grietje,+INC_5233.JPG
Of course Molly, met die 3,75 euro die we gisteren met de staaslotterij hebben gewonnen
Niet die onder water
Oh, die vond ik best gaaf.
er is niet genoeg zon voor mij
Haha, nee, dan kom je een eind inderdaad!
Ik ben es in Glasgow in een hotel geweest met douche en TV. De TV was een Philips uit 1973, en de douche stond midden in de kamer. Er zat dan nog wel een gordijn omheen :-) . De buren waren bijpassend: de hele nacht werden we vergast op geneuk, gebral en gekots.

Maar zo'n hotel bedoelde je zeker niet? We hebben die nacht trouwens wel compleet blauw gelegen van het lachen, dat hotel was zijn kleine prijsje meer dan waard.
Nee, dat had ik niet in gedachten, maar wel bijzonder. Ik heb ook in Frankrijk in een hotel geslapen. Ik denk dat het door twee ouwe heksen gerund werd.
Je moet het adres geven. Volgens past dat hotel beter in ons budget
Ik weet het niet meer. We zijn erheen gereden door een taxichauffeur die begrepen had dat we een goedkoop hotel zochten en hebben niet op het adres gelet. En laten we wel wezen: het was goedkoop in alle opzichten. Dus geen kwaad woord over die taxichauffeur!
Nu met de kinderen zijn we voorzichtiger, maar we hebben hele enge hotels meegemaakt. Er was er een in parijs. Halverwege de trap zijn we gevlucht.
Dat brengt herinneringen terug. We waren ooit in London in een afschuwelijk hotel terecht gekomen, echt vreselijk. Tot dat we de TV aan gezet hadden en Men in Tights met alle gasten meegeblèrt hebben.
Mefs!!!!

Gelukkig nieuwjaar heksie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven