Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 18 december 2012 om 21:58
quote:JuniorModeratorViva schreef op 18 december 2012 @ 21:51:
Als het goed gegaan is, dan heb ik het nieuwe topic documantaire rauw vlees eten toegevoegd aan het al bestaande topic.
mvg,
Junior.Snap hier nou echt de toegevoegde waarde niet van voor het al bestaande topic. Rauw vlees had gewoon een slotje kunnen krijgen.
Als het goed gegaan is, dan heb ik het nieuwe topic documantaire rauw vlees eten toegevoegd aan het al bestaande topic.
mvg,
Junior.Snap hier nou echt de toegevoegde waarde niet van voor het al bestaande topic. Rauw vlees had gewoon een slotje kunnen krijgen.
dinsdag 18 december 2012 om 22:10
woensdag 19 december 2012 om 10:13
woensdag 19 december 2012 om 18:47
Topic Benieuwd naar jullie mening is verplaatst naar de pijler Relaties.
Topic Een hapje 's avonds voor circa 25 mensen? is verplaatst naar de pijler Eten.
Topic Aynil Kerstspecial is verplaatst naar de pijler Entertainment.
Topic ervaring? is verplaatst naar de pijler Werk&Studie.
Topic Ik vraag me af -> Goede doelen is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.
mvg,
Junior.
Topic Een hapje 's avonds voor circa 25 mensen? is verplaatst naar de pijler Eten.
Topic Aynil Kerstspecial is verplaatst naar de pijler Entertainment.
Topic ervaring? is verplaatst naar de pijler Werk&Studie.
Topic Ik vraag me af -> Goede doelen is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.
mvg,
Junior.
woensdag 19 december 2012 om 22:34
Mod zou je topic Benieuwd naar jullie mening willen verplaatsen naar Thuis.
Topic Een hapje 's avonds voor circa 25 mensen? willen verplaatsen naar Relaties.
Topic Aynil Kerstspecial willen verplaatsen naar Psyche
Topic ervaring? willen verplaatsen naar Actueel
Topic Ik vraag me af -> Goede doelen willen verplaatsen naar entertainment?
Topic Een hapje 's avonds voor circa 25 mensen? willen verplaatsen naar Relaties.
Topic Ik vraag me af -> Goede doelen willen verplaatsen naar entertainment?
woensdag 19 december 2012 om 22:37
quote:steel_schaapje schreef op 19 december 2012 @ 22:34:
Topic Ik vraag me af -> Goede doelen willen verplaatsen naar entertainment?Die is gek Jij bent gek . Je kan nog wel een hoofdletter van mij krijgen.
Topic Ik vraag me af -> Goede doelen willen verplaatsen naar entertainment?Die is gek Jij bent gek . Je kan nog wel een hoofdletter van mij krijgen.
woensdag 19 december 2012 om 22:47
quote:XXX schreef op 19 december 2012 @ 22:13:
Ik wil graag mijn account laten anonimiseren, schrijf ik dit goed, dit omdat ik mijn nicknaam niet veranderd krijg.Heb inmiddels een nieuw account aangemaakt kunnen julie bovenstaande anonimiseren, dus dat de gebruikersnaam anoniem is omdat mijn topic wel begint onder de naam heleenvdzijden maar verder gaat als boomerdino, gr heleen
Ik wil graag mijn account laten anonimiseren, schrijf ik dit goed, dit omdat ik mijn nicknaam niet veranderd krijg.Heb inmiddels een nieuw account aangemaakt kunnen julie bovenstaande anonimiseren, dus dat de gebruikersnaam anoniem is omdat mijn topic wel begint onder de naam heleenvdzijden maar verder gaat als boomerdino, gr heleen
Leef vandaag, niet morgen!
woensdag 19 december 2012 om 22:53
quote:boomerdino schreef op 19 december 2012 @ 22:47:
[...]
Heb inmiddels een nieuw account aangemaakt kunnen julie bovenstaande anonimiseren, dus dat de gebruikersnaam anoniem is omdat mijn topic wel begint onder de naam XXX maar verder gaat als boomerdino, gr XXX
De moderators zullen het morgen anonimiseren .
mvg,
Junior.
[...]
Heb inmiddels een nieuw account aangemaakt kunnen julie bovenstaande anonimiseren, dus dat de gebruikersnaam anoniem is omdat mijn topic wel begint onder de naam XXX maar verder gaat als boomerdino, gr XXX
De moderators zullen het morgen anonimiseren .
mvg,
Junior.