Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:chocolover schreef op 20 december 2012 @ 11:08:

Zou het kunnen dat Pilou onder mijn nick kon omdat ik ingelogd was toen ik de link kopieerde en via whatsapp verstuurde? Want dan is het gewoon een wijze les dat je eerst moet uitloggen voor je iets verstuurd.. Ik hoor het graag Toch lijkt het me raar dat je op een andere computer de inloginformatie via een link kunt overnemen. Dat zou in ieder geval niet de bedoeling mogen zijn. Lijkt me dus verstandig de link eens nader te onderzoeken.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Volgens mij hebben we allebei een iPhone met automatisch ingelogd blijven.. Maar ik zal de link naar jullie toe mailen! Pilou is aan het werk denk ik vandaar dat ik ook reageer trouwens
Ik verstuur zo vaak een link als ik ingelogd ben naar mensen die niet eens forummen hier. Zou het niet echt kunnen waarderen als mensen dan onder mijn naam in kunnen loggen via die link.
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 20 december 2012 @ 11:42:

Ik verstuur zo vaak een link als ik ingelogd ben naar mensen die niet eens forummen hier. Zou het niet echt kunnen waarderen als mensen dan onder mijn naam in kunnen loggen via die link.Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat dat kan. Volgens mij is het simpelweg technisch niet mogelijk, inlogggevens kunnen niet via een link overgenomen worden. Dus even de vraag wat er nu precies gebeurd is, hopelijk kunnen we snel de link bekijken en testen

quote:ModeratorViva schreef op 20 december 2012 @ 12:08:

[...]

Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat dat kan. Volgens mij is het simpelweg technisch niet mogelijk, inlogggevens kunnen niet via een link overgenomen worden. Dus even de vraag wat er nu precies gebeurd is, hopelijk kunnen we snel de link bekijken en testen

Kennelijk kan het wel, het is niet dat ik het verzin. Als je bij de laatste postings van Chocolover kijkt op het Tettertopic, kun je aan het ipnummer zien, dat die hetzelfde is als van mij.

Als het goed is heb je van haar de link ontvangen, dat zou voldoende moeten zijn?
Ik heb het ook wel eens gehad, link van een vriendin die hier ook post en als ik wilde kon ik gewoon onder haar naam reageren.

Die link had ze gekopieerd terwijl ze mobiel forumde (niet de app), mocht dat nog van enig belang kunnen zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ook niet met de app btw, maar via safari.
Mod, dat de app soms ineens uitvalt is volgens mij wanneer je op de terug knop drukt.

En je ziet alleen oude ava's
quote:pilou schreef op 20 december 2012 @ 18:08:

[...]

Kennelijk kan het wel, het is niet dat ik het verzin. Als je bij de laatste postings van Chocolover kijkt op het Tettertopic, kun je aan het ipnummer zien, dat die hetzelfde is als van mij.

Als het goed is heb je van haar de link ontvangen, dat zou voldoende moeten zijn?

Klopt, dank daarvoor. Bij het testen daarmee werden er echter geen inloggegevens overgenomen. Vreemd probleem dus.

@steel_schaapje: dank! Dat kan nuttige informatie zijn, ik voeg het toe!

Nu had ik de no content error.
Ook bij dit bericht maar hij post m blijkbaar wel gewoon
het forum is bij mij vandaag erg traag..
quote:pilou schreef op 20 december 2012 @ 18:08:

Je IP-nummer wordt bepaald door de locatie van waar je met het internet bent verbonden, toch niet door je inloggegevens? Als je via de mobiele site een link verstuurt wordt er overigens wel een react-id meegegeven, ik kan me zo voorstellen dat dat wel een code is die gebruikersspecifiek is.

Hoe staat het met de laatste-knop in de topics?
quote:Trotter schreef op 27 december 2012 @ 10:02:

Hoe staat het met de laatste-knop in de topics?

Dit vraag ik me ook af.

Hier wordt "laatste" nog steeds node gemist!
Op de iphone sluit de app zich ineens af. Ik kan niemand citeren/quoten en ik moet me steeds inloggen.

Dit zijn de grootste irritaties die ik heb aan deze app. Daarnaast zou het wel fijn zijn als de app een volledig scherm heeft op de iphone 5 en dat je meer topics kan lezen.
Waarom kan ik mijn avatar niet wijzigen en anderen wel?

Er gebeurt niets als ik op de link om je afbeelding te wijzigen klik.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hallo, ik kan mijn portret niet veranderen hoe komt dat?
Ik wil ook wel van m'n kerstmuts af, mod.
Ik wil mijn kerstkrans wisselen voor een vuurpijl! What to do....
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2012 @ 20:19:

Waarom kan ik mijn avatar niet wijzigen en anderen wel?

Er gebeurt niets als ik op de link om je afbeelding te wijzigen klik.Dit dus.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Elk jaar hetzelfde liedje, zodra er Sint of Kerst avatars gewijzigd moeten worden ligt die optie eruit. De laatste keer duurde het drie maanden voordat die bug was opgelost.
ik kan geen avatar toevoegen.
Ik ben mijn afbeelding kwijt, en kan ook geen andere toevoegen !
Ik wil mijn motto wijzigen, maar als ik op "wijzig" heb geklikt kom ik uit op de voorpagina van de blogs. En de wijziging wordt niet doorgevoerd, mijn motto blijft hetzelfde. Probleem bestaat in zowel FF 17.0.1 (geen updates beschikbaar) als in IE 9.0.8112.16421.
quote:Amand schreef op 28 december 2012 @ 00:01:

Ik wil ook wel van m'n kerstmuts af, mod.LOL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven