Nieuw op het forum! Hellooooo!
donderdag 3 januari 2013 om 19:15
Hoi İedereen.
Voordat ik me op alle interessante onderwerpen gooi en inmeng, wou ik even laten weten dat ik al 3 maanden ongeveer al meelees, maar nu pas heb aangemeld!
Nog allen de beste wensen, en wist niet of het hier gebruikelijk was, om je eerst voor te stellen...Mocht dat niet het geval zijn..ooops
...groetjes cali-girl
Voordat ik me op alle interessante onderwerpen gooi en inmeng, wou ik even laten weten dat ik al 3 maanden ongeveer al meelees, maar nu pas heb aangemeld!
Nog allen de beste wensen, en wist niet of het hier gebruikelijk was, om je eerst voor te stellen...Mocht dat niet het geval zijn..ooops
...groetjes cali-girl
donderdag 3 januari 2013 om 19:24
donderdag 3 januari 2013 om 19:31
quote:malibuu schreef op 03 januari 2013 @ 19:29:
Hoe kun je bijv. Op een iPhone een nieuw topic starten? Heb dit nog biet kunnen ontdekken..Ga naar de Pijler en daar staat een knop 'Open nieuw onderwerp' ofzoiets. Dan wijst het zich vanzelf.
Hoe kun je bijv. Op een iPhone een nieuw topic starten? Heb dit nog biet kunnen ontdekken..Ga naar de Pijler en daar staat een knop 'Open nieuw onderwerp' ofzoiets. Dan wijst het zich vanzelf.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 3 januari 2013 om 19:54
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2013 @ 19:43:
Welkom Caligirl en malibuu .
Ik heb me hier nooit voorgesteld, ik ben gewoon onaangekondigd binnengevallen en zo lang niemand me eruit mietert blijf ik. Maar ik ben dan ook een onbeleefde hork.
Veel plezier hier!
Heb ik ook gedaan, ik ben ook een onbeleefd schepsel.
Veel plezier hier!
( Lady-Voldemort, hoe gaat het?)
Welkom Caligirl en malibuu .
Ik heb me hier nooit voorgesteld, ik ben gewoon onaangekondigd binnengevallen en zo lang niemand me eruit mietert blijf ik. Maar ik ben dan ook een onbeleefde hork.
Veel plezier hier!
Heb ik ook gedaan, ik ben ook een onbeleefd schepsel.
Veel plezier hier!
( Lady-Voldemort, hoe gaat het?)
donderdag 3 januari 2013 om 20:04
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2013 @ 19:57:
Hee Peendtje !
Jou heb ik hier een tijd niet gezien, gaat ie goed? Bevalt het op je eigen?
Ja ben een tijdje niet op het forum geweest ivm stage. Heb het zwaar druk op het moment en vertoon allerlei werkontwijkend gedrag.
Op mezelf bevalt primaaaa!! Had ik jaren geleden al moeten doen!!
Hoe gaat het met jou?
Hee Peendtje !
Jou heb ik hier een tijd niet gezien, gaat ie goed? Bevalt het op je eigen?
Ja ben een tijdje niet op het forum geweest ivm stage. Heb het zwaar druk op het moment en vertoon allerlei werkontwijkend gedrag.
Hoe gaat het met jou?
donderdag 3 januari 2013 om 20:21
quote:wordtel schreef op 03 januari 2013 @ 20:04:
[...]
Hoe gaat het met jou?Same old same old. Geen zwarigheden gelukkig, gewoon een beetje kabbelig. Maar dat is ook wel eens lekker.
[...]
Hoe gaat het met jou?Same old same old. Geen zwarigheden gelukkig, gewoon een beetje kabbelig. Maar dat is ook wel eens lekker.