Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 3 januari 2013 om 23:04
quote:sportivity-girl schreef op 03 januari 2013 @ 22:57:
brand los, Donkey! Ik kijk nooit clips...
Deze is apart (luister goed naar de tekst).
Al een paar keer van Youtube afgegooid maar hij is er weer
(voor zolang het duurt)
Saving myself for Jesus (Birdcloud)
En nog een clip van deze naughty ladies
warshin ...
brand los, Donkey! Ik kijk nooit clips...
(voor zolang het duurt)
warshin ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 3 januari 2013 om 23:04
quote:sportivity-girl schreef op 03 januari 2013 @ 22:59:
thanks palanja. Ga je ook nog een nieuwe ava doen?
*de vraag wordt vriendelijk gesteld, maar SG hoopt dat t snel gebeurt want schrikt zich iedere keer een ongeluk van die creapy foto*
Mijn innerlijk maakt een hoop goed.
*de vraag wordt vriendelijk gesteld, maar SG hoopt dat t snel gebeurt want schrikt zich iedere keer een ongeluk van die creapy foto*
Mijn innerlijk maakt een hoop goed.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
donderdag 3 januari 2013 om 23:05
quote:Donkeyshot schreef op 03 januari 2013 @ 23:04:
[...]
(voor zolang het duurt)
warshing ...
Dat was toch 1994, Ezel?
Zijn vast niet zo ondeugend meer.
[...]
(voor zolang het duurt)
warshing ...
Dat was toch 1994, Ezel?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
donderdag 3 januari 2013 om 23:09
quote:Donkeyshot schreef op 03 januari 2013 @ 23:04:
[...]
(voor zolang het duurt)
warshin ... pff voor die tweede moet ik me aanmelden bij Joetjube. nou laat maar. Vond de eerste niet zo heel spectaculair, eerlijk gezegd.
[...]
(voor zolang het duurt)
warshin ... pff voor die tweede moet ik me aanmelden bij Joetjube. nou laat maar. Vond de eerste niet zo heel spectaculair, eerlijk gezegd.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 3 januari 2013 om 23:09
quote:palanja schreef op 03 januari 2013 @ 23:05:
[...]
Dat was toch 1994, Ezel?
Volgens mij niet hoor. Hun video's op youtube zijn van 2011 en 2012. Maar zelfs al was dat wel zo: so what ?
Ik heb ook nog wel heel opmerkelijke clips uit de jaren '70 en zelfs uit de jaren '50 gevonden. Heel apart. Maar die komen nog wel.
[...]
Dat was toch 1994, Ezel?
Volgens mij niet hoor. Hun video's op youtube zijn van 2011 en 2012. Maar zelfs al was dat wel zo: so what ?
Ik heb ook nog wel heel opmerkelijke clips uit de jaren '70 en zelfs uit de jaren '50 gevonden. Heel apart. Maar die komen nog wel.
donderdag 3 januari 2013 om 23:12
donderdag 3 januari 2013 om 23:16
quote:DeeDee86 schreef op 03 januari 2013 @ 23:09:
[...]
pff voor die tweede moet ik me aanmelden bij Joetjube. nou laat maar. Vond de eerste niet zo heel spectaculair, eerlijk gezegd.In de USA zien ze dat blijkbaar anders: die clip is al een paar keer van youtube af gegooid. En er is uit protest daartegen een aktie geweest waarbij allerlei anderen dat liedje gingen coveren en op youtube zetten. Een hele rel dus. En nu staat de Birdcloud versie weer op youtube. Ben benieuwd voor hoe lang ...
[...]
pff voor die tweede moet ik me aanmelden bij Joetjube. nou laat maar. Vond de eerste niet zo heel spectaculair, eerlijk gezegd.In de USA zien ze dat blijkbaar anders: die clip is al een paar keer van youtube af gegooid. En er is uit protest daartegen een aktie geweest waarbij allerlei anderen dat liedje gingen coveren en op youtube zetten. Een hele rel dus. En nu staat de Birdcloud versie weer op youtube. Ben benieuwd voor hoe lang ...
donderdag 3 januari 2013 om 23:17
quote:sportivity-girl schreef op 03 januari 2013 @ 22:59:
Even wat uit mijn foto album gegraaid; hier heb ik nog een foto met gekamde haren..... beter?
Even wat uit mijn foto album gegraaid; hier heb ik nog een foto met gekamde haren..... beter?
donderdag 3 januari 2013 om 23:17
quote:sportivity-girl schreef op 03 januari 2013 @ 23:12:
[...]
en dit staat in de top2000?
Vind t weinig spectaculair en ga me echt niet aanmelden bij youtube.
Je let niet goed op.
Ik had het over mooie en over aparte clips. Muzikaal gezien is dit geen hoogstandje, maar het is wel apart. Zeker met het verhaal er achter. Zegt veel over USA. Land of freedom, my ass
[...]
en dit staat in de top2000?
Vind t weinig spectaculair en ga me echt niet aanmelden bij youtube.
Je let niet goed op.
Ik had het over mooie en over aparte clips. Muzikaal gezien is dit geen hoogstandje, maar het is wel apart. Zeker met het verhaal er achter. Zegt veel over USA. Land of freedom, my ass
donderdag 3 januari 2013 om 23:18
quote:palanja schreef op 03 januari 2013 @ 23:17:
[...]
[img]http://media-cache-lt0.pinterest.com/up ... GVru_b.jpg[/img]Wat dacht je van.....gewoon niks?
[...]
[img]http://media-cache-lt0.pinterest.com/up ... GVru_b.jpg[/img]Wat dacht je van.....gewoon niks?
donderdag 3 januari 2013 om 23:20
quote:Donkeyshot schreef op 03 januari 2013 @ 23:17:
[...]
Je let niet goed op.
Ik had het over mooie en over aparte clips. Muzikaal gezien is dit geen hoogstandje, maar het is wel apart. Zeker met het verhaal er achter. Zegt veel over USA. Land of freedom, my ass hoor je mij ook niet beweren hoor! Maar houd niet zo van die provocerende typjes, die graag felle reacties uitlokken. Maak gewoon goeie muziek en houd anders je .... mond.
[...]
Je let niet goed op.
Ik had het over mooie en over aparte clips. Muzikaal gezien is dit geen hoogstandje, maar het is wel apart. Zeker met het verhaal er achter. Zegt veel over USA. Land of freedom, my ass hoor je mij ook niet beweren hoor! Maar houd niet zo van die provocerende typjes, die graag felle reacties uitlokken. Maak gewoon goeie muziek en houd anders je .... mond.
donderdag 3 januari 2013 om 23:22
quote:sportivity-girl schreef op 03 januari 2013 @ 23:18:
[...]
Wat dacht je van.....gewoon niks?
Hallo!! Ik besta hoor!
Misschien een abstracte, niettemin diep inlevende, schets van mezelf.
[...]
Wat dacht je van.....gewoon niks?
Hallo!! Ik besta hoor!
donderdag 3 januari 2013 om 23:23
quote:sportivity-girl schreef op 03 januari 2013 @ 23:21:
[...]
Doe ik niet aan mee, dus houd gerust de deur voor me open en zet zelf de vuilnis buiten...Als jij stof-zuigt en je mond houd tijdens voetbal op TV.
[...]
Doe ik niet aan mee, dus houd gerust de deur voor me open en zet zelf de vuilnis buiten...Als jij stof-zuigt en je mond houd tijdens voetbal op TV.
donderdag 3 januari 2013 om 23:23
quote:palanja schreef op 03 januari 2013 @ 23:22:
[...]
Hallo!! Ik besta hoor!
[img]http://www.motherjones.com/files/images ... 00x552.jpg[/img]Sorry Palanja. Ik wilde je niet kwetsen. Zo goed? Deze is trouwens wel erg leuk!!
[...]
Hallo!! Ik besta hoor!
[img]http://www.motherjones.com/files/images ... 00x552.jpg[/img]Sorry Palanja. Ik wilde je niet kwetsen. Zo goed? Deze is trouwens wel erg leuk!!