Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Waauw... Ik vind haar dus echt mooi.

Vrouwelijk maar dan toch stoer en sterk...
quote:sportivity-girl schreef op 04 januari 2013 @ 22:59:

[...]

Geweldig hè! En dan die reactie: als vet gaat lullen, dan heb je pas een probleem

Ja, die had ik neergezet! Vond m zelf ook wel erg goed gevonden!

Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 04 januari 2013 @ 22:58:

Zal ik eens een plaatje plakken van mijn voorbeeldvrouw?

Zo van, dat is ook nog wel enigzins haalbaar en stoer en past bij mij?

Ik doe het gewoon...

[afbeelding]Go suus go!!! Print m uit en hang m op je koelkast. Alleen niet zoveel armen en schouders trainen, want die zijn wel érg gespierd hoor. Doe s gek en ga ook lekker sporten. Wie weet gaat bij jou ook in no time de knop op. Dikke vinger naar iedereen die je pijn deed en kwetste. Laat zien wie Suus is!!!!
Driewieler:vanalles. Deel 5 volgens mij!!

Ik zit ongeveer zo. Wel iets bredere heupen, want ja...3 kinderen..., maar niet té gespierd, wel mooi strak. En dan te bedenken dat ik 100+ was...
quote:sportivity-girl schreef op 04 januari 2013 @ 23:02:

[...]

Go suus go!!! Print m uit en hang m op je koelkast. Alleen niet zoveel armen en schouders trainen, want die zijn wel érg gespierd hoor. Doe s gek en ga ook lekker sporten. Wie weet gaat bij jou ook in no time de knop op. Dikke vinger naar iedereen die je pijn deed en kwetste. Laat zien wie Suus is!!!!

Mooi juist! (daarom zei ik al, als je me zou kennen....)

Deed in het verleden ook aan krachttraining. Was errug sterk en vond t ook errug leuk.

Maar nu durf ik niet meer zo goed naar sportschool, omdat ik altijd bekeken wordt. En dan denk ik, kijken ze nou omdat ze me stoer vinden omdat ik zoveel duw en trek? Of omdat ze zich afvragen wat die dikke aan het doen is.

En dat knopje wil nog niet om.

Heb een megasportieve collega, die is me ook aan het motiveren, vind ik wel fijn.

Mannen begrijpen krachtsport vaak beter dan vrouwen, en kunnen me daarom beter motiveren. Hoe raar dat misschien ook klinkt...
Dat is ook erg mooi sportie! Maar dat is me te dun. Dat is niet mijn bouw...

En te weinig spieren... Gek he?
Snap t.Daarom ben ik blij dat ik sinds een paar maanden een lieve vriendin heb, die krachttraining ook super vindt. Ik wilde t net niet zeggen, maar ik vind t altijd megastoer als ik zie dat een vollere vrouw de stap neemt naar de sportschool. En dan kan ik t nooit laten om die vrouw dan na een aantal keer te zeggen hoe stoer ik haar vind. Vaak kijken ze dan van: kan jij makkelijk zeggen met jouw figuur. Maar dan zeg ik er altijd bij dat ik een paar jaar geleden ook zo binnenkwam en als ík t kan, iedereen t kan. Je ziet zo'n vrouw dan ook echt vooruitgang boeken na een aantal weken. Supergaaf vind ik dat, omdat ik wéét hoe t voelt en wat een discipline t eist...
quote:secondhandsuus schreef op 04 januari 2013 @ 23:09:

Dat is ook erg mooi sportie! Maar dat is me te dun. Dat is niet mijn bouw...

En te weinig spieren... Gek he?Daarom ga ik nog steeds sporten. Ik wil ook meer spieren zien, maar niet té.
ben helaas ook niet gezegend met zo'n mooie volle boezem als op jouw foto, dus dat plaatje is zowiezo niet haalbaar voor mij...
Ik ben even kwijt hoe geod het voelt

zit net tegen mijn partner te vertellen hoe weer alles op mijn pad, je kent het wel, van die "tekens", de richting uitwijzen van de sportschool.

Dus maandag ga ik weer. Al was het maar om een kop koffie te drinken.

Of 10 minuten zwemmen en bubbelen. Moet letterlijk en figuurlijk weer de drempel over. Maandag heb ik late dienst, dus dat moet goed komen.

Op mijn werk is het nu ook erg actueel. Kan er niet teveel over uitweidden, maar het motiveert zal ik maar zeggen.

En het is ook een lange weg. En ik heb vaak de eerste meters gelopen. En ook weer opgegeven.

Ik hoop dat die mannelijke collega, met het lijf van een god, me kan blijven triggeren.

Zonder de competitie aan te gaan zeg maar. Of me in de waan te laten dat ik bijna net zo sterk ben als hij.

Rare kronkels in mijn hoofd, maar ik kan ze wel uitleggen. Dat scheelt.

Zo zei hij bijvoorbeeld "ik wil eens met je trainen, lijkt me hardstikke stoer en lachen gieren brullen!"

En toen ik zei wat ik aan gewicht trok,zei hij, nou, daar heb ik nog moeite mee

En dan zit je dus op mijn juiste knopjes te drukken...

Dan denk ik, ja he! Ik ben sterk he!

En voel ik me net een klein meisje, op zoek naar bevestiging...

Zo, nu ligt mijn hele ziel en zaligheid hier weer.

Maar ja... Dat is dan maar zo.
quote:sportivity-girl schreef op 04 januari 2013 @ 23:19:

ben helaas ook niet gezegend met zo'n mooie volle boezem als op jouw foto, dus dat plaatje is zowiezo niet haalbaar voor mij... Je mag best wat van mij hebben hoor! Ik heb genoeg!
Echt doen hoor, maandag! Ik zou haast naar je toekomen en je meenemen... Ik ga ook niet alleen voor de uitdaging, maar ook om mijn kop leeg te maken. Mensen in mijn omgeving vonden t eerder nodig om mij steeds op mijn gewicht te wijzen en nu vinden ze me sportverslaafd. Ben ik misschien ook wel, maar ik ben een veeeeel leuker mens sinds ik sport. Als ik al ergens tegenop zie of iets zwaar vind, denk ik: weet je wát zwaar is? deadliften met 50 kilo. haha! Dat relativeert lekker, zeg maar
wil wel uitgebreid verslag hoor, maandag! Deal?
Deadlift met 50 kilo?

Heb het nog nooit gedaan, maar ik zeg nu al.... Eitje...

Til makkelijk 20 kilo per arm, vandaag nog gedaan met van die watercontainers...
deadliften komt vooral aan op je rug. Je armen houden alleen het gewicht vast. Je hoeft niet te tillen, maar idd, ik denk dat t jou niet veel moeite kost. Ik denk dat jij ook wel lang bent, net als ik.
Deze oefening, maar dan omdraaien, ik weet niet hoe het heet.

Dus die vrouw moet zich omdraaien en stang naar borst trekken.

Mag ik even lekker opscheppen, en zeg jij dan Waauw?

Die deed ik dus 4x12 met *tromgeroffel* 50 kilo.

En heel vroeger met 70...

Ik ben 1.78m

Cool he!
En niet op zo'n amateuristisch apparaat. Maar op n echte!
Biceps, losse halters....

10kilo per arm...
Ow, ik ga nog even door met opscheppen...

Lekker!

Peckdeck 4x12 40 kilo

Front row idem

Triceps met touw en stang, soms 10 soms 12,5

Borstspieren, schuine bank, losse halters, 10 kilo per arm...

Damn... Ik moet echt weer beginnen. Ik heb supervrouwenpower!
Ik moet t bed in. Om 6.15 gaat de wekker weer.

Poeh.

Ik ga dromen over mijn supersuuspower!

Thanks sporty!
Ow, en mannen....

Je mogen best jaloers zijn
Wha,gaan jullie lekker dames ?

Dit topic wordt steeds veelzijdiger
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
En 8!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven