Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Jij ook bedankt bootje. Zeker een gedoe.
Hehe,het gaat ergens op een sjaal lijken:

Lengte is nu 75cm. Graag nog een keer die lengte, wel wat werk.
Voor kat en bootje: Wat een moeilijkheden en wat een gevecht tegen de bureaucratie!

Steph, goed bezig met die sjaal! Wat voor kleuren zijn het precies? Iets blauws?

EV, is je bezoek al weg of ben je nog aan het overleven?

Ik kon vanmiddag 1,5 uur knutselen en heb die tijd verdaan met het spelen van een zeer verslavende game

Was overigens ook wel erg leuk!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Akakia, met welke game heb jij je tijd doorgebracht?

Het garen is lichtblauw, middelblauw en donkerblauw. Ik wilde eerst rood maar daar zat roze tussen en daar ben ik allergisch voor.
.
Kat, knap dat jij überhaupt het aan durft om gordijnen te maken.
Bezoek is nu net weg, ik heb hoofdpijn, wil nu alleen maar rust en zit heel even te chillen bij het VF, daarna helemaal niets meer. Het is redelijk meegevallen, omdat ik zelf het gesprek ben aangegaan en 's even geconfronteerd heb - wat de lucht wel opklaarde, moet ik zeggen, maar wat ik zelf wel heel spannend vind en me veel energie kost. Het gaat hier om de zonen van mijn man, dus ook niet zomaar iemand.

Ik heb me zelfs heel eventjes iets van een 'gezin' gevoeld toen we zo met zijn vieren om de grote tafel zaten tijdens dit gesprek, even in een flits, maar daarna is het voor mij nog steeds niet vanzelfsprekend, het gevoel van 'erbij horen' en 'deel zijn van'. Maar heel fijn dat ik wel meer duidelijkheid heb gekregen over mijn plek in hun leven, dankzij mijn moedige vragen en uitdagen.

Bootje en Chat, heftige verhalen (al weet ik niet helemaal wat er precies speelt..). Wat lastig ook.. wat is het juiste om te doen, wanneer zorg je goed voor jezelf, hoe vind je nieuwe wegen in je leven? Hoe vind je dat wat wél kan? Ben ik eigenlijk ook mee bezig.. Sterkte en wijsheid, en ook rust gewenst. Zit in het verkeerde venster voor smiley, maar bij deze.

Die sjaal ziet er al heel mooi uit trouwens!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:bootje_op_de_golven schreef op 05 januari 2013 @ 11:31:

Mannen, het blijven vreemde dingen Eén man is vreemd, drie (zoals vandaag hier in huis) nog veel vreemder.

En oh ja, de hond heeft zijn beweging wel gehad vandaag.
Goed gedaan EV, de confrontatie aangaan! En zo te lezen met een positief effect, in ieder geval zijn dingen nu duidelijk uitgesproken en dus helderder. Ik kan me voorstellen dat je er erg moe van geworden bent!

Steph, ik speel bij tijd en wijle graag Rollercoaster (2). Zelf een pretpark bouwen, waarbij je moet zorgen voor een mooie omgeving, attracties, eten en drinken, personeel etc. Verslavend, omdat er altijd wel iets is dat nog even gedaan moet worden.

Ik ben vanavond naar de bios geweest, de Hobbit. Groot fan van fantasy en Tolkien, en het was weer ultiem genieten. Ga snel nog een keer!
EV, je bent en blijft een kanjer (ach eventjes een gezinnetje voelen is toch ook wel lekker al was het een flits )

Dank je EV over de sjaal.

Akakia, waar speel je dat dan op? Computer, Xbox oid?
Jeetje, wat is er veel geschreven intussen..!

Ik was gisteren een dagje weg; naar Oegstgeest, naar een tentoonstelling "Corpus"; was wel gaaf! (Maar wel een pokke-end rijden!!! ) Hele dag mee bezig geweest.

Was lang geleden dat ik me in staat voelde om mee te gaan met een gezins-dagje-uit. Vooral de reactie vd kids was genant/lief: "Ooooh, mama gaat OOK meeee!!!! Wat leuk!!! " (en dat dus maal 100! )

Dat hebben ze al anderhalf jaar niet meer gekend. Mama was altijd te moe of had teveel pijn etc...

Maar gisteren dus meegeweest. Het was wel zwaar, maar het ging wel. De tentoonstelling was leuk, de kids waren blij, maar de drukte van de mensen om me heen viel me toch tegen. (Veel herrie, drukte, prikkels, en dat vind ik nog steeds erg lastig.) En vandaag toch weer rugpijn door de urenlange autorit.

Maar evengoed een mijlpaal!

Ev; goed dat je de confrontatie dapper bent aangegaan en ook fijn dat je merkte dat dat meteen ook de lucht klaarde!

Ak; erg, he....? Die computer-spelletjes-verslaving...?

Sinds ik dat tablet heb zit/lig ik ook regelmatig urenlang aan dat ding te frutselen! Snel lunchen, dan tablet aan en eeeeven mailen, eeeeeven pinterest, eeeeeeven VF, eeeeeeeven kijken of ik nieuwe spelletjes kan downloaden, eeeeeeven die spelletjes uitproberen...en dan is het ineens al tijd om te avondeten!
Ikbenik, wat super dat je meekon gaan. Bij te veel prikkels voortaan even je ogen dichtdoen, helpt wel. Ga evt naar het toilet als excuus.

Ojee, nog een verslaafde aan spellen.

Ik hou het bij bubbels, niet die je kunt drinken overigens.
Ik had trouwens die foto van de sjaal op facebook gezet, totaal geen reacties.........Ik ben zo blij met jullie.
Gna, net mijn level met goed gevolg uitgespeeld . Is overigens gewoon een pc-game Steph!

Erg he ikbenik, ik moet eerlijk zeggen dat ik van mezelf dit soort verslavingen wel mag hebben, maar niet te lang. Een hele avond gamen / achter de computer hangen met VF of een spel of Pinterest geeft me uiteindelijk toch niet zo veel voldoening. Knutselen daarentegen veel meer.

Knap dat je het gisteren gered hebt! En fijn dat het leuk was, ondanks het feit dat het ook wel vermoeiend was. Vandaag lekker bijkomen dan!
Akakia, jemig wat is dat verslavend. Level 3 of 4 ging niet zo makkelijk. En nu weer reallife knutselen.
Wat fijn Ibi, dat dit weer lukte. Corpus, is dat met die, zeg maar, opengewerkte lichamen enzo? Meen zoiets weleens op tv gezien te hebben. Ben je trots op je mijlpaal? Mag!

Steph, irritant is dat hé, als er helemaal niemand reageert. Ik baal ook als ik op Blogspot maar enkele reacties krijg (maar ja, toch nog altijd beter dan helemaal niks) als ik een blog heb geschreven. Wil het liefst altijd met zoveel mogelijk mensen delen.

Games, daar heb ik nu weer helemaal niets mee....

Hier zeer aardend bezig geweest in het huishouden na de intensieve dag van gisteren. Denk aan wasjes, stofzuigen, dweilen. Tussendoor lezen. Doseren hé..!
Ev : nee, dat is niet met van die echte lichamen die dan zo bewerkt zijn dat ze niet meer vergaan, maar ik weet wat je bedoelt, dat heet anders, iets met body erin, kom er nu ff niet op. Dit is een soort rondleiding waarbij je zgn door een lichaam reist , je gaat dan met allerlei roltrappen en liftjes door allerlei gangen en holten met een koptelefoon

op. Best leuk!
Klinkt goed EV, dat aarden. Geloof dat mijn huis daar morgen ook aan toe is

Steph, bezig geweest met RCT? Vriend probeert nu de 6e versie ervan te downloaden, maar ik denk nooit dat dat hem wordt. Op het moment dat het 3D werd (dat was RCT 3) haakte ik af. Het stripachtige van versie 2 spreekt me enorm aan.

Ikbenik, beetje bijgekomen weer?
Akakia, hoe kan ik zorgen bij rct dat mijn levels opgeslagen blijven? Moet steeds weer bij level 1 beginnen.
Ibi: oh ja, dat heb ik ook weleens in een blad of op tv gezien (weet niet meer waar). Dat zullen je kinderen wel heel leuk hebben gevonden, denk ik zo!
.
.
.
Leuke muts Kat! Juist dat grove wat je krijgt met zo'n grote pen vind ik erg mooi!

Steph, hoe speel je RCT? Ik speel het vanaf Cd-rom, en dan zit er gewoon een knop waarbij je kan opslaan. Het zijn bij mij ook niet echt levels, maar verschillende parken waaraan een opdracht verbonden zit.
Kat, leuke muts zeg. Naald 20 dat is wel heel erg grof of niet?

Ah Akakia, zo doe jij dat. Al die levels is wel saai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven