Mode & Beauty alle pijlers

Kapper in Leiden

06-01-2013 11:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een kapper in Leiden, met als max. aan budget zo'n 20 euro voor alleen knippen. Weten jullie een goede, degelijke kapper die niet te gek doet met je haar en een normale kniptechniek er op na houdt om mijn haar in laagjes te knippen?

Thanks!!
Toen ik de titel las wilde ik je mijn kapper aanraden, maar met max 20 euro gaat dat niet lukken.
Liever elitair dan een pauper!
Welke zou jij aanraden (en aan welk budget moet ik denken)?
Lil & Zo prima en voor 20 euro ben je klaar.
http://www.beauty-art.nl/salon.html

Beauty Art, ben er nu 2 keer geweest. Niet super bijzonder, maar elke keer wel tevreden.
Ik ga altijd naar Sjenkels in de Breestraat. Geweldige zaak, knippen is volgens mij zo'n 40-50 euro.
Liever elitair dan een pauper!
Ben al heel lang klant van Hizi Hair in de Haarlemmerstraat. Leuke meiden, professioneel en je krijgt met kortingspas (10 Euro voor een jaar) 10% korting (vaak ook op stylingprodukten). Zonder afspraak.

Je hebt ook nog Scissors in de Breestraat, ook goede ervaringen mee. Maar niet de goedkoopste.
"Promis", ook in de Breestraat, is erg goedkoop. Ze knipten mijn haar in laagjes voor 10 euro. En ze hebben toen ook nog hun best gedaan om mijn haar aan de voorkant nog wat meer volume te geven.
Ik woon in een gemeenet naast Leiden en heb een thuis kapster die heel goed knipt voor 15 euro.
Bedankt voor de tips allemaal!

@ Julus: hoeveel kost het alleen knippen bij Hizi ongeveer?
Ze hebben en website B.A....even op google

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven