Entertainment alle pijlers

Kan ik zingen?

06-01-2013 14:35 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Af en toe heb ik eens erg zin om te zingen. Maar ik weet dus niet of ik het goed kan.. daarom wil ik jullie vragen het helemaal af te luisteren en te beoordelen. Ik lag hier en ik was ook schor, dus het klinkt sowieso iets anders dan normaal..



Alvast bedankt!



Edit: oke dankjewel :)!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou m'n baan niet opzeggen als ik jou was



Edit: als '94 je geboortejaar is: stay in school!
Alle reacties Link kopieren
Pfff... Is die kerstvakantie nou nog niet afgelopen?





Nee, ik vind het niet mooi gezongen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Je ligt hier en je bent schor?

Als je normaal antwoordt wil waar je wat aan hebt kun je beter iets opnemen waar je niet ligt en niet schor bent.

Nu klink je toch niet zoals je normaal zou klinken?
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog een paar zanglessen nemen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ga op zangles en kom over een paar jaar weer auditie doen op het forum.



Wat MV zegt dus
Ik sluit me aan bij Ster. Lekker blijven zingen als je het leuk vindt (doe ik zelf ook!) maar ik denk niet dat je de nieuwe Whitney bent.
Waarom dan niet een opname maken wanneer je niet ligt en niet schor bent?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n crappy en onduidelijk fragmentje zegt helemaal niets over je zangkunsten. Waarom ga je niet eens langs een vocal-coach of meld je je aan bij de muziekschool?...
Alle reacties Link kopieren
Nee, alleen in de badkamer doen. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Absoluut een NEE.
Alle reacties Link kopieren
oke dankjewel! maar denken jullie dat ik nog iets met mijn stem kan qua zang of niet?
Alle reacties Link kopieren
Het kan altijd erger



http://www.youtube.com/watch?v=z0pXBP_oN9Y
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Want sommige mensen zeggen dat het juist goed is..
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn waarschijnlijk de mensen die je niet willen kwetsen
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:girl94, 67 seconden geleden

oke dankjewel! maar denken jullie dat ik nog iets met mijn stem kan qua zang of niet?

Je bent geen Esmee van YouTube
Alle reacties Link kopieren
Nee gewoon mensen op internet die ik niet ken.. ook iemand die in het koor zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 06 januari 2013 @ 14:43:

[...]





Je bent geen Esmee van YouTubedat weet ik
Nee, lekker blijven zingen als je het leuk vindt. Maar misschien is een instrument bespelen of een sport iets waar je meer talent voor hebt?



Wel stoer dat je het durft te posten hoor!
Nee, je kan niet zingen, morgen weer gewoon netjes naar school toe.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt net als ik!

O, en dat betekend dus nee op je vraag. Maar ik zing ook ondanks dat lekker door hoor, onder de douche enzo.
Alle reacties Link kopieren
Oke jammer...
Alle reacties Link kopieren
quote:girl94 schreef op 06 januari 2013 @ 14:44:



Oh je hebt 'm weggehaald...



Maar ook bij deze: Nee, je kan echt NIET zingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:girl94 schreef op 06 januari 2013 @ 14:44:

Nee gewoon mensen op internet die ik niet ken.. ook iemand die in het koor zit.Nee, echt niet liefie. Je geld kun je er niet mee verdienen. Maar blijf lekker zingen, het gaat om het plezier wat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:steel_schaapje schreef op 06 januari 2013 @ 14:44:

Nee, lekker blijven zingen als je het leuk vindt. Maar misschien is een instrument bespelen of een sport iets waar je meer talent voor hebt?



Wel stoer dat je het durft te posten hoor!Er was een tijd geleden een heel vocaroo-topic, dat vond ik echt tof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven