Kan ik zingen?
zondag 6 januari 2013 om 14:35
zondag 6 januari 2013 om 14:42
zondag 6 januari 2013 om 14:50
zondag 6 januari 2013 om 14:50
quote:steel_schaapje schreef op 06 januari 2013 @ 14:44:
Nee, lekker blijven zingen als je het leuk vindt. Maar misschien is een instrument bespelen of een sport iets waar je meer talent voor hebt?
Wel stoer dat je het durft te posten hoor!Er was een tijd geleden een heel vocaroo-topic, dat vond ik echt tof
Nee, lekker blijven zingen als je het leuk vindt. Maar misschien is een instrument bespelen of een sport iets waar je meer talent voor hebt?
Wel stoer dat je het durft te posten hoor!Er was een tijd geleden een heel vocaroo-topic, dat vond ik echt tof