hersenvliesontsteking
zondag 6 januari 2013 om 15:27
quote:pedrod schreef op 06 januari 2013 @ 15:23:
ik zat te smsen met een meisje en die zou een hersenvliesontsteking hebben gehad 21dec 2012 en in 1 week was die terug thuis ,kan dat of is dat gelogen,ik denk dat, dat gelogen isJa, overduidelijk gelogen! Kan niet anders!
ik zat te smsen met een meisje en die zou een hersenvliesontsteking hebben gehad 21dec 2012 en in 1 week was die terug thuis ,kan dat of is dat gelogen,ik denk dat, dat gelogen isJa, overduidelijk gelogen! Kan niet anders!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
zondag 6 januari 2013 om 15:29
zondag 6 januari 2013 om 15:30
Ownee...te vroeg conclusies getrokken! Zo zie je maar, even 22 seconden googlen en:
De behandeling in het ziekenhuis is doorgaans zeven tot tien dagen. Houd uw kind daarna nog thuis tot uw kind weer fit is. Probeer zoveel mogelijk bij uw kind te zijn als uw kind in het ziekenhuis ligt.
Bron: http://www.kinderziekteng ... men/hersenvliesontsteking
Het zal niet om een kind gaan, maar ik neem aan dat het wel vergelijkbaar is.
De behandeling in het ziekenhuis is doorgaans zeven tot tien dagen. Houd uw kind daarna nog thuis tot uw kind weer fit is. Probeer zoveel mogelijk bij uw kind te zijn als uw kind in het ziekenhuis ligt.
Bron: http://www.kinderziekteng ... men/hersenvliesontsteking
Het zal niet om een kind gaan, maar ik neem aan dat het wel vergelijkbaar is.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
zondag 6 januari 2013 om 15:32
quote:wished- schreef op 06 januari 2013 @ 15:29:
Inderdaad gelogen.
Mocht het zo zijn dat jij het hebt, en het vermoed.. (Lijkt er een beetje op) ga dan als de sodemieter naar het ziekenhuis want het is zéer besmettelijk voor andere en ook zeer gevaarlijk.. niet wachten dus
Huh?
Jij leest dingen die ik niet lees.
En nogmaals, waarom zou dat niet kunnen?
Inderdaad gelogen.
Mocht het zo zijn dat jij het hebt, en het vermoed.. (Lijkt er een beetje op) ga dan als de sodemieter naar het ziekenhuis want het is zéer besmettelijk voor andere en ook zeer gevaarlijk.. niet wachten dus
Huh?
Jij leest dingen die ik niet lees.
En nogmaals, waarom zou dat niet kunnen?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zondag 6 januari 2013 om 15:32
dat smsen gebeurde via een betaalsite,tis daarmee dat ik daar aan twijfel ,waren al 3 maand aan het smsen zonder dat we mekaar eens ontmoet hadden de 1ste keer dat we gingen afspreken zei ze de dag voordien dat ze ziek was,dus ging niet door ,dan de 2de poging was op 22dec ,de zondag ervoor zei ze nog dat ze zich beter voelde en dan plots de 21ste dec had ze een hersenvliesonsteking en de week erna zat ze al weer thuis,dat smsen doe ik niet meer
zondag 6 januari 2013 om 15:39
quote:wished- schreef op 06 januari 2013 @ 15:29:
Inderdaad gelogen.
Mocht het zo zijn dat jij het hebt, en het vermoed.. (Lijkt er een beetje op) ga dan als de sodemieter naar het ziekenhuis want het is zéer besmettelijk voor andere en ook zeer gevaarlijk.. niet wachten dusKan ook de virale versie zijn, die is niet besmettelijk.
Inderdaad gelogen.
Mocht het zo zijn dat jij het hebt, en het vermoed.. (Lijkt er een beetje op) ga dan als de sodemieter naar het ziekenhuis want het is zéer besmettelijk voor andere en ook zeer gevaarlijk.. niet wachten dusKan ook de virale versie zijn, die is niet besmettelijk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”