Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trusten Jin, slaap lekker en bis bald
quote:Suze2 schreef op 11 mei 2008 @ 21:48:

Dat denk ik ook Bridge, en lekker aan het genieten van het weer...

Heb ik nog relletjes gemist hier trouwens? Nog topics die ik gelezen MOET hebben ??

Als je kleine blote kinderen ook onsmakelijk vindt... die over wel/geen zwembroek

Als je 18 kids ook egoistisch vindt, die

maar echte rellen, neuh geloof het niet...
Spaarwoude helemaal niet druk. Was echt leuk. Op boerderij-terras gegeten en wijntjes gedronken. Gezellig!

En hoeveel hondjes verwachten ze nog nu???
Klinkt allemaal niet bijster boeiend Bridge dus lama.
Geen idee, zijn vorige bitch kreeg er 9

Hou Spaarnwoude even in achterhoofd voor morgen dan. Geen zin in meubelboulevards
Ikea zal niet te druk zijn met dit weer neem ik aan maar leuk is anders op de drukste dag van het jaar... Ik zou voor Spaarnw gaan.

Wij gaan morgenochtend maar een stuk fietsen denk ik. Ook lekker.

Bridge, jij nog plannen?
Fietsen is 's ochtends nog wel lekker. 's Middags gutst het zweet van mijn rug.
Oh ja, veel te warm... Ik was gisteren om 16 uur nog een stukkie gaan doen maar echt geen succes. Pfffff
Zo, ik ga lekker slapen. Weltrusten allemaal!
Welterusten Suus!
Hallo en dag, zie dat iedereen al naar bed gaat. Wij moeten nog een film afkijken.

Oh, lief zeg nét dat we naar bed gaan. Zit ik op die film te wachten. Bijzonder....
Wat een moppie die Fieke! Zo helder en pienter, leuk hoor. En Ties is ook echt een schatje zeg. Mooie kinderen Bridges!
Mogge en doei! Een fijne zonnige dag allemaal!

Naatie, hoe gaat het met het kletsen van Tobias? Zie je progressie?

Suze, lekker gefietst?

Mamax, hoe gaat het nu met pamax? Is er al wat bekend over zijn behandeling?
Joepie, heb met berend gefietst! Heel leuk.
Hoi meisjes!

Hier een heel zielig jongetje. Hij heeft denk ik keelpijn en kwijlt heel veel en heeft een heel zielig stemmetje, geen koorts dus dan zal het wel geirriteerd zijn. Als het Mart niet is die huilt dan is het de hond wel die piept of blaft want die denkt echt dat er muizen in de keuken zitten, ook zo irritant. Vannacht maar eens een valletje zetten maar als er dan een muis in zit heb ik gewoon weer een plaag en nu kan ik nog doen of de hond ze ziet vliegen .

Ooh en ik word dik!!!!! Ik begin vocht vast te houden en lijk wel een zeekoe. Het voordeel van 's winters hoog zwanger zijn is dat je mooi alles kan verstoppen in je kleren maar dat kan nu helaas niet meer.

Gister nog met Mal gebeld. Alles is goed. Het huis voelt nog een beetje als kamperen omdat nog niet alles is uitgepakt.

Met Jonathan gaat het ook goed. Zijn buisjes zijn geplaatst en ze hebben ook een neusamandel verwijderd waar hij volgens de kno-arts erg veel last van had. Vrijdag gaan ze lekker op vakantie!

Bam leuk filmpje van Juul! De sokkenfoto staat eindelijk op mijn camera dus nu kan het niet lang meer duren .

Suze welke crocs ga je kopen? Ik vind die mary janes zo leuk voor die meisjes.

Star zou je wel in DL willen wonen? En dan net over de grens of verder DL in? Vent wil ook wel want de huizen zijn daar zo goedkoop en groot. Zal hij eerst een andere vrouw moeten zoeken ben ik bang.
Leuke foto's van Fieke! Wat een mooi donker haar heeft ze en wat veel! Zo donker haar had Ties niet of wel?

Lekker even fietsen Amaal, hij keek zijn ogen zeker uit?
Wil je niet naar DL dan lief zeekoetje?

Lijkt me niks trouwens, zo zeekoeien met dit weer. Mart een beetje hooikoortserig wellicht?

DL zou ik wel willen en liever niet net over de grens zelfs, want die buurt vind ik helemaal niet leuk.
Ooooh zeekoe! Erg. Veel water drinken. Veel sterkte.

Berend was drukker met het stuur dan de omgeving :- )
Ik weet niet wat Mart heeft. Ik denk keelpijn want hij articuleert/praat ineens heel slecht.En hij kwijlt enorm. Kijken het morgen wel even aan en anders maar even langs de huisarts.

Nee, deze zeekoe gaat niet in DL wonen. Ik zit hier prima. Vent wil voor een groter huis en tuin.Maar A. hij is bijna nooit thuis en B. Hij houdt helemaal niet van tuinieren. Dus dan kan ik het mooi allemaal alleen doen en het vocht is nog niet naar mijn hersens gestegen dus hij heeft mooi pech.

Ik denk dat we er eindelijk uit zijn met een naam, echt wel fijn! Nu nog het kamertje en dan zijn we babyklaar .

Bah morgen weer werken na 2 weken vakantie, echt niet leuk! Nou ja nog 4 weken en dan heerlijk elke dag zeekoeien in de tuin.

Zijn jullie schatjes eigenlijk al zindelijk? Meneer hier moet er nog niks van weten .
Hai!

Juud: Ties dag en nacht zindelijk hoor! ;) Nee hoor grapje, hij is er wel bar mee bezig, maar nog niet echt zindelijk of zo hoor dus ach. Komt vanzelf. Op de foto in Mart zijn site valt het nog erg mee hoor, hoe zeekoeierig je bent! Nieuwe foto? Haha geen vocht in je hersenen, dat scheelt! Vervelend voor Mart, ziek zijn met dit weer is niet leuk... en voor jou ook niet nu... Ties had ook dat donkere haar hoor, maar is snel blond geworden. Alles wat nu groeit bij Fieke is ook blond, maar bij Ties had ik al snel het donkere eruit geknipt en bij mijn meisje wordt natuurlijk niet geknipt, dat snap je!

Mal: fijn dat het goed gaat! Heeft jonathan nu geen last meer dan? En alvast fijne vakantie!!!

Star: hoeveel pups zijn het geworden?

Amalia: leuk joh dat je lekker kunt fietsen nu! Heerlijk!
Morgen jongelui!

Nog lekker genoten van het weer en de vrije dag?

Juud, beterschap vor je zielige meneertje! Ik denk dat je heb maar een extra ijsje moet geven!

Over zindelijk worden: Julia is goed bezig! Loopt eigenlijk de hele dag zonder luier rond en plast op het potje. Poepen durft ze nog niet, dan vraagt ze om een luier . Ook als we niet thuis zijn wil ze als ze moet plassen een luier want ik sleep dat potje natuurlijk niet overal mee heen. Ik ga haar bij middagslaapje nu ook zonder in bed leggen. Benieuwd hoe dat gaat...

Zo, iemand nog leuke plannen vandaag? Ik ben aan het opruimen, leuk joh.... Nou ja, morgen komt de poets dus het blijft bij opruimen dus het valt mee.

Hellus, ik bel je straks even!
8 pups Juud, waren er 9 maar eentje levenloos ter wereld gekomen

Juud, Ceetje ook nog niet zindelijk hoor! Wel mee bezig, maar draagt nog steeds haar lekkere warme luiers

Als je grote tuin wil moet je ook wel van tuinieren houden inderdaad Of een knappe tuinman a la DH nemen

Opruimen. Wasda? *steekt kop in zand*
Ach gossie, ziehielug!

Morgen Star, lekker geslapen?
Goedemorgen!

Zow Juul gedropt op de peuterspeelzaal, en mama heeft even forum tijd

Star: Ohh wat zielug, geen idee hoe het gekomen is?

Suze: Jij bent goed bezig zeg!

Juud: Hahaha zeekoe, ik zie het helemaal voor me ;)

Leuk, ik ben benieuwd wanneer de foto in mijn mailbox beland

Hier nog helemaal niet bezig, maar Juul is lui en heeft er ook geen zin in. dan maar niet.. In het begin dat we het potje hadden deed hij nog wel eens een plas, maar hij wil er nu vaak niet eens meer op. Luiers zitten blijkbaar nog lekker aan zijn billen.

Gisteren poepte hij zo in zijn zwembroek, en bedankt!!
Kijk, das lekker Bam, even je handen vrij. Hoe vindt hij het op psz? Lekker spelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven