Ontvoerd Rtl 4
dinsdag 1 januari 2013 om 16:56
quote:kerstklok schreef op 30 december 2012 @ 21:44:
Ik vond het erg vermoeiend en nep allemaal. Dat kind is gewoon door bemoeienis van de Centrale Autoriteiten van NL en Bosnie weggehaald bij vader. John en co hebben een maand daar rondgereden in auto's en doen alsof ze dat kind persoonlijk hebben gered ("gered uit de klauwen van Demirov"). Alsof het een pedofiele kinderhandelaar ofzo is i.p.v. zijn vader..
Ik ben het volkomen met je eens.
Ik heb J. van den Heuvel echt hoog zitten, maar dit gaat mij te ver.
Prachtig dat de kinderen terugkomen, daar, waar ze horen, niet meer dan terecht, maar iets minder sensationeel zou wel mogen.
Het is al verschrikkelijk en traumatisch genoeg.
Ik vond het erg vermoeiend en nep allemaal. Dat kind is gewoon door bemoeienis van de Centrale Autoriteiten van NL en Bosnie weggehaald bij vader. John en co hebben een maand daar rondgereden in auto's en doen alsof ze dat kind persoonlijk hebben gered ("gered uit de klauwen van Demirov"). Alsof het een pedofiele kinderhandelaar ofzo is i.p.v. zijn vader..
Ik ben het volkomen met je eens.
Ik heb J. van den Heuvel echt hoog zitten, maar dit gaat mij te ver.
Prachtig dat de kinderen terugkomen, daar, waar ze horen, niet meer dan terecht, maar iets minder sensationeel zou wel mogen.
Het is al verschrikkelijk en traumatisch genoeg.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 1 januari 2013 om 17:39
quote:saffietje schreef op 01 januari 2013 @ 16:37:
Elmervrouw ik heb jou verhaal hier wel eens gelezen. Vreselijk!
maar jou kinderen zijn inmidddels al wat ouder toch. en zouden toch ook niet meer vrijwillig mee gaan?Nee, zeker niet, contact met dochter is toch al zo moeilijk (en op het moment niets). Ik hoop er maar op dat ze met de jaren misschien wél iets met me wil, en misschien als ze de middelbare school af heeft toch nieuwsgierig is naar NL en haar moeder. (Van zoon weet ik niet hoe hij erover denkt). John heb ik niet benaderd omdat ik al met Vermist bezig ben, al die jaren.
Elmervrouw ik heb jou verhaal hier wel eens gelezen. Vreselijk!
maar jou kinderen zijn inmidddels al wat ouder toch. en zouden toch ook niet meer vrijwillig mee gaan?Nee, zeker niet, contact met dochter is toch al zo moeilijk (en op het moment niets). Ik hoop er maar op dat ze met de jaren misschien wél iets met me wil, en misschien als ze de middelbare school af heeft toch nieuwsgierig is naar NL en haar moeder. (Van zoon weet ik niet hoe hij erover denkt). John heb ik niet benaderd omdat ik al met Vermist bezig ben, al die jaren.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 1 januari 2013 om 18:29
Ja, ik voel me ook zo machteloos. Ik zou ze zo graag IRL zien zodat ik weet hoe ze echt over me denken; nu is het hele contact uiteindelijk een flinke teleurstelling (understatement) geworden. Maar wat kan ik?
elmervrouw wijzigde dit bericht op 02-01-2013 19:56
Reden: deels gewist
Reden: deels gewist
% gewijzigd
woensdag 2 januari 2013 om 19:59
Laatste aflevering van Ontvoerd opgenomen, nu afgekeken. Moet zeggen dat het me nu toch begon te irriteren. Die eindeloze gesprekken in auto's, petjes, etc. en de moeder die er steeds als een modepoppetje bij zit. En dan was ineens alles geregeld en kan zoontje mee naar huis. En dat eindgesprek.. nee, ik vond het allemaal een beetje, hoe moet ik het noemen, 'gemaakt' overkomen.
zondag 6 januari 2013 om 20:18
Kinderen zijn altijd de dupe van een scheiding natuurlijk maar ik vind een kind uit zijn of haar vertrouwde omgeving halen toch echt zooo ontzettend egoistisch. Naar een vreemd land,weg van vriendjes en vriendinnetjes,naar een andere school,weg van papa.
Mijn hart breekt ook echt als ik naar die hulpeloze vader kijk.
Mijn hart breekt ook echt als ik naar die hulpeloze vader kijk.