Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Bedankt voor de lieve woorden!!

@MamaK, mijn zoon heeft een jaar een neussonde gehad en nu heeft hij een peg-sonde. Voorlopig zijn we er ook echt nog niet, maar zijn gezichtje is nu weer mooi!
@Bigmomma Ik zou t ook wel leuk vinden om een mooie foto van mn kinderen of mn gezin te laten maken.

Kan je me mailen op sallie68 etje hotmail dot com

@Coebergh Heb je foto's van de shirtjes maat 176 / S? Wellicht dat je mn dochter hier wel heel blij mee kan maken?
Hai Salie,

Ik heb je gemaild !

Groetjes

Bigmomma
@ lechat

Fijn dat je ze ook mooi vind. Ik vond ze op zich mooi, puur omdat ze zo lelijk zijn. Vond het wel wat hebben! :-) ik wilde ze ook houden, maar mn man wilde andere.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ayla en MamaK hebben mail.

@Sallie,foto's maken heb ik echt pas einde van de week of volgend weekend tijd voor.Ik heb het razend druk op mijn werk nl.

Kun je zolang wachten aub?

Mail me anders alvast op coeberghmetijs @ gmail.com
quote:coeberghmetijs schreef op 06 januari 2013 @ 14:42:

@Sallie,foto's maken heb ik echt pas einde van de week of volgend weekend tijd voor.Ik heb het razend druk op mijn werk nl.

Mail me anders alvast op coeberghmetijs @ gmail.comje hebt mail terug!
quote:watervrouw2 schreef op 20 december 2012 @ 18:43:

Vriendin zoekt boodschappenpakketzegels van PLUS. Zij is werkloos en ik heb geen plus in mijn buurt. (spaaractie tot 12 januari) watervrouw2 atgmailpuntcom
Ik heb een bon gekregen bij de Prenatal voor 50% korting op een midweek of weekverblijf of 40% korting op een weekendverblijf bij Centerparcs.

Kan ik hier iemand blij mee maken?
quote:bigmomma schreef op 06 januari 2013 @ 12:20:

Hai Salie,

Ik heb je gemaild !

Groetjes

BigmommaIk zag t. Ik ga er morgenavond even voor zitten. Goed?
quote:coeberghmetijs schreef op 06 januari 2013 @ 14:42:

Mail me anders alvast op coeberghmetijs @ gmail.com@coebergh Natuurlijk kan ik zo lang wachten. Ik mail je alvast, zodat je dat adres hebt.
Mees (jij was toch degene van de avi boekjes....) nogmaals super bedankt, oudste vind de boekjes helemaal geweldig! Zo mooi om te zien, hij leest ze al écht, dochterlief pikt de woordjes eruit die ze herkent, die kan niet wachten tot ze het ook kan lezen!!

Wat wordt ik toch vreselijk blij van al die leuke acties hier!!

Twijfel zelf enorm over het weggeven van vrijkaartjes voor madurodam, wilde heel graag met de kindjes een dagje met de trein, en dan leuk om daar eens te kijken.... maar het is zo'n vreselijk end weg...... dus.... mocht iemand hier nou écht heel erg graag voor eind januari nog naar madurodam willen, laat het me dan weten!!

Het is voor vier personen, erg leuk, maar dat zeg ik, ik vind de afstand niet echt handig!
shenendoa als wij zoon op zijn zij leggen, leggen we een grote knuffel tussen zijn rug en de rand van de wieg, misschien is dat voor jou ook een idee?

een hele tijd terug waren hier 2 mensen geintresseerd in mijn spulletjes, een roze aankleedkussen (met ook nog een roze hoes) en de straatvechter van john grisham. beiden kunnen via pakketpost verstuurd worden.

Zijn jullie nog steeds geintresseerd, mail dsn even naar; saartjesaartje 84 @ gmail.com .
Zijn er forumsters die iets kunnen met kleding in maat 34 of kleiner, heb voornamelijk zomerkleding: rokjes, shorts, jurkjes, het past mij allemaal niet meer.
Sunsinequeen, heb je er foto's van?

Zou je me willen mailen? Taartje81 @ hotmail . Com
Marels ik lees hier af en toe mee en zag je bericht over de film "left lugage". Bij Bol is hij te koop, wel 2e hands left lugage
Zaza; ik heb m binnen!!! En hij is super! Past perfect en ik ben er echt heeeeuuul blij mee!
quote:ayla2 schreef op 06 januari 2013 @ 22:09:

Twijfel zelf enorm over het weggeven van vrijkaartjes voor madurodam, wilde heel graag met de kindjes een dagje met de trein, en dan leuk om daar eens te kijken.... maar het is zo'n vreselijk end weg...... dus.... mocht iemand hier nou écht heel erg graag voor eind januari nog naar madurodam willen, laat het me dan weten!!

Het is voor vier personen, erg leuk, maar dat zeg ik, ik vind de afstand niet echt handig!Ayla, ik heb interesse in de vrijkaartjes. Mochten er nog meer mensen interesse hebben dan hoor ik het wel dan kunnen we loten ofzo.
Ik heb nog een stuk of 4 overhemden van Hema/H&M in maat 110/116 te geef. Ze zijn nog prachtig maar ik krijg zoon er echt niet meer ingefrommeld !
Kokolientje,

Heb je misschien foto's van de overhemden?

Mijn zoontje zit/gaat naar die maat.

Je mag me mailen op taartje81@ hotmail . Com
Heeft er iemand nog interesse in wat babyspeelgoed? Heb ik nog een paar dingen liggen die weg mogen.
Taartje ik maak vanavond fotos dan mail ik ze morgen even.
quote:mika65 schreef op 07 januari 2013 @ 09:20:

Marels ik lees hier af en toe mee en zag je bericht over de film "left lugage". Bij Bol is hij te koop, wel 2e hands left lugage

Die kon ik niet in mijn mandje doen...

Maar ik heb de film in elk geval gevonden! Toch bedankt voor het meedenken!!
668, the neighbour of the Beast
@saartje, dat werkte dus niet, zaterdag even zo'n kussen gehaald bij de babydump, dat werkt een stuk beter. al kruipt hij er soms bovenuit van woede, omdat hij perse zijn hoofd naar rechts wil. Woensdag naar de fysio, ben benieuwd.

@taartje

Ik heb wel interesse in babyspeelgoed, wat heb je precies? Zoon begint nu door te krijgen dat hij zijn handen kan bewegen,erg leuk om te zien!
Taartje, als shenandoah het niet wilt.. Ben ik ook wel benieuwd.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Mail me even dan zal ik van de week een foto maken en even mailen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven