F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog paar korstjes maar je ziet er verder niks meer van.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 12 mei 2008 @ 14:35:

Oh jee ik moet uitkijken

[afbeelding]

ja kijk maar uit, anders kom ik achter je aan

Neuh, dat trekt wel weer mooi bij hoor

Oohh getvurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Volgens mij is dat Marlin waar je achteraan zit.

Doe je best.
spider solitaire gaat wel vervelen zeg na een paar potjes...
uhhhh
Ga je toch even liggen.

Of je maakt even een hyves-account aan, kan ik je kindeke zien. Ben wel benieuwd hoe jullie kinderen er nu allemaal uit zien hoor!!!
Ja, ik ben nog niet zo hyveserig...moet ik binnenkort maar eens uitzoeken. Heb jij een account dan?
Haha, die van het matras is een beetje zoals moeder varken hier in de wei ligt; ik heb voor haar zo'n Jip en Janneke badje neergezet, zodat ze kan afkoelen. Ziet er werkelijk niet uit!

Maar omdat die lek is, ging ze weer in de lange smalle waterbak liggen (vet hangt er dan aan beide zijden overheen), en die kieperde om, samen met haar!

Vis, leuk als je komt hoor!

Zo een bak zijn Nic, als je nu ineens zou beginnen, of dat je vliezen daar breken!

Ik ga nu maar eens aan het huishouden beginnen, tis dikke bende (loop 2 dagen achter) Geen zin, maar moet wel, aangezien er morgen weer 4 kids zijn!
Nou, ben weer net zo thuis gekomen als ik wegging, alleen moe geworden.

Jullie kiezen de dagen wel uit om hier te gaan lullen hoor. Zit ik constant thuis en dan is hier niemand. Ga ik een paar uurtjes weg en dan is het ineens druk Doen jullie dat expres?

Cees, huis weer schoon?

Ik ga zo weer languit. Wat kan je moe worden van zitten zeg, hihi.
Met dit weer baren is toch ook niks, het wordt nu al wat koeler Nico. Pootjes in een bakkie water en een cocktailtje erbij...

Moet komende week di,do,vrij en zat werken dus deze week wordt niks Cees.

Heb je al een potje? Nemo wil niet meer in luier. Het concept is nu zo duidelijk dat hij al 5 stickers heeft verdient in het afgelopen uur. En ik elke keer maar weer juichen.

Oh en ja Lau, ik ben al een haaifert. En Cees en Nico ook en Marlee en Tieg en Daan en Josje. Dus als je er eentje hebt gevonden heb je ons allemaal.
Terwijl ik schreef was het eigenlijk 4, maar veranderde het naar 5. Ondertussen zitten we al op 6. Het wordt ietwat vermoeiend nu
en 7.
ja hoor ik heb wel een potje. vergeet die plaskaart dan niet!
en 8.
De plaskaart is wel vol dan denk ik
en 9. Waar komt het vandaan.
Vish, ik zou Nemo er wat langer op laten zitten. Scheelt je stickers kopen

Pfff. 't Is hier warm! Ga zo even ene kind in bad mikken, even laten weken, en daarna andere kind in het water mikken. Zijn ze allebei weer schoon en fris in het bed. kan ik de bedden ook wel even gauw verschonen, kunnen die morgen gewassen en gedroogd worden.

Gister leuke dag gehad. Man aan de studie, ik met kinderen naar schoonmoeder. 's Ochtends nog een ontbijtje gehad, dat eigenlijk op bed moest zijn, maar Daan had honger dus die confisqueerde het maar. En als cadeautje een broodbakblik, een nieuwe suikerpot, en twee gipsen hartjes die roodgeverfd waren met een waxinelichtje erin. Dat er iets met rode verf was, had ik al wel gemerkt vorige week

Ga even water in het bad doen, kom vast vanavond nog wel langs.
Hahah die Vish....hoe herkenbaar. Emma vliegt minstens twee keer per uur naar de wc(ze zegt gewoon 'ja' als ik haar vraag of ze moet plassen). En als het dan gelukt is dan mag ze een 'sliender' plakken(lees: vlinder).

Bij het buiten spelen haar lekker in de blote billen laten lopen en het potje buiten gezet. Daar ging ze dan ook nog een paar keer op zitten. Om vervolgens heel verwonderd tussen haar benen te kijken en te zeggen: oooooooooh kijk plassssss! Iets minder netjes werd het toen ze haar vinger in haar plas doopte en deze vervolgens in haar mond deed .

Kun je het nog een beetje volhouden Nic. Ik denk elke dag wel een paar keer aan je!!! zie je er erg tegen op? Of valt dat wel mee?

Mijn zusje staat over 6 weekjes op knappen en gaat nu nog lekker een weekje met man en kind naar schiermonnikoog. Hun oudste werd drie weken te vroeg geboren, ik heb zo'n raar gevoel dat ze komende week wel eens weeen zou kunnen krijgen. Stom he? Ik hoop niet dat het gebeurd.

Morgen weer werken \\:-)// heb net zulke lekkere vrije dagen gehad, daar mochten er nog wel twee meer van zijn. Wat een heerlijk weer!!!

Groetjes, Josje
Hier is het potje alleen leuk om me te spelen. Wat goed dat ze al zinderlijk willen worden. Scheelt ook weer luiers kopen of hadden jullie nog hele bergen liggen?

Josje, spannend, je wordt dus ook over niet al te lange tijd weer tante. Ben er nu ondertussen wel een beetje klaar mee met het zwanger zijn maar ook weer niet. Vind het getrappel ook wel knus maar kan steeds minder dus vind het ook wel weer genoeg geweest. Morgenmiddag gaan ze kijken of ze kunnen strippen, hoop dat dat effect heeft.

Lau, wat grappig dat je ook een pastaketting hebt gekregen. Wilde Nina hem ook zelf om? Was stiekem ook wel blij dat Tim pas 2 is. Als ze 1 of 2 jaar ouder zijn dan moet je hem ook nog de hele dag dragen

Tieg, hoop dat het je man nog lukt met de studie. Zou fijn zijn als hij in juli klaar is.

Ik ga naar bed toe. Morgenvroeg even een paar boodschappen en vast eten maken en dan lekker met greys op de bank.
Hallo,

Even een update uit de ziekenboeg. Soms zou je ze gewoon allemaal naar het ziekenhuis willen brengen en daar zeggen: breng ze maar terug als ze beter zijn. Maar gisteravond stonden we dus inderdaad met Koen bij de kinderarts. Kind had al anderhalve dag niet meer geplast, wel een hoop overgegeven, ik zat werkelijk helemaal onder, en hij dronk bijna niks meer. Eten deed hij al niet meer, en drinken blijft dan natuurlijk wel belangrijk. Vond het doodeng, maar hij bleef wel vrolijk, raar kind.

Arts had gezien dat hij nog 2 oorontstekingen had waarvan er al eentje geklapt was, dat klopt, dat hadden we vrijdag al gezien, aan al het bloed in zijn oortje. Andere staat nog druk op. Maar we kregen hem mee terug naar huis, was nog niet uitgedroogd, hebben flesjes ORS meegehad en waarempel, hij heeft er al 2 leeggedronken vandaag, en nog toetjes en fruitjes gegeten. Het gaat echt al beter vandaag. Hij slaapt nu lekker.

Lars is ook weer opgeknapt, heeft weer gegeten en gespeeld vandaag. Ik hoop dat het nu echt beter zal gaan en zeker omdat ze vrijdag allebei geopereerd moeten worden, dan mogen ze niet ziek zijn.

Heb niet alles bijgelezen, weet wel dat er nog geen baby is bij Nic, maar als het hier weer wat rustiger is, meng ik me weer in ge gesprekken ipv alleen updates van hier te geven, sorry.
Jemig Daan, echt niet leuk dit he! Gelukkig heeft ie wel goed de ors gedronken. Maar t zit niet mee. Ik ga ontzettend hard voor je duimen en hopen dat ze allebie vrijdag gezond zijn en geopereerd kunnen worden!

Dikke knuffel!

Nico, ben benieuwd of het strippen snel werkt! moet je vanmiddag?

Sterkte!

Hier ook gek op t potje. En dan 5 keer een klein plasjes achterelkaar. Helemaal leuk. Maar tussendoor ook wel in de broek, of op de vloer of...

Hoe gaat het met alle olifanten en nijlpaardenppootjes? en heb jij al meldplicht lau? Met welke termijn is Nina geboren?

Casey, succes weer met de 4 kids vandaag. Heb je deze nu vast elke week?

Ik ga straks ff met Ella langs de huisarts. 2 nageltjes van dr vingers laten los... heel raar. Kan met googlen ook niet echt iets vinden, dus ben benieuwd wat dit nu weer is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven