F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
nico, wat een schatje in de AK, echt super leuk! Hoe vind Tim het?
Tim vindt het geweldig. Hij begon meteen te stralen toen hij het poesje zag. Rent er ook iedere keer naar toe maar kan ook heel lief zitten kijken en het poesje aan zijn hand laten ruiken en likken.

Ik ga verder met een naam zoeken, R wijst alles af.
nog geen nieuws....

ga zo naar t zkh met milan voor contorle bij de urologoog en info over zn operatie. ben benieuwd.
niks? geen weeen, gevallen vruchtwater, poepdrang, geborrel, zere onderrug??

moest milan toch wel geopereerd worden? Dan heb ik wat gemist, want dacht dat t meeviel... succes!

marlee, ik hoorde bij TV makelaar dat t nu gaat aantrekken met bezichtigingen ed. Gewoon in je advertentie zetten; Zien is kopen!

Ga even kijken wat er met moppersmurfje aan de hand is, hij is volgens mij uitgespeeld. En dan nog eens proberen om bij die andere smurf een broodje naar binnen te krijgen!
Goedemorgen!

Nee hoor0, geen gevallen vruchtwater, of andere gekke dingen. Gisteravond en vannacht wel 2 keer een iets pijnlijke harde buik gehad waarvan ik dacht, oh komt er nu een wee. Maar toen was het al weg.

Als er gekke tekens tussen de tekst staat dan probeert Skippy mee te typen. Echt zo'n leuk beestje. Ze is nu al gewend, vooral ook aan Tim dus die zijn vanmorgen achter elkaar aan gegaan. Skippy ook achter Tim aan. Zo leuk om te zien.

Nitro, ben benieuwd wat de uroloog zegt.
Nitro, veel succes in het zh met Milan.. Ben benieuwd.

Nic, nog helemaal niks?? Het wordt tijd dat je eens een ernstig gesprek met dat kind gaat voeren. Genoeg is genoeg .

Badankt voor tip, Cees. Misschien moet ik dat maar op Funda zetten. Mensen van dinsdag waren wel heel enthousiast, maar willen nog een paar huizen bekijken ter vergelijking. Ze hadden meteen weer een bezichtiging na ons huis en dat huis hebben ze meteen afgewezen dus wie weet. Vandaag weer een en morgen twee... En Cees, aan bezichtingen geen gebrek dus dat hoeft niet aan te trekken ... Ik geloof dat we na vrijdag op de 23 ste bezichtiging zitten.....

Ga maar eens wat doen.... Maar wil alleen maar in het zonnetje zitten
Nic, laat dat kind eens aan de slag gaan, we worden er nu zenuwachtig van! Tim was een week overtijd toch?

Nitro, spannend. Heb je enig idee wat je kunt verwachten qua behandeling / operatie?

Marlee, balen dat het gewoon niet op blijft schieten met de kijkers. Kunnen jullie nog zakken met de prijs?

Cees, hoe is het gisteren met de kindjes gegaan? Beviel het wat?

Gisteren toch nog maar even gewone postzegels gehaald, moest toch nog boodschappen doen.

Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Wil eventueel naar de geitenboerderij, naar de dierentuin, de bibliotheek, bij oma's langs of shoppen. Moet sowieso nog wel wat boodschappen doen. Iemand tips?
iets buiten, heerlijk met dit weer toch?

ik wil shoppen, maar krijg zo een meisje op gesprek. we gaan volgende week voor het eerst in heel lang weer wat met zijn 2-tjes doen, dus moet er wel oppas geregeld worden. en schoonouders wil ik er niet 2 tegelijk aan doen + nachtvoeding.

mss dat vriend op tijd thuis is, kunnen we met zijn allen. hij past namelijk niet meer goed in zijn kleding

ga zo eens skippy kijken..
Argh, een heel verhaal getypt en nu is het weg omdat de numlock niet aanstond, welke idioot zet dat ding uit.

Probeer het straks nog eens.

Vroeg in ieder geval naar gistermiddag van Cees met de kindjes.

Wilde Tieg adviseren om te gaan tiegeren.

Zat te klagen dat ik maar 1 rok heb en verder niets om te dragen wat niet te warm, te krap, te lang zit. En wil dat de harde buiken eens weeën worden (bij de puntjes op de e ging het dus net mis).

Nu eerst naar de bank.
mss kun je beter wachten tot vanavond nic, als het wat koeler wordt?

tieg, weet je het al?

met de kindjes.... begon leuk, 2 jankende babies... allebei moe en tegen elkaar op.

En err zijn gewoon nog teveel gevaren nu (slechte omheining, veel bouwmateriaal, honden die m kunnen smeren, etc) Vanuit het voorhuis heb ik geen zicht op de tuin, dus moet de kinderen steeds mee nemen als ik daar wat moet doen (drinken/eten pakken, baby in/uit bed, ik of oudste naar de toilet)

En met de babies moet ik uit de wind zitten, maar de oudsten hebben nu de meeste speelruimte achter het huis (waar t erg waait) en ook daar heb ik net geen zicht op.

Erg energievretend, dus de tuin moet echt gauw onder de schop en een andere indeling krijgen!

Heb nu alles slapen, zou graag naar buiten willen, maar door gister gemerkt wat ik mis/nodig heb, dus dat even uitwerken. En offertes vergelijken van badkamer. Ik wil bruin bakken!!!
hello!

Iedereen van t mooie weer genoten?

Casey, t was wel pittig dus! Maar inderdaad wel een goede testcase, en nu lekker aan de slag om alles goed te krijgen. Ook leuk!

Nico, hoe is t bij jou? alles nog rustig?

Tieg, nog leuke dingen gedaan?

Marlee, de 23ste! Jeetje, dan zou je toch denken dat iemand het toch eens zou moeten gaan kopen!

Bij de uroloog was alles ok. Ze legde nog eens uit wat er ging gebeuren. Het wordt een operatie van ongeveer anderhalf uur, en dagopname. Dus hij mag 's avonds weer mee naar huis. Wel met dik verband erom wat er een week om moet blijven, maar toch. En een van ons mag mee naar de ok tot hij onder narcose is, zodat hij een bekend gezicht heeft, dus dat is wel super fijn. Nadeel is dat ze het niet plannen, ergens tussen dat hij 9 en 12 maanden oud is, en je hoort het pas een week vantevoren. Lekker handig.
Cees, lekker pittig dus. Wel handig dat je nu al weet wat er sowieso snel gebeuren moet. Hoop voor je dat het ook snel af is allemaal.

Nitro, wat gaan ze precies doen met de operatie, de opening verleggen? En inderdaad onhandig he, dat ze van tevoren nog niets weten over wanneer het ongeveer gaat plaatsvinden. Snap dat niet zo, als je nu voor de halve dag van de wachtlijst inplant, en de rest aan spoedgevallen houdt, zit je toch redelijk goed? Kun je in ieder geval globaal een week of zo aanhouden. Ouders moeten toch ook dingen regelen met het werk enzo.

Nic, nog steeds niks? Leuk katje trouwens, Daan is ook helemaal gek op die van ons, maar dat is helaas niet wederzijds

Hier vanmiddag wezen shoppen. Eerst bij man langs, want die hij mijn en zijn sleutels mee, dus dat was niet handig. Even bij Prenatal langsgeweest, tussendoor even eten en Tessel een fles geven, en daarna nog bij de H&M langs om korte broeken voor Daan te kopen. En nog sandalen voor Daan gekocht, want zijn dichte schoenen zagen er zo warm uit.

En nog een smeltmoment: zat vanmiddag met Daan en Tessel op ons bed, boekjes van Nijntje voorlezen. Daan was de hele tijd over het bed aan het rollen, en Tessel was hem heel erg met haar ogen aan het volgen. Ze moest er ook om lachen, en was zelfs aan het schateren toen Daan naar haar lachte. Daar moest Daan dan weer om schateren

Nu even snel wat huishouden, kinderen liggen bijna allebei in bed, dus de avond is bijna van ons
Kwam snel even kijken want vannacht is Nico in mijn droom iig wel bevallen van een meisje. Spannend!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Je weet toch dat dromen bedrog zijn vish.

Kan het jullie nu wel zeggen, ik ben schijnzwanger, er komt geen baby. Of hij/zij heeft generaal pardon gekregen ofzo en komt gewoon nooit meer.

Ben het nu even zat. Wel harde buiken als ik ook maar iets ga doen, kan niet fatsoenlijk bukken. Lig op zo'n dom kraakzeiltje waardoor ik lig te koken in bed.

Sorry voor mijn geklaag, is straks vast weer over.
Nico, dikke knuffel! Hoogzwanger is niet altijd leuk, en zeker niet met stomme zeiltjes en warm weer! ga heel veel snel-bevallen-energie jou kant op sturen!

Tieg, dat zat ik dus ook te denken. Beejte ruimte voor spoedgevallen en de rest gewoon plannen. Maar dat schijnt niet te kunnen.

Ze gaan idd de opening verleggen. die ligt nu onder de eikel op de schacht. En ze moeten ook de balzak iets anders maken, is nu te krap zeg maar. En daar gebruiken ze dan voorhuid, (die die maar aan een kant heeft en daar dan te veel) voor. Dus waarschijnlijk zie ie er dan besneden uit.

En superleuk is dat he, als de kindjes zo op elkaar reageren. Ik herken het helemaal, zo doen Elal en Milan ook, echt super!
Oh Nic, .. Ga straks een bevallingsdans voor je doen. Moet niet gekker worden met dit kind... kom eruit!!!

Nitro, balen dat ze het niet eerder doorgeven de datum, maar was bij Marius ook zo, helaas. Een week van te voren werden we gebeld of kregen we een brief.. Schijnt niet anders te kunnen...

Tieg, dat klinkt echt heel lief en lekker geshopt..

Cees, hoop dat alles snel verholpen is bij jullie en dat je snel met de opvang kan beginnen. Hoe gaat het met Jesse??

Moet zo eerst naar een klant beeldmateriaal uitzoeken voor een website... Maar ook daar hebben ze airco dus dat wordt wel lekker koel...

Maar eerst koffie!!
arme Nic met dit weer lijkt t me ook geen pretje om een bui te hebben die weinig meewerkt.... Hoop dat t gauw gaat beginnen

Vis als jouw dromen zouden uitkomen was het niet altijd even best! Als die van mij uit zouden komen (vooral vd laatste dagen) had ik een goddelijke man in mijn bed gehad bij het ontwaken!

(wat natuurlijk ook zo is elke ochtend >> voor het geval dat horkie meeleest>> anders wéér niks voor moederdag )

Jemig Marlee wat veel bezichtigingen al!! Dan is het wel sjit als het meerendeel vanwege de buurt afhaakt...

Nitro, klinkt ingewikkeld... hoe gaat dat er later uitzien? Gewoon als een besneden piemel?

Lau, hoe gaat t met jou lijstje? Op de mijne nog weinig af kunnen strepen... Moet vandaag echt eens de kozijnen gaan gronden, anders krijg ik weer op mijn donder! Maar er staan nog zeker 10 ATWT op de schijf en 3 nieuwe Grey's...... Mwehhh, ik kom weer tijd tekort...

Vanochtend met Silvan naar de dokter geweest, want hij kreeg het steeds benauwder. Het zit in zijn keel, dus gelukkig niet in de longen. Moest uit zichzelf over gaan.. Heb hem later dus toch maar naar KDV gebracht.

Gisteravond nog ff flink ingeslagen voor Jesse. En wat blousjes mee voor vriend, maar die moet echt een maatje groter.... En vanochtend is ie door de wcbril gezakt....kapot. Vind het knap van hem! (maar gelukkig kan ie het hebben, ondanks dat buikje nog een goddelijk lijf en prachtige mond en ogen )

Nou ik ga weer eens wat doen. Zie dat mijn horloge het nu echt op begint te geven. Al paar keer 'gehint' naar vriend, dan hoeft ie zelf geen kadootje te bedenken! Anders heb ik een goede reden om in de tuin te liggen ipv te klussen;

"tja mijn horloge deed het niet, dus bleek het al paar uur verder te zijn en toen moest ik al weer koken....." gnagna
Haha Cees, weet niet of die hint overkomt maar zeker een goed excuus. Ik zou er nog bij zeggen dat je heel snel een nieuwe moet hebben want anders ben je ook nog eens te laat met eten koken.

Nitro, klinkt toch wel spannend zo'n operatie.

Ben nog steeds sjachie en kan niets hebben. Gelukkig werkt Tim vandaag ook totaal niet mee. Komt ook omdat hij veel te vroeg wakker was 5.45!!! En nu niet meer wil slapen.

HIj doet alles wat niet mag, luistert nergens naar.

Ik wil eigenlijk ook nog kleertjes inslaan voor Tim maar heb nu geen zin om met hem op pad te gaan want dan wordt het zeker drama. En lopen is niet zo fijn want ik krijg steeds harde buiken dan.

Ach ja, zijn eigenlijk maar kleine ongemakken en is net als een verkoudheid, het gaat weer over. Kan nooit heel lang meer duren (max 1,5 week want ze leiden hier met 42 weken in tenzij we zelf nog willen wachten en het verantwoord is).
Nic, anders bestel je online? Bij H&M kun je online shoppen, en als het niet goed is kun je ook in de winkel ruilen. Hema misschien ook wel. Prenatal heeft ook een webshop. En heb zo nog een heel lijstje...

Ben ondertussen brood aan het bakken. Ben benieuwd of het lukt, in tegenstelling tot wat man gisteren zei (jij kunt geen deeg kneden, daarom rijst het niet) is het nu wel gerezen, en nu maar hopen dat het ook lekker smaakt straks.

En terwijl het in de oven staat, de ramen aan de voorkant maar wassen. Was zit in de machine, en dan straks nog even boodschappen doen en cadeautje voor schoonzusje kopen. Kortom, nog even druk.
Hallo! Nic, snap goed dat je er de balen van hebt hoor, hoop dat babytje nu snel komt. Ben het zelf met deze warmte ook wel zat, ik loop de hele dag te zweten (wel een goed excuus om niets te doen.. .)

Nitro, envelop ligt nu klaar (goed he). Moet alleen nog even postzegels scoren, probeer m vandaag op de post te doen.

Vanochtend bij gyn geweest, alles weer in orde. Hoef over twee weken pas weer terug te komen.

Tieg, is je brood al klaar? En als man vind dat je niet kan kneden laat je het hem toch lekker doen?!

Ga eerst even wat drinken nu hoor, en even Nina bezighouden, die wilde niet slapen dus is nu wat vervelend.
Brood is klaar, lijkt wel goed. Is alleen niet zo mooi bruin geworden, maar zal vast wel smaken.

Vind mezelf wel engig huisvrouw worden hoor zo. Ramen zijn gewassen (alleen de buitenkant, binnenkant heb ik geen zin meer in nu ), brood gebakken, boodschappenlijst klaar en zo dus even naar de winkel.

Tot later!
wat zijn we goed bezig met deze warmte!

ik heb al 3 kozijnen in de grondverf!

sneu voor jesse dat ie er nu niet is, want een tactor is het land hiernaast aan het omploegen. normaal staat ie dan heel lief op een stoel door het raam te gluren en roept telkens enthousiast "trrrrrekrrrreerrrrrr" (de R heeft ie van mij!)

Lau, houdt je nu nog meer vocht vast? Vanaf wanneer heb jij meldplicht, toch ook al gauw?

Denk dat ik nu maar eens op de bank plof en paar ATWT-jes ga kijken. Maar ik had ook net lekker de smaak te pakken met verven.... hmm, nog maar 1 kozijntje dan...
toch nog 2 kozijntjes gedaan! en de beesten wat verkoeling gegeven. varkens even "besprenkeld" met water.

heb net pakket beddengoed voor ledikantjes binnen, via MP voor een prikkie! leuk sjoppen zo!

dan nu echt met de kont op de bank en ff relaxen!

hou je t nog vol nic? beetje opgeklaard al?
Nitro, wil je Ella een hele dikke kus geven van Tim.

Je bent een schat, echt heel lief van je. Tim ging meteen lezen want hij is sinds kort helemaal gek van bobbibeer (vergeet ik steeds te zeggen). Moest er wel een klein beetje van huilen, hihi.

Wow, wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg. Tieg en Cees flink aan het poetsen en klussen. Lau met rustig aan doen.

Hier ook al een beetje opgeklaard. Heb de deksel van de zandbak (schelp) gevuld met water dus Tim heeft mooi een poos met water gespeeld. Daarna nog even binnen geplast op de vloer, haha.

Was vanmiddag wle heel boos. Dacht dat hij bij de tv zat en de kat op de kattenbak maar Tim was even de kattenbak aan het leeggraaien en rondstrooien in de gang. Alles onder, de gang, hij zelf, zijn aap. Was zo boos want hij weet heel goed dat het niet mag. Gelukkig had ik hem vanmorgen schoongemaakt en had de kat er nog niet opgezeten. Tim goed gewassen, gang schoongemaakt. Moet nog even een dweil door maar dat mag R straks doen.

Ga nu bij Tim op de bank, nog even lezen. Heb R gezegd dat hij maar op tijd thuis moet zijn.
Heu, Tieg en Cees, jullie zijn echt goed bezig zeg! Ik heb wel wat babykleertjes gewassen vandaag, maar verder niet zo heel veel, heb het te warm en houd inderdaad ook wel vocht vast met dit weer hoor Ben komende dinsdag 37 wkn dus vanaf dan meldplicht.

Nitro, post is hier net geweest, superlief van je! Thanks! En ook een dikke kus van Nina voor Ella natuurlijk! Cd-tje heb ik vanmiddag op de post gedaan, maar goed anders had ik me heel schuldig gevoeld . Je hebt ook nog mail.

Nina is net op de bank in slaap gevallen, omdat ze niet wilde slapen tussen de middag. Eigenwijze drol! Ziet er superschattig uit, dus zo nog maar even fotootje van maken.

En nog even een voor Nic. Was maar een grapje hoor, dat we misschein tegelijk kunnen bevallen. Je hoeft nu echt neit op mij te gaan zitten wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven