Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
maandag 7 januari 2013 om 21:27
quote:Kokolientje schreef op 07 januari 2013 @ 16:27:
[...]
Ayla, ik heb interesse in de vrijkaartjes. Mochten er nog meer mensen interesse hebben dan hoor ik het wel dan kunnen we loten ofzo.
Ik vind het prima, dacht net oh leuk, ruilen tegen een overhempie maar daar was meer interesse voor zag ik! Geen probleem, mail me maar even op ayla_1973 @ hotmail.com, dan stuur ik hem zo snel mogelijk naar je op!!
Babyspeelgoed, dat heb ik ook vast nog ergens, moet ik ook ooit nog eens uitzoeken.....
en heb ook nog twee dekbed overtrekken voor jongetjes, voor een peuterbed.
en en en, stapel boeken, maar die moet ik ook even uitzoeken, even kijken wat ik gelezen heb, en moet even uitzoeken wat er verder nog is, ik moet u toch echt maar eens opruimen en ruimte scheppen hier......
dus.... wie belang heeft bij iets, laat maar weten!!
[...]
Ayla, ik heb interesse in de vrijkaartjes. Mochten er nog meer mensen interesse hebben dan hoor ik het wel dan kunnen we loten ofzo.
Ik vind het prima, dacht net oh leuk, ruilen tegen een overhempie maar daar was meer interesse voor zag ik! Geen probleem, mail me maar even op ayla_1973 @ hotmail.com, dan stuur ik hem zo snel mogelijk naar je op!!
Babyspeelgoed, dat heb ik ook vast nog ergens, moet ik ook ooit nog eens uitzoeken.....
en heb ook nog twee dekbed overtrekken voor jongetjes, voor een peuterbed.
en en en, stapel boeken, maar die moet ik ook even uitzoeken, even kijken wat ik gelezen heb, en moet even uitzoeken wat er verder nog is, ik moet u toch echt maar eens opruimen en ruimte scheppen hier......
dus.... wie belang heeft bij iets, laat maar weten!!
maandag 7 januari 2013 om 22:57
maandag 7 januari 2013 om 22:59
quote:MamaK77 schreef op 07 januari 2013 @ 11:51:
Zaza; ik heb m binnen!!! En hij is super! Past perfect en ik ben er echt heeeeuuul blij mee!
Aaah, wat leuk om te horen!
He, helemaal blij zeg, dat jij er blij mee bent.
Veel beter dan dat ie bij mij aan de kapstok oud en muffig hangt te worden!
Hihi, ik word er gewoon vrolijk van.
Nou, veel plezier ermee he!
*ga je nou elke keer als je je jas aantrekt aan me denken? X-D*
Zaza; ik heb m binnen!!! En hij is super! Past perfect en ik ben er echt heeeeuuul blij mee!
Aaah, wat leuk om te horen!
He, helemaal blij zeg, dat jij er blij mee bent.
Veel beter dan dat ie bij mij aan de kapstok oud en muffig hangt te worden!
Hihi, ik word er gewoon vrolijk van.
Nou, veel plezier ermee he!
*ga je nou elke keer als je je jas aantrekt aan me denken? X-D*
dinsdag 8 januari 2013 om 09:10
Hahaha Zaza, ik ga elke keer aan je denken! Hinnikend over het ijs (mocht het ooit nog gaan vriezen,,,)
Ayla, ik heb wel interesse in de jongens dekbedovertrekken. Mannetje heeft toevallig gister een dekbed gekregen, maar we kwamen tot de ontdekking dat we te weinig en alleen maar meisjes overtrekken hebben.
Overhemdjes tot maatje 110 hou ik me evt ook voor aanbevolen, hij zit nu in 92/98 en het gaat snel!
Oh ja, (ben weer eens hebberig...) had iemand nou ook 1 persoonsdekbedovertrekken? Of was dat alweer oud nieuws?
Ukkie, deze week gaat er een pakketje naar je toe!
Ayla, ik heb wel interesse in de jongens dekbedovertrekken. Mannetje heeft toevallig gister een dekbed gekregen, maar we kwamen tot de ontdekking dat we te weinig en alleen maar meisjes overtrekken hebben.
Overhemdjes tot maatje 110 hou ik me evt ook voor aanbevolen, hij zit nu in 92/98 en het gaat snel!
Oh ja, (ben weer eens hebberig...) had iemand nou ook 1 persoonsdekbedovertrekken? Of was dat alweer oud nieuws?
dinsdag 8 januari 2013 om 10:09
quote:MamaK77 schreef op 08 januari 2013 @ 09:10:
Ah, wat leuk! Ik ben toevallig voor mijn werk op pad deze week, dus het zal even duren tot ik het heb, maar er is vast een aardige buurvrouw die het in ontvangst neemt
Mail je mij dan nog even je rekeningnummer voor de verzendkosten?
Ah, wat leuk! Ik ben toevallig voor mijn werk op pad deze week, dus het zal even duren tot ik het heb, maar er is vast een aardige buurvrouw die het in ontvangst neemt
Mail je mij dan nog even je rekeningnummer voor de verzendkosten?
dinsdag 8 januari 2013 om 13:22
Shenandoa, als je tips krijgt van de fysio wil je die dan met me delen? Zoon wil het liefst op/naar links slapen, en op zijn zij lukt wel, maar niet als ie in zijn slaapzak ligt. Overdag als hij slaapt leg ik hem dus wel op zijn rechter zij, maar snachts ligt ie dus op zijn rug door de slaapzak, stoicijns naar links te kijken. Hebben het bed al andersom opgemaakt, met de overtuiging dat hij toch echt wel naar mij wil kijken, maar haha niets is minder waar!
Niemand meer die het aankleedkussen wilde?
En de Straatvechter van Grisham?
Jammer, er was echt intresse ooit....
Misschien maar eens kijken of de kringloop intresse heeft dan.
Ook nog in de aanbieding:
5 boeken van Danielle Steel:
De Lange weg naar huis
De geest
boze opzet
Spoorloos verdwenen
Stille eer
En een boek met daarin drie boeken van Cathy Kelly (chicklit)
Echt verliefd!
Wat ze wil!
Iemand als jij
bij intresse mail even naar: saartje saartje 84 @ gmail . com
Niemand meer die het aankleedkussen wilde?
En de Straatvechter van Grisham?
Jammer, er was echt intresse ooit....
Misschien maar eens kijken of de kringloop intresse heeft dan.
Ook nog in de aanbieding:
5 boeken van Danielle Steel:
De Lange weg naar huis
De geest
boze opzet
Spoorloos verdwenen
Stille eer
En een boek met daarin drie boeken van Cathy Kelly (chicklit)
Echt verliefd!
Wat ze wil!
Iemand als jij
bij intresse mail even naar: saartje saartje 84 @ gmail . com
dinsdag 8 januari 2013 om 21:42
quote:MamaK77 schreef op 08 januari 2013 @ 09:10:
Hahaha Zaza, ik ga elke keer aan je denken! Hinnikend over het ijs (mocht het ooit nog gaan vriezen,,,)
Mail me maar even voor de dekbedjes, dan stuur ik ze naar je op! Het is wel peuterformaat hé, geen 1-persoons!
En overhemdjes heb ik tzt ook wel voor je!
Mail me maar even voor de dekbedjes, dan stuur ik ze naar je op! Het is wel peuterformaat hé, geen 1-persoons!
En overhemdjes heb ik tzt ook wel voor je!
dinsdag 8 januari 2013 om 22:31
Hai hai,
@Marels, hai hai, ik heb je nog een paar proeffoto's gestuurd. Ben erg benieuwd wat je er van vind : )
Ik hoop dat iedereen die me een berichtje had gestuurd bericht van mij terug heeft gekregen ? Ik heb het idee dat de mail op een of andere manier niet helemaal werkt zoals het moet. Mocht de mail niet aangekomen zijn, maar je hebt nog steeds interesse, laat het dan alsjeblieft nog even weten Alvast bedankt !
groetjes
bigmomma
@Marels, hai hai, ik heb je nog een paar proeffoto's gestuurd. Ben erg benieuwd wat je er van vind : )
Ik hoop dat iedereen die me een berichtje had gestuurd bericht van mij terug heeft gekregen ? Ik heb het idee dat de mail op een of andere manier niet helemaal werkt zoals het moet. Mocht de mail niet aangekomen zijn, maar je hebt nog steeds interesse, laat het dan alsjeblieft nog even weten Alvast bedankt !
groetjes
bigmomma
dinsdag 8 januari 2013 om 22:56
MamaK, ik denk dat je mijn dekbedden en overtrekken bedoeld, maar die waren 2.00 bij 2.00.
Ik heb nog wel 3 overtrekken die weg zouden mogen, dus als je zelf het tussennaadje stikt...
Jongens peuter overtrekjes hier nog heftig in gebruik. Hebben de auto's van de hema, en zoon is stapel in love met zijn autodeken.
Al dik een jaar.
Enne, geweldig dat je voortaan al denkend aan mij door het leven zal gaan. Pas je op dat je geen hoofdpijn krijgt?
Hoe oud zijn jouw kids ook weer?
Ik heb nog wel 3 overtrekken die weg zouden mogen, dus als je zelf het tussennaadje stikt...
Jongens peuter overtrekjes hier nog heftig in gebruik. Hebben de auto's van de hema, en zoon is stapel in love met zijn autodeken.
Al dik een jaar.
Enne, geweldig dat je voortaan al denkend aan mij door het leven zal gaan. Pas je op dat je geen hoofdpijn krijgt?
Hoe oud zijn jouw kids ook weer?
woensdag 9 januari 2013 om 09:58
Ayla, je hebt mail.
Zaza, ik neem standaard paracetamolletjes mee in een van de zakjes, voor als de zazahoofdpijn te erg wordt!
Onze dame en heer zijn inmiddels alweer 2,5. pff tijd gaat snel.
Zoon ligt nu pas onder een dekbed, omdat hij altijd het hele bedje doorkroop in zijn slaap, maar nu ligt hij rustiger en kan hij ook echt onder een dekbedje blijven liggen.
Zaza, ik neem standaard paracetamolletjes mee in een van de zakjes, voor als de zazahoofdpijn te erg wordt!
Onze dame en heer zijn inmiddels alweer 2,5. pff tijd gaat snel.
Zoon ligt nu pas onder een dekbed, omdat hij altijd het hele bedje doorkroop in zijn slaap, maar nu ligt hij rustiger en kan hij ook echt onder een dekbedje blijven liggen.
woensdag 9 januari 2013 om 14:55
@saartje
Vandaag geweest. Zoon is helemaal nagekeken en er is geen lichamelijke oorzaak gevonden dat hij niet naar links zou kunnen kijken.
Volgens haar doen wel al heel veel goed, namelijk zoveel mogelijk naar links kijken stimuleren (in geval van zoon links de moeilijke kant) In de box ligt hij dus afhankelijk van waar hij interesse in toont zo dat hij naar links moet kijken om naar buiten of zijn muziekmobile te kijken of naar links dat hij ons ziet, zelfde met voeden, altijd zo dat hij naar links moet draaien om jou aan te kijken. Verder in bed ligt hij ook zo dat hij als hij naar links kijkt de kamer inkijkt. Aankleedkussen ligt hij of recht voor me, of weer zo dat hij naar links moet kijken.
Verder moeten we het ook veel stimuleren dat hij op zijn buik ligt, vindt hij ook niet leuk, maar het moet toch echt af en toe.
Verder hebben we een zijlig kussen aangeschaft dat we in de box, en overdag in bed (hij slaapt in zijn wagenbak in de woonkamer) gebruiken. Vind hij niet erg prettig, wil er bovenuit kruipen, maar op een gegeven moment kan hij vanzelf niet verder.
Vandaag geweest. Zoon is helemaal nagekeken en er is geen lichamelijke oorzaak gevonden dat hij niet naar links zou kunnen kijken.
Volgens haar doen wel al heel veel goed, namelijk zoveel mogelijk naar links kijken stimuleren (in geval van zoon links de moeilijke kant) In de box ligt hij dus afhankelijk van waar hij interesse in toont zo dat hij naar links moet kijken om naar buiten of zijn muziekmobile te kijken of naar links dat hij ons ziet, zelfde met voeden, altijd zo dat hij naar links moet draaien om jou aan te kijken. Verder in bed ligt hij ook zo dat hij als hij naar links kijkt de kamer inkijkt. Aankleedkussen ligt hij of recht voor me, of weer zo dat hij naar links moet kijken.
Verder moeten we het ook veel stimuleren dat hij op zijn buik ligt, vindt hij ook niet leuk, maar het moet toch echt af en toe.
Verder hebben we een zijlig kussen aangeschaft dat we in de box, en overdag in bed (hij slaapt in zijn wagenbak in de woonkamer) gebruiken. Vind hij niet erg prettig, wil er bovenuit kruipen, maar op een gegeven moment kan hij vanzelf niet verder.
woensdag 9 januari 2013 om 16:36
quote:Kokolientje schreef op 09 januari 2013 @ 15:22:
Ik heb in de weggeef, 2 rode regen capes van Jip en Janneke.
Maat 86/92 en 110/116 die zijn maar 1 keer gebruikt.
Ze zijn van dik plastic dus gaan niet snel kapot.
Ze passen NIET door de brievenbus.
Even een plaatje van internet voor het idee[img]http://img.tweedehands.nl/f/preview/135 ... tekoop.jpg[/img]
Oeh, die zijn leuk én handig! Wij hebben de blauwe variant, ideaal op de fiets, om over het zitje te hangen, blijven ze goed droog onder! Zal eens kijken welke maat we hebben, anders wil ik evt. de 110/116 wel.....
je kaartje is ook onderweg, had je net ook al gemaild
Ik heb in de weggeef, 2 rode regen capes van Jip en Janneke.
Maat 86/92 en 110/116 die zijn maar 1 keer gebruikt.
Ze zijn van dik plastic dus gaan niet snel kapot.
Ze passen NIET door de brievenbus.
Even een plaatje van internet voor het idee[img]http://img.tweedehands.nl/f/preview/135 ... tekoop.jpg[/img]
Oeh, die zijn leuk én handig! Wij hebben de blauwe variant, ideaal op de fiets, om over het zitje te hangen, blijven ze goed droog onder! Zal eens kijken welke maat we hebben, anders wil ik evt. de 110/116 wel.....
je kaartje is ook onderweg, had je net ook al gemaild
donderdag 10 januari 2013 om 14:22
Ik heb een stapel jongens kleren maat 62 te geef. Heb het allemaal op marktplaats gezet, maar kwam dit topic tegen en vind het erg leuk als ik het aan iemand kan geven. Zijn broekjes, longsleeves, shirtjes, blousjes. Laat maar weten als je interesse hebt.
Mocht iemand maat 74/80 hebben dan houd ik me aanbevolen.
Mocht iemand maat 74/80 hebben dan houd ik me aanbevolen.
donderdag 10 januari 2013 om 16:14
quote:Kokolientje schreef op 09 januari 2013 @ 17:34:
Ik heb je mailtje gezien, ik hoor het wel of je die 110/116 wilt hebben dan maak ik er een pakketje van.
leuk leuk, doe hem er maar bij als je wilt!
als ik iets moet bijdragen in de verzendkosten dan laat je het maar weten, pakketje is iets duurder dan opsturen van zo'n bon
Ik heb je mailtje gezien, ik hoor het wel of je die 110/116 wilt hebben dan maak ik er een pakketje van.
leuk leuk, doe hem er maar bij als je wilt!
als ik iets moet bijdragen in de verzendkosten dan laat je het maar weten, pakketje is iets duurder dan opsturen van zo'n bon