Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 29 december 2012 om 17:41
zaterdag 29 december 2012 om 17:56
quote:Truffelmaffia schreef op 29 december 2012 @ 17:39:
Ik wilde net het topic "Vreemde droom" openen, maar dat ging niet. Is het spam ofzo, of is er iets anders aan de hand?Topics Vreemde droom.
Viva forum lied.
Tandpijn.
zijn verwijderd en alle losse postings op het topic bij Overig waar hij altijd `op visite` komt.
Posting voor je stond al dat er maatregelen werden genomen;
JuniorModeratorViva in "Centraal Moderatortopic deel 5"
mvg,
Junior.
Ik wilde net het topic "Vreemde droom" openen, maar dat ging niet. Is het spam ofzo, of is er iets anders aan de hand?Topics Vreemde droom.
Viva forum lied.
Tandpijn.
zijn verwijderd en alle losse postings op het topic bij Overig waar hij altijd `op visite` komt.
Posting voor je stond al dat er maatregelen werden genomen;
JuniorModeratorViva in "Centraal Moderatortopic deel 5"
mvg,
Junior.
zaterdag 29 december 2012 om 18:21
quote:ModeratorViva schreef op 28 december 2012 @ 16:43:
[...]
Het topic is ook verwijderd vanwege een troll. Vandaar!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forumDus trollen is prima zo lang je je OP maar laat staan? Of is het verwijderen van een OP nu ook ineens een reden om een topic te verwijderen? Ikkeniesnappeniemeer.
[...]
Het topic is ook verwijderd vanwege een troll. Vandaar!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forumDus trollen is prima zo lang je je OP maar laat staan? Of is het verwijderen van een OP nu ook ineens een reden om een topic te verwijderen? Ikkeniesnappeniemeer.
zaterdag 29 december 2012 om 22:19
quote:Biebeliee schreef op 29 december 2012 @ 22:13:
Is er al iets duidelijk of/wanneer er ook een negeerknop op de mobiele site komt?
Ik heb er dringend behoefte aan
Ik heb alleen gehoord en gelezen dat sommige dingen iets langer duren dan geplant. Misschien kan je de vraag stellen op het bugtopic.
Denk dat er wel pas maandag weer iemand is van de technische dienst.
mvg,
Junior.
Is er al iets duidelijk of/wanneer er ook een negeerknop op de mobiele site komt?
Ik heb er dringend behoefte aan
Ik heb alleen gehoord en gelezen dat sommige dingen iets langer duren dan geplant. Misschien kan je de vraag stellen op het bugtopic.
mvg,
Junior.
zaterdag 29 december 2012 om 22:44
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 december 2012 @ 22:19:
[...]
mvg,
Junior.Dank. Gelijk maar even daar ook geplaatst.
[...]
mvg,
Junior.Dank. Gelijk maar even daar ook geplaatst.
zaterdag 29 december 2012 om 23:41
zondag 30 december 2012 om 12:14
quote:newimprovedkitty schreef op 30 december 2012 @ 12:11:
Hallo Junior en mods.
Ik heb het stemtopic van het vivawoord geopend. wil je hier een stickie van maken aub?
en als het kan graag van de versie van 2011 de stemoptie uitzetten?
bedankt weer!
Ik zal hem sticky maken maar niet zoals in het stafje gevraagd werd tot 15 dec. volgend jaar hoor .
Wij kunnen geen stemoptie uitzetten. Alleen het topic een slotje geven, dan is het nog wel te lezen maar kan er niet meer gestemd worden. Geef maar aan wat je wilt.
mvg,
Junior.
Hallo Junior en mods.
Ik heb het stemtopic van het vivawoord geopend. wil je hier een stickie van maken aub?
en als het kan graag van de versie van 2011 de stemoptie uitzetten?
bedankt weer!
Ik zal hem sticky maken maar niet zoals in het stafje gevraagd werd tot 15 dec. volgend jaar hoor .
Wij kunnen geen stemoptie uitzetten. Alleen het topic een slotje geven, dan is het nog wel te lezen maar kan er niet meer gestemd worden. Geef maar aan wat je wilt.
mvg,
Junior.