Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 1 januari 2013 om 22:18
quote:Demissionair schreef op 01 januari 2013 @ 22:14:
[...]
Ehm.. hallo! Ik wil dat echt.
Sri, dank je wel.
Beste Demissionair,
Ik kan als Junior geen accounts anonimiseren. Stuur anders voor de zekerheid een email naar forum@viva.nl. Vanavond gaat het helaas niet meer worden alleen.
Sterkte.
mvg,
Junior.
[...]
Ehm.. hallo! Ik wil dat echt.
Sri, dank je wel.
Beste Demissionair,
Ik kan als Junior geen accounts anonimiseren. Stuur anders voor de zekerheid een email naar forum@viva.nl. Vanavond gaat het helaas niet meer worden alleen.
Sterkte.
mvg,
Junior.
dinsdag 1 januari 2013 om 22:25
quote:JuniorModeratorViva schreef op 01 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Beste Demissionair,
Sterkte.
mvg,
Junior.Thanks mod! Mail verzonden.
[...]
Beste Demissionair,
Sterkte.
mvg,
Junior.Thanks mod! Mail verzonden.
woensdag 2 januari 2013 om 10:59
quote:Trotter schreef op 02 januari 2013 @ 10:09:
Ene Greenkiss is zijn/haar eigen site aan het spammen (o.a. op Lijf&lijn in het topic Eet jezelf mooi, slank en gelukkig, een kwartiertje geleden).
Bedankt voor je melding!!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ene Greenkiss is zijn/haar eigen site aan het spammen (o.a. op Lijf&lijn in het topic Eet jezelf mooi, slank en gelukkig, een kwartiertje geleden).
Bedankt voor je melding!!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 2 januari 2013 om 15:57
Het topic: ' Voor iedereen met gezondheidsklachten: Minder ademhalen' is verwijderd i.v.m. spam.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum
woensdag 2 januari 2013 om 18:12
woensdag 2 januari 2013 om 19:35
quote:Maylea schreef op 02 januari 2013 @ 18:12:
[...]
Ehh, word ik genegeerd?
Ik weet het niet waarom dat topic daar staat, je kan beter een email sturen met je vraag als je antwoord wilt weten. Zelf weet ik ook de reden niet dus kan je niet verder helpen. Voor zover ik weet word je niet genegeerd!
mvg,
Junior.
[...]
Ehh, word ik genegeerd?
Ik weet het niet waarom dat topic daar staat, je kan beter een email sturen met je vraag als je antwoord wilt weten. Zelf weet ik ook de reden niet dus kan je niet verder helpen. Voor zover ik weet word je niet genegeerd!
mvg,
Junior.
woensdag 2 januari 2013 om 19:38
quote:kaat1989 schreef op 02 januari 2013 @ 16:02:
Best Mod,
ik heb per ongeluk een slotje op het topic 'forLotgenoten contact (half)wezen' gezet. Kan deze eraf gehaald worden en de typfout 'for' weghalen uit de topictitel.
Alvast bedankt
Titel aangepast en het slotje eraf gehaald. Je moet de onderste verzendknop hebben, die erboven verzendt maar sluit ook direct.
mvg,
Junior.
Best Mod,
ik heb per ongeluk een slotje op het topic 'forLotgenoten contact (half)wezen' gezet. Kan deze eraf gehaald worden en de typfout 'for' weghalen uit de topictitel.
Alvast bedankt
Titel aangepast en het slotje eraf gehaald. Je moet de onderste verzendknop hebben, die erboven verzendt maar sluit ook direct.
mvg,
Junior.
woensdag 2 januari 2013 om 19:44
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 januari 2013 @ 19:35:
[...]
mvg,
Junior.Maar je kunt hem toch naar Entertainment zetten. Jullie verzetten toch altijd topics.
[...]
mvg,
Junior.Maar je kunt hem toch naar Entertainment zetten. Jullie verzetten toch altijd topics.
woensdag 2 januari 2013 om 19:47
woensdag 2 januari 2013 om 19:54