Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 2 januari 2013 om 20:11
woensdag 2 januari 2013 om 20:12
woensdag 2 januari 2013 om 20:17
Echt, mijn briljantste bijdragen aan het Viva-forum worden alsmaar verwijderd.... En ik ben zo fan van onzinnige topics als die van kerelwijntje... Jammer zeg!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 2 januari 2013 om 20:19
quote:Hasse88 schreef op 02 januari 2013 @ 20:17:
Echt, mijn briljantste bijdragen aan het Viva-forum worden alsmaar verwijderd.... En ik ben zo fan van onzinnige topics als die van kerelwijntje... Jammer zeg!Waarom denk je dat ik nog steeds maar zo'n belachelijk laag aantal posts heb hier? Ik post me rot, maar altijd in topics die verwijderd worden .
Echt, mijn briljantste bijdragen aan het Viva-forum worden alsmaar verwijderd.... En ik ben zo fan van onzinnige topics als die van kerelwijntje... Jammer zeg!Waarom denk je dat ik nog steeds maar zo'n belachelijk laag aantal posts heb hier? Ik post me rot, maar altijd in topics die verwijderd worden .
woensdag 2 januari 2013 om 20:19
woensdag 2 januari 2013 om 20:22
woensdag 2 januari 2013 om 20:23
woensdag 2 januari 2013 om 20:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 januari 2013 @ 20:19:
[...]
Waarom denk je dat ik nog steeds maar zo'n belachelijk laag aantal posts heb hier? Ik post me rot, maar altijd in topics die verwijderd worden .Wij uit het ôôsten worden diskriminéérd zeg ik je! Diskriminéérd!
[...]
Waarom denk je dat ik nog steeds maar zo'n belachelijk laag aantal posts heb hier? Ik post me rot, maar altijd in topics die verwijderd worden .Wij uit het ôôsten worden diskriminéérd zeg ik je! Diskriminéérd!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 2 januari 2013 om 20:36
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 januari 2013 @ 20:16:
Charlotte wat doe je nou???? Ik zat net zo'n mooi gedicht te schrijven !Sorry
Charlotte wat doe je nou???? Ik zat net zo'n mooi gedicht te schrijven !Sorry
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 januari 2013 om 20:38
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 januari 2013 @ 20:19:
Topic Viva visgleuven is verwijderd, naar andere bijdrage zal ik zo kijken. Bedankt voor alle meldingen.
mvg,
Junior.
Edit, mijn collega was mij al voor, postings/topics zijn verwijderd. Hierbij nomineer ik alvast het woord Viva Visgleuven! Hoe kom je er op?
Topic Viva visgleuven is verwijderd, naar andere bijdrage zal ik zo kijken. Bedankt voor alle meldingen.
mvg,
Junior.
Edit, mijn collega was mij al voor, postings/topics zijn verwijderd. Hierbij nomineer ik alvast het woord Viva Visgleuven! Hoe kom je er op?
woensdag 2 januari 2013 om 20:38
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 januari 2013 @ 20:19:
mvg,
Junior.
Edit, mijn collega was mij al voor, postings/topics zijn verwijderd. Jullie zijn veels te snel ik weet niet eens waar het over gaat maar het was vast een alleraardigst topic aan de titel te zien.
mvg,
Junior.
Edit, mijn collega was mij al voor, postings/topics zijn verwijderd. Jullie zijn veels te snel ik weet niet eens waar het over gaat maar het was vast een alleraardigst topic aan de titel te zien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 januari 2013 om 20:47
Visgleuven (n): dames die zich verpozen op het Vivaforum en gefrustreerde pubers op de kast jagen.
Speciaal opgezocht in het wóórdenboek!
Speciaal opgezocht in het wóórdenboek!