Zuinige collega
donderdag 10 januari 2013 om 11:44
En het punt is?
Als IK een feestje geef verwacht ik niet eens kado's!
Dan vind ik het gewoon leuk als ze kwamen.
En schuldig....ik geef ook wel eens een fles wijn weg die ik heb gekregen
Ik krijg namelijk meer wijn dan dat ik op krijg, zeker zo tegen de feestdagen!
Als IK een feestje geef verwacht ik niet eens kado's!
Dan vind ik het gewoon leuk als ze kwamen.
En schuldig....ik geef ook wel eens een fles wijn weg die ik heb gekregen
Ik krijg namelijk meer wijn dan dat ik op krijg, zeker zo tegen de feestdagen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 10 januari 2013 om 11:53
donderdag 10 januari 2013 om 11:53
donderdag 10 januari 2013 om 12:05
Ik had een keer een afspraak met een vriendin en wilde een fles wijn mee nemen. Pak er dus gewoon eentje uit de voorraad, had nog een aantal leuke wijnzakken. Kom ik daar, en ja hoor.... dezelfde fles in precies hetzelfde zakje als zij mij eerder had gegeven. Ik gaf haar dus gewoon haar eigen wijn weer terug... We zijn maar opgehouden met het over en weer wijn meenemen.
donderdag 10 januari 2013 om 13:09
Ja maar kom op zeg...tafelwijn!! Daarbij vind ik wijn helemaal geen leuk geschenk.
Misschien is dat leuk voor mensen die er echt van houden, en dan moet je ook nog weten waar ze dan van houden. Ik krijg bijv. regelmatig flessen droge, rode wijn. Ik drink nauwelijks wijn en als ik het drink dan is het zoet en wit. Ik wordt dus helemaal niet blij van zo'n cadeau, heb liever iets anders, hoeft niet bijzonder te zijn, mag ook van de supermarkt zijn, stel bijv. een bep. chocola of ijs waarvan ze weten dat ik die lekker vind.
Misschien is dat leuk voor mensen die er echt van houden, en dan moet je ook nog weten waar ze dan van houden. Ik krijg bijv. regelmatig flessen droge, rode wijn. Ik drink nauwelijks wijn en als ik het drink dan is het zoet en wit. Ik wordt dus helemaal niet blij van zo'n cadeau, heb liever iets anders, hoeft niet bijzonder te zijn, mag ook van de supermarkt zijn, stel bijv. een bep. chocola of ijs waarvan ze weten dat ik die lekker vind.