hoe noodles eten?

10-01-2013 12:16 19 berichten
Heel vaak staat er op de verpakking van noodles, water koken en dan door de noodles erheen doen en dan 3 minuten laten trekken. Dna kun je het als ware eten en heb je een soort noodles soep.

Maar wat ik me dus afvroeg kun je de noodles dus ook eten, dat je dan het water afgiet, en dan gewoon een soort bami heb zonder water er door heen?

dat staat echt onduidelijk op de verpakking
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor dat kan. Ik doe altijd noodles net onder water zetten in een kom, 5 min laten Wellen. Daarna in een koekenpan/ wok met een beetje wokolie wokken, totdat water verdampt is. En tadaaa... Heerlijke noodles!
Always look on the bright side of life
Noodles moeten wellen in water, daarna kan je het water afgieten en kruiden, of niet afgieten en kruiden en dan heb je soep.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik giet ze na 3/4 minuten af en schep dan de kruiden er doorheen
Internagelaktisch
Ik gooi er net zoveel water bij dat ze nét onder staan(ik "breek"ze ook eerst). Bij teveel giet ik af en doe daarna de kruiden er doorheen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Is je vraag werkelijk of je, als je kant-en-klare noedelsoep hebt gemaakt, de soep mag weggooien en de noedels voor iets anders mag gebruiken? Natuurlijk mag dat, de politie komt er echt niet voor langs en je gaat er ook niet dood van.

Alleen, waarom zou je noedelsoep gebruiken als je alleen maar noedels wil hebben? Dan kun je toch ook noedels kopen?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Euh...ja natuurlijk kan dat. Waarom zou dat niet kunnen?

Dan wel de kruiden pas na afgieten erop doen ipv tijdens het wellen al.
in ruim water en dan giet ik ze af, maar dat gaat niet met alle merken omdat er soms een smaakje door de noedels zit.
it's a big club and you ain't in it
Waarom probeer je het niet gewoon!
Ik weet het niet hoor...

Ik zou voor de veiligheid toch maar zorgen dat de gordijnen goed gesloten zijn, de buren moesten het zien!
Ik eet noodles nooit als soep. Ik giet ze af en gebruik ze dan inderdaad als een soort bami in een roerbakgerecht.

Water met noodles is toch geen soep?!
TO heeft het over die kant en klaar noodlesoepen of noodle-tussendoortjes. Noodles met een smaakje dus.
Oh, dat had ik niet zo begrepen. Aha.
ik heb het water er afgegoten en vind dat een stuk lekkerder samen dan met water, althans het smaakte goed;) op de verpakking stond niet iets van dat ik het water af moest gieten, vandaar mijn vraag of dat zo ook kon!
Voor die +/-59 cent kan je er geen buil aan vallen toch als je het op verschillende manieren klaar maakt?
Allemaal noodles: https://www.google.nl/sea ... CFgQsAQ&biw=1052&bih=1047

Er zijn zo verschrikkelijk veel verschillende noodle soorten dat het een rare vraag is.

Beetje als: Ik heb groente gekocht. Moet ik dat persé koken, of mag ik het ook rauw eten?
Maar had je nu noodles of noodle-soep?
Volgens mij had ze een pakje noodle-soep maar dat gegeten als gewoon gekruide noodles.

Bij de toko hebben ze verschillende soorten en sommige moet je juist afgieten maar die vind ik dan met water erbij dus als soep juist lekkerder(niet zo zout).
Ik breek de noodles en eet ze als soep. Niet te ingewikkeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven